Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Har prøvet en chaufør som læste avis... Og lod bussen vente for at han skulle ind og hente den
Har prøvet en chaufør som læste avis... Og lod bussen vente for at han skulle ind og hente den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Håndfri - hvad for noget? Og jo, det kan man vel godt. Men hvordan dælen gør man lige det?
Håndfri - hvad for noget?
Og jo, det kan man vel godt. Men hvordan dælen gør man lige det?
rikkeregnbue skriver: Okay, det vil jeg prøve
Okay, det vil jeg prøve
Nettemor skriver: Håndfri telefon søde Altså med ørebøf. Men det var det nok ikke når du siger det sådan Jamen det er da bare at ringe til busselskabet mandag og sige at du kørte med den og den rute på det og det tidspunkt og du oplevede en chauffør der snakkede i telefon og overfusede dig fuldstændig da du nævnte det. Om deres politik virkelig tillader det..
Håndfri telefon søde Altså med ørebøf. Men det var det nok ikke når du siger det sådan Jamen det er da bare at ringe til busselskabet mandag og sige at du kørte med den og den rute på det og det tidspunkt og du oplevede en chauffør der snakkede i telefon og overfusede dig fuldstændig da du nævnte det. Om deres politik virkelig tillader det..
Nej, det var det ikke
Det vil jeg helt sikkert gøre.
rikkeregnbue skriver: Hmmm... Hvad så hvis det næsten er samtlige chauffører?
Hmmm... Hvad så hvis det næsten er samtlige chauffører?
så ringer man ind og siger det ..
Nettemor skriver:Håndfri telefon søde Altså med ørebøf. Men det var det nok ikke når du siger det sådan Jamen det er da bare at ringe til busselskabet mandag og sige at du kørte med den og den rute på det og det tidspunkt og du oplevede en chauffør der snakkede i telefon og overfusede dig fuldstændig da du nævnte det. Om deres politik virkelig tillader det..
Jeg skulle besøge noget familie i Odense for noget tid siden. Og skulle videre med bus fra banegården. Der kommer to unge gutter løbende og chaufføren blev lettere irriteret over de ikke var der til tiden, da bussen i forvejen forsinket - Men alligevel gik han ud for at ryge
PT skriver: Tvivler stærkt på, deres politik tillader det, når dansk lovgivning ikke gør
Tvivler stærkt på, deres politik tillader det, når dansk lovgivning ikke gør
rikkeregnbue skriver: Det kan ikke kun være mig der oplever det! Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT! Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare! I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig
Det kan ikke kun være mig der oplever det!
Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT!
Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare!
I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig
Jeg har også oplevet det en enkelt gang, men det er efterhånden nogle år siden...
Du kan jo også skrive en skriftlig klage i stedet for at ringe?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128