Job, uddannelse, A-kasse.. aaarh men altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Åååårh hvor er du vild! TIllykke ! Hvad skal du lave?

Godt tålmodighed er min stærkeste side!

Jeg skal være elev i vin og kaffe/the/chokolade  

Jeg er uddannet tjener, men syntes da lige at jeg gerne ville være elev igen .. hahhaha 

Så starter her 2 juli ..  

Hvor søger du, i Midtjylland ?

og TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

come2

HeidiØ skriver:

Ej, jeg ved godt jeg ikke har været igang med jobsøgning så længe (1½ mdr ca), men jeg får bare afslag på afslag på afslag.. selv indenfor det område jeg er uddannet i og har erhvervserfaring. Det er simpelthen så bittert, synes jeg.

William er så småt startet i dp, da min barsel slutter om en lille måned. Jeg var arbejdsløs før det, og er self nu aktiv jobsøgende. Jeg er uddannet i ILVA møbler og har maaasser af erhvervserfaring indenfor supermarked (kundeservice, kiosk, post osv)! Jeg tænker det måske ikke er det jeg vil med et barn, da arbejdstiderne er så øv.

Sku jeg mon så ta en ny uddannelse? Jeg er over SÅ mange ting, bl.a. ernæringsassistent, klinikassistent, væksthusgartner (eller anden form for gartner) og konditor.. jeg spænder bredt

Nu blev det alligevel langt, og jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget.. sys bare det er så skide enormt frustrerende at søge job, og det er da røv at være på a kassen.. skal ud og lave noget.

Råd, erfaring med nævnte uddannelser... anything..søges!

Jeg går også ledig. Og har gjort det siden okt.

Jeg er udd sosu hjælper.

Har fået afslag fra en uddannelse 2 gange, trods erhvervserfaring.

Nu er jeg simpelthen blevet blevet enig med mig selv om at tage en anden uddannelse.

Jo mere man har at skrive på CV'et, jo bedre er chancerne for job.

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg skal være elev i vin og kaffe/the/chokolade