Bus chauffører er uansvarlige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Nettemor

Yurie skriver:

jamen heldigvis korer de ikke ret hurtigt hernede, for de ved jo at der kan vaere cyklister. Og saa er det ligesom en badeby, saa jeg kunne koere nede ved vandet(altsaa ikke helt nede, men oppe paa noget jeg ikke kan huske hvad hedder. Man ser det tit i Amerikanske film, naar de tager til stranden, men det er ogsaa ligemeget. )

men det var en anderledes oplevelse.

Promenaden?

Ja det kan jeg forestille mig

Må jeg egentlig spørge hvorfor du bor i Italien? Altså har du familie eller noget dernede eller er det noget udveksling eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

cecilie1984

Dustmuz skriver:

nu vil jeg lige citere dig på noget af det du siger

Det du skriver her er ikke helt rigtigt..

Buschauffører skal overholde færdselsloven på lige fod med alle andre.

derfor vil en buschauffør der ikke overholder loven, som bliver stoppet af politiet, også få en bøde, alt efter forseelsen..

Det er sket et par gange her i århus, at en Chauffør har mistet sit kørekort fordi at han har kørt uforsvarligt..

Ja det vil jeg give dig ret i, at hvis politiet stopper chaufføren i en lov overtrædelse får de selvfølgelig bøde på lige fod med os andre

jeg mente bare hvis en kunde ringer til politiet og anmelder så tager de måske kontakt til bus selvskabet og beder dem få orden i tingene eller måske enddaa beder kunden ringe til bus selvskabet

Anmeld

28. juni 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Det kan ikke kun være mig der oplever det!

Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT!

Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare!

I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig

Hahaha ej undskyld, men trak altså lidt på smilebåndet da jeg læste den sætning .

Men nu til det seriøse.. Han har dælme ikke lov til at blive hidsig over den anklage, hvad bilder han sig ind . Du har slet ikke den samme koncentration når du taler i telefon...bliver selv stiktosset når folk jeg kører i bil med, tager telefonen når de kører, og jeg tager aldrig selv min mobil når jeg kører og sms'er heller ikke, eller noget i den stil

Har dog ikke oplevet buschaufførene tale i telefon her i området..men over på sjælland er der mange der ikke burde være chaufføre!!! og de hugger altid bremsen i, eller starter for fuld opblæsning så man vælter i bussen

Anmeld

29. juni 2012

betina23

rikkeregnbue skriver:

Hmmm... Hvad så hvis det næsten er samtlige chauffører?

Du skal have bus nr fx 2655 det står bag på bussen (udenfor) og inden i li over bak spejlet 

Anmeld

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
rikkeregnbue skriver:

Det kan ikke kun være mig der oplever det!

Jeg kører ret ofte i bus med Ida, og oplevet SÅ tit at den chauffør vi kører med snakker i telefon under turen og hvor jeg dog bare synes det er UANSVARLIGT!

Det er ok, at han vil sætte sit eget liv i fare - men det er sgu ikke ok, at han sætter andres liv i fare!

I dag tillod jeg mig faktisk at sige noget til chaufføren, og gud hjælpe mig om han ikke blev vildt hidsig

har aldrig oplevet det.

Hvor ubehagelig - godt du sagde noget. Så er det næste skridt at anmelde ham!

Anmeld

29. juni 2012

JanetBJ

Var det i Aalborg ? ..

Buschaufførene her i aalborg kører VANVITIGT! Har flere gange oplevet de har kørt overfor rødt, snakket i telefon, sms'et, eller spist mens de kørte ! Hvad fanden sker der?

Og har også oplevet flere chauffører som ikke kunne specielt meget dansk, spurgte en buschauffør om han kørte til et bestemt sted på ruten,  han anede ikke hvad jeg spurgte om!

Anmeld

29. juni 2012

chael

Hvis det er ht, så ville jeg nævne tidspunkt og bussens nummer. Så kan de på kontoret se hvem der har kørt. Og evt. Give en reprimande. Jeg ville heller ikke finde mig i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.