Hygge hundetråden! Kom glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

mariamiss6

Princesspigen skriver:

han lyder godt nok som en dejlig tosset hund  

Det var han virkelig også... Sød og skøn, men han har aldrig nogensinde, ikke bare een eneste gang, vist tegn på at have bare en nogen lunde normalt høj IQ

Han havde en seng i et lille rum, eller det vil sige, han indtog en enkeltmandsseng, som stod i et lille rum. 
Reglen blev den, at når der lå en bestemt hynde på sengen, så måtte han ligge der. Ellers var sengen forbeholdt mennesker. Og det var en nem regel, for der var altid ENTEN et menneske, eller hynden i den seng....

Men om natte sneg han sig op ved siden af mennesket, og når mennesket sov aller dybest, satte han poterne på væggen, og strakte benene ud, så mennesket kunne fise ned ad hans seng

Nøj hvor har jeg tit vågnet op midt i et "NEJ Charlie!" alt imens jeg fægtede med arme og ben for at undgå at ramme gulvet hehe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

snefnug

Her Balder, som vi desværre måtte aflive sidste 11 år gammel, pga slide gigt i det en knæ og i kryset. Slide gigten er højeste sandsynligt kommet af at han brækkede benet som hvalp.

Balder var en meget tålmodig hund og vores fredsmælger. Ikke mellem mig og René men i mellem andre hunde og katte, hvor meget det egenlig var fandt vi først ud af efter hans død, for aldrig før har vores katte sloge så meget som efter han ikke er her mere.

En lille sjov historie, vi havde på et tidspunkt en killing der begyndte at die ved han, og der fandt han sig i, når han så blev træt af det rejste han sig og gik et par meter væk og lage sig, killinge fuldte efter og begyndte  igen, så gik der lidt og så rejste Balder sig igen, det sket sådan ca. 5-6 gange og første der når killingen kom igen gav Balder et gør fra sig og så fik han lov at være et stykke tid.

Han er forresten en blanding af en gul labrador og berner sennen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2012

Princesspigen

mariamiss6 skriver:

Det var han virkelig også... Sød og skøn, men han har aldrig nogensinde, ikke bare een eneste gang, vist tegn på at have bare en nogen lunde normalt høj IQ

Han havde en seng i et lille rum, eller det vil sige, han indtog en enkeltmandsseng, som stod i et lille rum. 
Reglen blev den, at når der lå en bestemt hynde på sengen, så måtte han ligge der. Ellers var sengen forbeholdt mennesker. Og det var en nem regel, for der var altid ENTEN et menneske, eller hynden i den seng....

Men om natte sneg han sig op ved siden af mennesket, og når mennesket sov aller dybest, satte han poterne på væggen, og strakte benene ud, så mennesket kunne fise ned ad hans seng

Nøj hvor har jeg tit vågnet op midt i et "NEJ Charlie!" alt imens jeg fægtede med arme og ben for at undgå at ramme gulvet hehe... 

hahaha skøn hund.. han må have været noget for sig selv

Anmeld

21. juni 2012

Fenja09

Vi har en dejlig Schæfer pige, hun er 3 år og vi købte hende da hun var 10 uger  Hun er en del af en større flok, bestående af to colorpoint katte

/Fenja

Anmeld

21. juni 2012

frkanonym

Må jeg ikke se billede eller hører lidt om menneskets bedste ven? Hvordan er den i familien, nogle sære vaner eller sjove søde historier? Har i ingen hund men drømmer om det- så nyd andres billeder og fortællinger. Eller vis drømmehunden. Og hvad skulle den hedde?
Jeg er bare fladet pladask for mopsen men pt skal flokken ikke udvides, så må jo få styret min hundeskrukhed andetsteds Hihi.

værsgo billedet med de to hunde er min papfars. den hvide, fie, er en ?? noget der slutter på "spids-hund" .
den anden, vaps, er en golden retriever.

det andet er af mig for 5 år siden med min egen hund, berta. hun er en lhasa apso hun er forresten også mit profilbillede.

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Princesspigen skriver:

hahaha skøn hund.. han må have været noget for sig selv

bestemt dejlig

Anmeld

21. juni 2012

TeamRocket

frkanonym skriver:

værsgo billedet med de to hunde er min papfars. den hvide, fie, er en ?? noget der slutter på "spids-hund" .
den anden, vaps, er en golden retriever.

det andet er af mig for 5 år siden med min egen hund, berta. hun er en lhasa apso hun er forresten også mit profilbillede.

En Japansk spids måske ? Selv om jeg egentlig troede de var sorte Det er nogle rigtig søde vovser. Sådan en som din skal man egentlig gå og børste dens hår hele tiden eller holder det sig selv ?

Anmeld

21. juni 2012

frkanonym

TeamRocket skriver:

En Japansk spids måske ? Selv om jeg egentlig troede de var sorte Det er nogle rigtig søde vovser. Sådan en som din skal man egentlig gå og børste dens hår hele tiden eller holder det sig selv ?

jeg har virkelig ingen idé kan nemt ske.

min hund, den sorte på profilbilledet? hvis du søger på "lhasa apso" på google, kommer der nogle billeder frem. sådan skal de rigtig se ud. de skal være så langhåret, at man ikke kan se forskel på hoved og r*v, men vi synes, det er så synd for dem i varmen (og min far har prøvet at sidde og ae en af vores langhåret lhasa'er i r*ven, fordi han troede, det var hovedet), så vi klipper dem selv korthåret. deres pels passer sig selv som korthåret, men når de er langhåret, skal pelsen selvfølgelig passes og plejes

Anmeld

21. juni 2012

morethanperfect

Her er min papmors , som lidt er min 

Han er en Griffon og ja , ik særlig pæn , pænere når man kender ham  

Han har ikke haft et så godt liv tidligere , det er grunden til ham er bange for mænd , men så fik min papmor ham , og nu har han et dejligt liv , med hendes 2 andre hunde 

Anmeld

22. juni 2012

TeamRocket

morethanperfect skriver:

Her er min papmors , som lidt er min 

Han er en Griffon og ja , ik særlig pæn , pænere når man kender ham  

Han har ikke haft et så godt liv tidligere , det er grunden til ham er bange for mænd , men så fik min papmor ham , og nu har han et dejligt liv , med hendes 2 andre hunde 

Han er da yndig ligner lidt vores gamle buster. er der noget terrier i ham også ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.