Hygge hundetråden! Kom glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.991 visninger
78 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

TeamRocket

Må jeg ikke se billede eller hører lidt om menneskets bedste ven? Hvordan er den i familien, nogle sære vaner eller sjove søde historier? Har i ingen hund men drømmer om det- så nyd andres billeder og fortællinger. Eller vis drømmehunden. Og hvad skulle den hedde?
Jeg er bare fladet pladask for mopsen men pt skal flokken ikke udvides, så må jo få styret min hundeskrukhed andetsteds Hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Ditte-3

har desvære ik hund pt kærsten mender det nok med min perser pige indtil jeg har født og så et år fram s men drømme hunden er en chaw chaw er fulstendi solgt til den race

Anmeld

21. juni 2012

TeamRocket

Ditte-3 skriver:

har desvære ik hund pt kærsten mender det nok med min perser pige indtil jeg har født og så et år fram s men drømme hunden er en chaw chaw er fulstendi solgt til den race

En af de der bamser med blå tunger? De er også søde. Hihi. Ligner lidt en løve
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2012

Loa

Jamen vææææææærsgod.

Her er vores Hannibal.

25 % shih tzu og 75 % mops

Anmeld

21. juni 2012

Princesspigen

TeamRocket skriver:

Må jeg ikke se billede eller hører lidt om menneskets bedste ven? Hvordan er den i familien, nogle sære vaner eller sjove søde historier? Har i ingen hund men drømmer om det- så nyd andres billeder og fortællinger. Eller vis drømmehunden. Og hvad skulle den hedde?
Jeg er bare fladet pladask for mopsen men pt skal flokken ikke udvides, så må jo få styret min hundeskrukhed andetsteds Hihi.

mors kamp hund.. (og nej hun er på ingen måde kamp hund)

Ida er en fransk bulldog på 4 år, vi har haft hende i 2 år, vi fik hende på et dyre internat hvor du var afleveret fordi hun ikke kunne være alene hjemme hvilke hun har lært nu..

det med kamphunden er fordi der er mange der tror hun er en af de ulovlige racer, siger hun skal have mundkurv på går laaangt uden om hende..

hun er 100% lovlig og har intet med muskel hundene at gøre..

men hun er ihværtifal jordens skønneste hund, lyder som en gris, grynter, snorker, bøvser og prutter som en rigtig franske bulldog skal gøre det og ja er bare skøn, nem og meget energisk..  

Anmeld

21. juni 2012

Masig

Her er Balto. En Norsk Buhund på 2½ år.

En dejlig rolig hund indenfor, og dejlig livlig og energisk udenfor... Lidt selvstændig til tider, gør lidt som han selv vil, men det ligger til racen... Ellers synes jeg nu generelt han er ganske velopdragen...

Kan med alt og alle (også katte som I kan se - var lige de eneste billeder jeg havde på denne computer), elsker at lege med og hilse på andre hunde, er super god til børn, og er generelt bare en rigtig god og dejlig hund.. Vores lille dreng

Anmeld

21. juni 2012

TeamRocket

Loa skriver:

Jamen vææææææærsgod.

Her er vores Hannibal.

25 % shih tzu og 75 % mops

Åhh jeg elsker ham! Det er jo liiige sådan en vi mangler for at vores familie bliver perfekt. Hihi.

Anmeld

21. juni 2012

TbCp

Har ikke selv hund, men her er Molly, hun er mine forældres dejlige, skøre, fjollede, kærlige hund

Da hun var lille kaldte vi hende Jar Jar Binks, fordi hun tit sad med ørerne hængende og så lidt fjollet ud

Dengang vi hentede hende var hun så nervøs at hun fes hele vejen hjem i bilen, så vi var ved at omkomme

Når vi gik ture med hende, da hun var hvalp, og vi mødte en anden hun, stillede hun sig på bagbenene og hoppede frem som en anden kænguru.

En dag lå et æbleskrog på bordet, Molly gik lige så stille forbi bordet, og nuppede æblet helt uskyldigt med  hjørnetænderne.

Jeg kunne blive ved, hun er så skør! Og så dejlig!

Og kærlig! Første gang hun mødte Mikkel gik hun forsigtigt hen til liften, stak hovedet ned til ham og lagde forsigtigt snuden mod hans mave

Hun er forøvrigt blanding af Labrador/hønsehund (far) dansk/svensk gårdhund (mor)

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

TeamRocket skriver:

kan ikke ligge billeder ind, men jeg har en helt fantastisk blanding af en labradore og en golden rettriever, han er en helt fantastisk hund på 9 år som hedder rocky. 

Anmeld

21. juni 2012

TeamRocket

Princesspigen skriver:

mors kamp hund.. (og nej hun er på ingen måde kamp hund)

Ida er en fransk bulldog på 4 år, vi har haft hende i 2 år, vi fik hende på et dyre internat hvor du var afleveret fordi hun ikke kunne være alene hjemme hvilke hun har lært nu..

det med kamphunden er fordi der er mange der tror hun er en af de ulovlige racer, siger hun skal have mundkurv på går laaangt uden om hende..

hun er 100% lovlig og har intet med muskel hundene at gøre..

men hun er ihværtifal jordens skønneste hund, lyder som en gris, grynter, snorker, bøvser og prutter som en rigtig franske bulldog skal gøre det og ja er bare skøn, nem og meget energisk..  

Kamphund ? Haha. Min veninde har en og den er nok noget af det kæreste, blideste og mest lalleglade væsen der findes. Hehe. Dejlig hund ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.