Bus chauffører er uansvarlige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.014 visninger
56 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det kan ikke kun være mig der oplever det!

Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT!

Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare!

I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nadia&Daniel

Har aldrig oplevet det - men jeg ville anmelde det til bus-selskabet..

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nadia&Daniel skriver:

Har aldrig oplevet det - men jeg ville anmelde det til bus-selskabet..

Hvordan dælen gør man lige det?

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Det kan simpelthen ikke være rigtig. Der er endda et stort fedt skilt hvor der står at chaufføren ikke må samtale under kørsel.. Kan du ikke melde det til selskabet? ¨

Var det i det mindste håndfri???

Anmeld

22. juni 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Ringer til bus-selskabet (prøve Deres hjemmeside, eller google det), og så fortæller du hvilkte bus og tidspunkt, for så kan de tage fat i den chauffør som kørte bussen..

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Det kan simpelthen ikke være rigtig. Der er endda et stort fedt skilt hvor der står at chaufføren ikke må samtale under kørsel.. Kan du ikke melde det til selskabet? ¨

Var det i det mindste håndfri???

Håndfri - hvad for noget?

Og jo, det kan man vel godt. Men hvordan dælen gør man lige det?

Anmeld

22. juni 2012

KarinaA

rikkeregnbue skriver:

kig på navneskiltet... og ring så til det selskab bussen kommer fra, har han ikke navneskilt, så bare sig klok og rute .. det må de ikke, det er fyrringsgrund ! 

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

KarinaA skriver:

kig på navneskiltet... og ring så til det selskab bussen kommer fra, har han ikke navneskilt, så bare sig klok og rute .. det må de ikke, det er fyrringsgrund ! 

Hmmm... Hvad så hvis det næsten er samtlige chauffører?

Anmeld

22. juni 2012

-Sigrid-

Har prøvet en chaufør som læste avis... Og lod bussen vente for at han skulle ind og hente den 

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nadia&Daniel skriver:

Ringer til bus-selskabet (prøve Deres hjemmeside, eller google det), og så fortæller du hvilkte bus og tidspunkt, for så kan de tage fat i den chauffør som kørte bussen..

Okay, det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.