dpb skriver:
Kan så fortælle at de kigger sådan på alle der har børn
Så den hende fra din a-kasse kom med holder ikke... Jeg har 3 dejlige drenge, og er stadig i den fødedygtige alder hvilket jeg også er blevet valgt fra pga... og jeg skal IKKE have flere
men fordi man er kvinde med børn, så er forudsætningen hos arbejdsgiver at så er det også mig der skal nå at hente, holde barnets første sygedag osv... sådan er det bare ikke hos os
jo, det er noget jeg gerne gør, men det er absolut ikke en nødvendighed da farmand ofte er hjemme alligevel...
Arbejdsgivere generelt bør tage og komme ind i samme århundrede som os andre
børn er ikke en hindring for at man kan gøre sit arbejde ligeså godt som en kollega uden børn
Qnuz
Forresten vil jeg dog lige sige at det heldigvis ikke er alle arbejdsgivere der ser skævt,når man kun har et barn
Mit sidste job hvor jeg nåede at være knap 5år inden krisen og nedskæringerne ramte fik jeg da vi kun havde vores den ældste
Jeg blev også indirekte spurgt om vores planner om nr.2... jeg svarede at der ikke var nogen planner om det i nærmere fremtid, men at jeg jo ikke kunne afvise at det var noget vi ville på et tidspunkt. og fik jobbet.
(eller ihvertfald var det noget i den stil jeg svarede, kan ikke huske det ordret
)
Men det er helt klart arbejdsgiveren der sidder med det lange strå i disse tider
da de let kan vælge og vrage...
Qnuz
Anmeld