Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Vi har grov og rådden humor herhjemme Jeg elsker at læse de indlæg der, kan sagtens se humoren med det samme. Derudover har jeg så meget selvironi.. mener verden blir et nemmere sted hvis vi kan ta lidt pis på kæreste, familie venner og ikke mindst os selv! Meeeen det er jo tit det kan være lidt svært at forstå i tekst, medmindre man laver usandsynligt mange blinkesmileys! Heldigvis er Danmark et land hvor ironi står øverst på manges lister
Vi har grov og rådden humor herhjemme Jeg elsker at læse de indlæg der, kan sagtens se humoren med det samme.
Derudover har jeg så meget selvironi.. mener verden blir et nemmere sted hvis vi kan ta lidt pis på kæreste, familie venner og ikke mindst os selv!
Meeeen det er jo tit det kan være lidt svært at forstå i tekst, medmindre man laver usandsynligt mange blinkesmileys!
Heldigvis er Danmark et land hvor ironi står øverst på manges lister
Du har helt ret, men jeg synes overdreven brug af smileys ofte ødelægger den der stemning. Sådan lidt "Nu siger jeg noget sjov, er du klar?"Så hellere være modig og prøve at se om den anden side forstår en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Jeg har en meget sort og ironisk humor, og det kan man let komme galt afsted med...især i et forum som dette
Jeg har en meget sort og ironisk humor, og det kan man let komme galt afsted med...især i et forum som dette
Jeps. Heldigvis ligger det lige for at have lidt nosser, når man også er lidt til en skæv humor.
Vi må bare holde sammen
Jeg synes egentlig jeg har en helt okay humor, men kan høre på mine veninder, at den faktisk er ret grov/sort
Men altså, de kender mig jo efterhånden
HeXeri skriver: Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft.. Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?
Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx
Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..
Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?
Den humor du beskriver samt de oprettet indlæg det er min humor! Ha ha..
Men må også indrømme at nogen mennesker ikke forstår den som f.eks min mands familie!
Har når vinden blæser også en sjofel humor dig er det mest manden det går udover..
HeXeri skriver: Du har helt ret, men jeg synes overdreven brug af smileys ofte ødelægger den der stemning. Sådan lidt "Nu siger jeg noget sjov, er du klar?"Så hellere være modig og prøve at se om den anden side forstår en
Hehe ja.. det er jo sjovest hvisman selv sidder bag skærmen og tænker; WHAT? Hehe!
Vi har en ligeså syg humor som i har Man får kun det sjov man selv laver og vi har det sjovt hver dag!
Men ja så godt de tråde og tænkte også at folk da for guds skyld burde kunne se det morsomme i sådanne nogle ting - jeg grinte da
Men nogle er jo stramme i betrækket imens andre er ligeglade og kan lave sjovt med alt det er som man tager det.
jeg elsker den form for humor... hahaha jeg kan slet ikke se det GROVE i det.. fordi at det er jo bare for sjov...
Se bare, vi bliver flere og flere med en morbid humor. Jeg havde ellers bildt mig selv ind at vi efterhånden var en uddøende race, skøøøønt
Alt det du skriver, kunne ha været sket herhjemme! Vi kører også en 'grov' humor!
Jeg tror netop at det er det som du selv skriver, at det ser lidt hårdt ud på skrift! Man kan jo hurtigt misforstå, når man ikke har toneleje og ansigts udtryk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128