Humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.767 visninger
40 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

HeXeri

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..

Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Mettefpigen

Jeg har en rigtig dårlig humor ;-) er opvokset alene med min mor og vi har lavet åndssvage ting sammen :-) jeg kan grine af alt, og fyrer de mest latterlige ting af.....

Anmeld

20. juni 2012

wamse

Jeg har masser af humor, og elsker fis og ballade

Der er bare ting, som jeg ikke ser som sjove, som fx når man som 1. april joker med at kæresten, og en er gået fra hinanden, det synes jeg ikke er sjovt. Synes heller ikke at racistiske jokes er sjove.

Anmeld

20. juni 2012

Hyacinth

HeXeri skriver:

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..

Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?

Godmorgen

Jeg synes faktisk bare, at de indlæg du nævner her, er ret så sjove

Min kæreste og jeg har også en ret grov humor og jeg synes personligt, at humor og en portion god selv-ironi, er egenskaber, jeg sætter stor pris på hos andre mennesker

Dog sætter jeg grænsen ved "blendede baby"-jokes og i den dur - der går min grænse simpelthen

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Mettefpigen skriver:

Jeg har en rigtig dårlig humor ;-) er opvokset alene med min mor og vi har lavet åndssvage ting sammen :-) jeg kan grine af alt, og fyrer de mest latterlige ting af.....

Elsker sådan noget, min familie bestod kun af os 4 piger så vi havde vist også en ret så sammenspist humor

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

wamse skriver:

Jeg har masser af humor, og elsker fis og ballade

Der er bare ting, som jeg ikke ser som sjove, som fx når man som 1. april joker med at kæresten, og en er gået fra hinanden, det synes jeg ikke er sjovt. Synes heller ikke at racistiske jokes er sjove.

Nej, jeg finder det heller ikke særligt charmerende at have en racistisk humor
Men tror måske godt jeg kunne finde på at lave en rigtig grov 1. april på min mor, noget i dur med alt er bare væk og kæresten er sur ...

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Vi har sindssyg sort/dårlig humor herhjemme... MEN vi elsker det... ♥ Vi er også "GROVE" overfor hinanden men tro mig... det er REN kærlighed *S*

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Hyacinth skriver:

Godmorgen

Jeg synes faktisk bare, at de indlæg du nævner her, er ret så sjove

Min kæreste og jeg har også en ret grov humor og jeg synes personligt, at humor og en portion god selv-ironi, er egenskaber, jeg sætter stor pris på hos andre mennesker

Dog sætter jeg grænsen ved "blendede baby"-jokes og i den dur - der går min grænse simpelthen

Uuuuuhhh ja, selv-ironi. En af mine kærestes allerfrækkeste kvaliteter, uden den ville livet godt nok være en halvkedelig størrelse.

Men, hvad er en blended baby joke?

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har virkelig sort humor! Det er helt galt

Jeg er nok en af de typer som griner højlydt når folk på gaden falder eller snubler over noget! Kan godt være det er ondt... Men det er da bare SÅ sjovt!

På den anden side, så er jeg også ligeglad hvis folk griner når jeg gør det

Men de tråde du nævner der, de er da kun sjove!

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

MorDk skriver:

Vi har sindssyg sort/dårlig humor herhjemme... MEN vi elsker det... ♥ Vi er også "GROVE" overfor hinanden men tro mig... det er REN kærlighed *S*

Sjovt du siger kærlighed, for herhjemme ville vi simpelthen stoppe med at elske hinanden hvis vi ikke var lidt sarkastiske. Livet kan bare blive alt for alvorligt til man kan holde det ud, på en eller anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.