Job, uddannelse, A-kasse.. aaarh men altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

come2

HeidiØ skriver:

Øv så er du osse i en øv situation!!

Ja, alternativet er en helt anden udd., det er jeg jo også selv ude i! .. Så er det bare finde noget man gider hehe!

Meget :O((

Havde bestemt ikke regnet med at skulle læse igen, men jeg ser ingen fremtid i det her jobsøgnings fis.

Og så bliver jeg fustreret,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Joooh, gider bare ikke butik igen. Den uddannelse HAR jeg jo

Ej manner, jeg ville blive smælder fed af sådan et sted!

Ja det er rigtigt nok Hvad så med et kontor ?  

heheheh .. Jeg er smælder fed, så pyt skidt

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Jeg lure dem! Og tak! Jeg holder mig fra ALLE dine Viborg stillinger.. dem tror jeg der er mange af!

Jaah der er da lidt lige for tiden..  for at en af dem er min

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ja det er rigtigt nok Hvad så med et kontor ?  

heheheh .. Jeg er smælder fed, så pyt skidt

Jah måske, men har virkelig ikke flair for tal! :/

Hallåååå, du har jeg set dig i den virkelige verden, og tror vidst ikke man kan kalde dig for smælder fed!!

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Jaah der er da lidt lige for tiden..  for at en af dem er min

x 100.000

Anmeld

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Jah måske, men har virkelig ikke flair for tal! :/

Hallåååå, du har jeg set dig i den virkelige verden, og tror vidst ikke man kan kalde dig for smælder fed!!

Hvad med sådan noget som receptionist så? Jeg syntes du skal blive konditor, således at du kan lave lækre kager  

Hver sin mening Min mave delle er STOR ! Og er dellerne de andre steder også.. Jeg er bare en stor delle ..

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Hvad med sådan noget som receptionist så? Jeg syntes du skal blive konditor, således at du kan lave lækre kager  

Hver sin mening Min mave delle er STOR ! Og er dellerne de andre steder også.. Jeg er bare en stor delle ..

Men min mavedelle er OSSE for stor!! Så konditor er måske dumt, jeg eeeelsker jo kage!!!

Receptionist havde jeg tænkt, var også gået igang med udd. som serviceøkonom da jeg så blev gravid og droppede det! Men det er jo skod tider også!

Well, måske klinikassistent eller gartner har jeg tænkt

Anmeld

21. juni 2012

Jupiter

HeidiØ skriver:

aaarh cool! Måske er det det jeg vil

Hvordann gjorde du til at starte med? Søgte du elevplads? Taler med udd. stedet? Og hvornår starter man?

uh man blir helt hooked

Du kan læse om uddannelsen her:

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/sundhedomsorgogpaedagogik/tandklinikassistent.aspx

Jeg ringede til skolen og spurgte hvordan og hvorledes, og vejlederen sagde at jeg bare skulle komme ned og udfylde nogle papirer, så var jeg optaget. På den her skole havde de pligt til at optage alle, kan ikke lige huske hvorfor.

På skolen under det første forløb - grundforløbet - får man SU, og når man har fået praktikplads får man elevløn resten af tiden.

Man søger praktikplads når man er ved at være færdig med grundforløbet, og underviserne på skolerne plejer at have kontakt til rigtig mange klinikker, og hjælper med at søge

Anmeld

21. juni 2012

Frk. Himmelblå

HeidiØ skriver:

Ej, jeg ved godt jeg ikke har været igang med jobsøgning så længe (1½ mdr ca), men jeg får bare afslag på afslag på afslag.. selv indenfor det område jeg er uddannet i og har erhvervserfaring. Det er simpelthen så bittert, synes jeg.

William er så småt startet i dp, da min barsel slutter om en lille måned. Jeg var arbejdsløs før det, og er self nu aktiv jobsøgende. Jeg er uddannet i ILVA møbler og har maaasser af erhvervserfaring indenfor supermarked (kundeservice, kiosk, post osv)! Jeg tænker det måske ikke er det jeg vil med et barn, da arbejdstiderne er så øv.

Sku jeg mon så ta en ny uddannelse? Jeg er over SÅ mange ting, bl.a. ernæringsassistent, klinikassistent, væksthusgartner (eller anden form for gartner) og konditor.. jeg spænder bredt

Nu blev det alligevel langt, og jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget.. sys bare det er så skide enormt frustrerende at søge job, og det er da røv at være på a kassen.. skal ud og lave noget.

Råd, erfaring med nævnte uddannelser... anything..søges!

Hvad med en kontorelevplads i kommunen - her efter sommerferien? 

Anmeld

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Men min mavedelle er OSSE for stor!! Så konditor er måske dumt, jeg eeeelsker jo kage!!!

Receptionist havde jeg tænkt, var også gået igang med udd. som serviceøkonom da jeg så blev gravid og droppede det! Men det er jo skod tider også!

Well, måske klinikassistent eller gartner har jeg tænkt

Nej syntes jeg da ikke den er ..  

Ja så er det måske farligt..

Ja det er også skod arbejdstider.. Virkelig..

Klinikassistent ville da være en god ide syntes jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.