Humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Jeg har virkelig sort humor! Det er helt galt

Jeg er nok en af de typer som griner højlydt når folk på gaden falder eller snubler over noget! Kan godt være det er ondt... Men det er da bare SÅ sjovt!

På den anden side, så er jeg også ligeglad hvis folk griner når jeg gør det

Men de tråde du nævner der, de er da kun sjove!

Kan man give det ud må man også selv kunne tage det

Men du har hermed tilladelse til at grine af mig hvis du en dag fanger mig på mit uheldige ben. Det sker oftere end jeg lige har lyst til at indrømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Plysbjørnen

HeXeri skriver:

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..

Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?

Tja... Der er vel egentlig grund til at min mand påstår jeg er humorforladt

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Kan man give det ud må man også selv kunne tage det

Men du har hermed tilladelse til at grine af mig hvis du en dag fanger mig på mit uheldige ben. Det sker oftere end jeg lige har lyst til at indrømme

Hahaha! Jeg synes virkelig det er hylende morsomt, specielt fordi de fleste laver den der: "Ej hov... Det var der ikke nogen der så!"

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

HeXeri skriver:

Sjovt du siger kærlighed, for herhjemme ville vi simpelthen stoppe med at elske hinanden hvis vi ikke var lidt sarkastiske. Livet kan bare blive alt for alvorligt til man kan holde det ud, på en eller anden måde

Ja... smiler...

På gaden kan han finde på at råbe op.... HAHAHA

"Så hold dog kæft kælling" ... osv. HAHA og jeg sys bare det er SÅ skægt at se andres reaktioner...FNIS! Jeg er SÅ ligeglad med hvad andre tænker... JEG ved jo hvad jeg har og det vil jeg ikke bytte væk for noget i verden!

Her er en af de sjove (i min verden)

Jeg stod og ventede på min kæreste... han var inde og kigge i en butik. Jeg gik lidt frem og tilbage.... op og ned af gaden... BUM BUM...

Pludselig høre jeg en skinger nærmest sindssyg stemme der råber og skriger: "Hvooooooor er min koooooooone? Jeg vil have min koooooone hvor er huuuuuun"????

Jeg går hen i mod ham holder om ham og siger "såså rolig min skat jeg er jo lige her"  EJJJJ men I skulle se folks ansigter!!! Det var såååå sjovt. Vi holdt helt til vi kom rundt hjørnet.... så lå vi flade af grin!!

Anmeld

20. juni 2012

Hyacinth

HeXeri skriver:

Uuuuuhhh ja, selv-ironi. En af mine kærestes allerfrækkeste kvaliteter, uden den ville livet godt nok være en halvkedelig størrelse.

Men, hvad er en blended baby joke?

Der var en joke på nettet, som var meget omtalt idet, det handlede om en opdigtet video af en baby der blev blendet.. Spm jeg husker det i hvert fald

Anmeld

20. juni 2012

-Sigrid-

Min mand og jeg har også grov humor så, for vi joker meget (og svigermor er med) om det med p-pillerne, at det er godt det ikke er det jeg bruger for han ville bytte dem

Så har vi også når Agnethe har været strid joket med om man kunne få hende returneret, og at det var ærgeligt at de 14 dage var overskredet. (Jeg ville ikke bytte hende for noget, kun joking!)

De har også begge været billig til salg nogle gange 

Anmeld

20. juni 2012

Koen.

HeXeri skriver:

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..

Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?

I lyder præcis som nogen der ville falde godt ind herhjemme for vi har os et ret grov og tør humor!

Anmeld

20. juni 2012

Den lykkelige

Jeg har det ligesom jer..
Jeg læste også den tråd med penge for BJ og tænkte bare "arrh slap nu af" da der var en som satte spørgsmål til det..
Det jo bare sjov.. Det gør hende jo ikke til luder.. Det jo bare gas
Man behøer ikke være så korrekte..  synes jeg..

Anmeld

20. juni 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Ja... smiler...

På gaden kan han finde på at råbe op.... HAHAHA

"Så hold dog kæft kælling" ... osv. HAHA og jeg sys bare det er SÅ skægt at se andres reaktioner...FNIS! Jeg er SÅ ligeglad med hvad andre tænker... JEG ved jo hvad jeg har og det vil jeg ikke bytte væk for noget i verden!

Her er en af de sjove (i min verden)

Jeg stod og ventede på min kæreste... han var inde og kigge i en butik. Jeg gik lidt frem og tilbage.... op og ned af gaden... BUM BUM...

Pludselig høre jeg en skinger nærmest sindssyg stemme der råber og skriger: "Hvooooooor er min koooooooone? Jeg vil have min koooooone hvor er huuuuuun"????

Jeg går hen i mod ham holder om ham og siger "såså rolig min skat jeg er jo lige her"  EJJJJ men I skulle se folks ansigter!!! Det var såååå sjovt. Vi holdt helt til vi kom rundt hjørnet.... så lå vi flade af grin!!

Ha ha  hvor godt!!

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Den lykkelige skriver:

Jeg har det ligesom jer..
Jeg læste også den tråd med penge for BJ og tænkte bare "arrh slap nu af" da der var en som satte spørgsmål til det..
Det jo bare sjov.. Det gør hende jo ikke til luder.. Det jo bare gas
Man behøer ikke være så korrekte..  synes jeg..

Nej... og slet ikke når det er kæresten/manden der får det BJ

Jeg giver gerne flere timers BJ hvis jeg får et par tusind så jeg kan købe tøj mm. til mig og Bassen HAHA.... Meeeen tror bare ikke han holder til det.... og mine kæber går sikkert i baglås!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.