Bus chauffører er uansvarlige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Har prøvet en chaufør som læste avis... Og lod bussen vente for at han skulle ind og hente den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Håndfri - hvad for noget?

Og jo, det kan man vel godt. Men hvordan dælen gør man lige det?

Håndfri telefon søde Altså med ørebøf. Men det var det nok ikke når du siger det sådan

Jamen det er da bare at ringe til busselskabet mandag og sige at du kørte med den og den rute på det og det tidspunkt og du oplevede en chauffør der snakkede i telefon og overfusede dig fuldstændig da du nævnte det. Om deres politik virkelig tillader det..

Anmeld

22. juni 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Okay, det vil jeg prøve

Anmeld

22. juni 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

Håndfri telefon søde Altså med ørebøf. Men det var det nok ikke når du siger det sådan

Jamen det er da bare at ringe til busselskabet mandag og sige at du kørte med den og den rute på det og det tidspunkt og du oplevede en chauffør der snakkede i telefon og overfusede dig fuldstændig da du nævnte det. Om deres politik virkelig tillader det..

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Nej, det var det ikke

Det vil jeg helt sikkert gøre.

Anmeld

22. juni 2012

KarinaA

rikkeregnbue skriver:

Hmmm... Hvad så hvis det næsten er samtlige chauffører?

så ringer man ind og siger det .. 

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nettemor skriver:

Tvivler stærkt på, deres politik tillader det, når dansk lovgivning ikke gør

Anmeld

22. juni 2012

Doffie

Jeg skulle besøge noget familie i Odense for noget tid siden. Og skulle videre med bus fra banegården. Der kommer to unge gutter løbende og chaufføren blev lettere irriteret over de ikke var der til tiden, da bussen i forvejen forsinket - Men alligevel gik han ud for at ryge 

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

PT skriver:

Tvivler stærkt på, deres politik tillader det, når dansk lovgivning ikke gør

Nej det ved jeg godt men ofte virker det bare bedre at sige det sådan Med lidt skepsis i stemmen. I stedet for at svine telefon damen til med at det kan fandme ikke passe osv

Anmeld

22. juni 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Det kan ikke kun være mig der oplever det!

Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT!

Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare!

I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig

Jeg har også oplevet det en enkelt gang, men det er efterhånden nogle år siden...

Du kan jo også skrive en skriftlig klage i stedet for at ringe? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.