Hygge hundetråden! Kom glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Orkide86

Mors Smukke Rottweiler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mirjam123 skriver:

Mors Smukke Rottweiler

Omg!!! hvor er den smuk!!!!!

Anmeld

22. juni 2012

Orkide86

Aisha skriver:

Omg!!! hvor er den smuk!!!!!

Ja hun er bare så dejlig Og bare den bedste børne hund

Anmeld

22. juni 2012

onlyme

TeamRocket skriver:

Må jeg ikke se billede eller hører lidt om menneskets bedste ven? Hvordan er den i familien, nogle sære vaner eller sjove søde historier? Har i ingen hund men drømmer om det- så nyd andres billeder og fortællinger. Eller vis drømmehunden. Og hvad skulle den hedde?
Jeg er bare fladet pladask for mopsen men pt skal flokken ikke udvides, så må jo få styret min hundeskrukhed andetsteds Hihi.

My Beauty <3

Anmeld

22. juni 2012

Carl-Emil's mor

I vores familie har vi "mange" hunde 2 hos mormor og 2 herhjemme Men de er alle sammen vores alle sammens hunde i daglig tale

Der er

Noah - Whippet på 8 mdr

Alma - Whippet der bliver 5 til oktober.

Amy - Papillon der bliver 5 d. 2 september  ( er jeg virkelig så gammel allerede )

Elmer - Golden Retriwer der bliver 2 den 19 juli og ultimativ Carl-Emils bedsteven i verdenen

Anmeld

22. juni 2012

Masig

TeamRocket skriver:

Er den opkalt efter hunden fra filmen balto ? Super skøn ser den ihvertfald ud, sådan skal en rigtig hund se ud ville min mand sige- med ben og snude og pels. Han er ikke så meget til den race jeg ønsker mig (mops) "Det er jo bare en fed kat" Selfølgelig sagt med et smil.

Hehe ja han er faktisk opkaldt efter den hund... Ved godt det ikke er samme race, men synes alligevel der er noget tilfælles mht udseendet... Han ligner jo lidt en lille slædehund.... Så synes bare det passede godt til ham, og nu kunne jeg ikke forestille mig han hed andet jo

Haha min kæreste vil hellere have en mops, han er underligt nok til små hunde (men han er også mest kattemenneske, så måske det er derfor)....

Anmeld

22. juni 2012

Kvist

TeamRocket skriver:

Må jeg ikke se billede eller hører lidt om menneskets bedste ven? Hvordan er den i familien, nogle sære vaner eller sjove søde historier? Har i ingen hund men drømmer om det- så nyd andres billeder og fortællinger. Eller vis drømmehunden. Og hvad skulle den hedde?
Jeg er bare fladet pladask for mopsen men pt skal flokken ikke udvides, så må jo få styret min hundeskrukhed andetsteds Hihi.

Sikke er hyggelig tråd, den vil jeg da også lige være med i

Herhjemme har vi Aiko, en langhåret schæfer, på 5 år.. Han er den skønneste vovse med masser af krudt i måsen, i min familie går han under navnet ADHD hunden  Og han er efterhånden begyndt at lystre navnet Ragu da det er det vores 18 mdr. gamle søn kalder ham..

Men her kommer lidt billeder..

Anmeld

22. juni 2012

twinny

Jeg har ikke lige nogen historier. Men smider gerne et par billeder op.

Vores han  er schæfer og hedder Nelson

Vores tæve er DSG og hedder ixia

Anmeld

22. juni 2012

Kvist

Mirjam123 skriver:

Mors Smukke Rottweiler

Super smuk..  Hvis vi ikke havde fået schæfer havde vi også snak om Rottweiler, de er også så dejlige..

Anmeld

22. juni 2012

DitteFisk

Åh jeg bliver helt dårlig Jeg vil så gerne have hund. Jeg er vokste op med hund, vi har altid haft hund! Og nu bor jeg i lejlighed og der er nogle år til vi har råd til hus.. og så skal tiden jo også lige være der.. ååh, men sådan en lækkerbidsken der modtager én når man kommer hjem <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.