Job, uddannelse, A-kasse.. aaarh men altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Åååårh hvor er du vild! TIllykke ! Hvad skal du lave?

Godt tålmodighed er min stærkeste side!

Jeg skal være elev i vin og kaffe/the/chokolade  

Jeg er uddannet tjener, men syntes da lige at jeg gerne ville være elev igen .. hahhaha 

Så starter her 2 juli ..  

Hvor søger du, i Midtjylland ?

og TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

come2

HeidiØ skriver:

Ej, jeg ved godt jeg ikke har været igang med jobsøgning så længe (1½ mdr ca), men jeg får bare afslag på afslag på afslag.. selv indenfor det område jeg er uddannet i og har erhvervserfaring. Det er simpelthen så bittert, synes jeg.

William er så småt startet i dp, da min barsel slutter om en lille måned. Jeg var arbejdsløs før det, og er self nu aktiv jobsøgende. Jeg er uddannet i ILVA møbler og har maaasser af erhvervserfaring indenfor supermarked (kundeservice, kiosk, post osv)! Jeg tænker det måske ikke er det jeg vil med et barn, da arbejdstiderne er så øv.

Sku jeg mon så ta en ny uddannelse? Jeg er over SÅ mange ting, bl.a. ernæringsassistent, klinikassistent, væksthusgartner (eller anden form for gartner) og konditor.. jeg spænder bredt

Nu blev det alligevel langt, og jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget.. sys bare det er så skide enormt frustrerende at søge job, og det er da røv at være på a kassen.. skal ud og lave noget.

Råd, erfaring med nævnte uddannelser... anything..søges!

Jeg går også ledig. Og har gjort det siden okt.

Jeg er udd sosu hjælper.

Har fået afslag fra en uddannelse 2 gange, trods erhvervserfaring.

Nu er jeg simpelthen blevet blevet enig med mig selv om at tage en anden uddannelse.

Jo mere man har at skrive på CV'et, jo bedre er chancerne for job.

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg skal være elev i vin og kaffe/the/chokolade  

Jeg er uddannet tjener, men syntes da lige at jeg gerne ville være elev igen .. hahhaha 

Så starter her 2 juli ..  

Hvor søger du, i Midtjylland ?

og TAK

Jaaa, men flere uddannelser er godt! Årh et godt sted i Salling .. total yndlings!

Ja, midtjylland - gider dog ikke ta helt over til Ringkøbing osv.. gerne Århus og omegn

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Ja, haha, meget uglet og ikke sat... spaltet! Men hva faen.. men har saftsusemig ikke råd til frisør når man IKKE HAR JOB!!

Nej gudskelov for laaaangt hår Så er det ikke nær så tydeligt for længe det er siden jeg har været i nærheden af en frisør.. Og vi skal da slet ikke snakke om hvornår jeg sidst har købt tøj eller sko til mig selv. Det bliver bare nedprioriteret.. !

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

come2 skriver:

Jeg går også ledig. Og har gjort det siden okt.

Jeg er udd sosu hjælper.

Har fået afslag fra en uddannelse 2 gange, trods erhvervserfaring.

Nu er jeg simpelthen blevet blevet enig med mig selv om at tage en anden uddannelse.

Jo mere man har at skrive på CV'et, jo bedre er chancerne for job.

Øv så er du osse i en øv situation!!

Ja, alternativet er en helt anden udd., det er jeg jo også selv ude i! .. Så er det bare finde noget man gider hehe!

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Nej gudskelov for laaaangt hår Så er det ikke nær så tydeligt for længe det er siden jeg har været i nærheden af en frisør.. Og vi skal da slet ikke snakke om hvornår jeg sidst har købt tøj eller sko til mig selv. Det bliver bare nedprioriteret.. !

Ja, det gør. Jeg har dog lige købt to par sko for 140 kr af en herinde! Men dem er jeg sku glad for!

Anmeld

21. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Jaaa, men flere uddannelser er godt! Årh et godt sted i Salling .. total yndlings!

Ja, midtjylland - gider dog ikke ta helt over til Ringkøbing osv.. gerne Århus og omegn

Har du set de kontor elev stillinger der er i Århus for tiden? Det er nemlig lidt for langt væk for mig Så dem må du gerne få Så tager jeg dem i Viborg

Anmeld

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Ja jeg kommer til at blive fed at det chokolade.. Ej heldigvis spiser jeg ALDRIG chokolade ..  

Men jeg handler tit der selv .. UPS !

Er der ikke nogle steder i AArhus de søger ? I sådan en stor by

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Har du set de kontor elev stillinger der er i Århus for tiden? Det er nemlig lidt for langt væk for mig Så dem må du gerne få Så tager jeg dem i Viborg

Jeg lure dem! Og tak! Jeg holder mig fra ALLE dine Viborg stillinger.. dem tror jeg der er mange af!

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ja jeg kommer til at blive fed at det chokolade.. Ej heldigvis spiser jeg ALDRIG chokolade ..  

Men jeg handler tit der selv .. UPS !

Er der ikke nogle steder i AArhus de søger ? I sådan en stor by

Joooh, gider bare ikke butik igen. Den uddannelse HAR jeg jo

Ej manner, jeg ville blive smælder fed af sådan et sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.