Humor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Findusinde

Hejsa!

Både herhjemme, i min familie og i min svigerfamilie har vi den groveste humor, den er så kulsort og så sarkastisk og ironisk at folk udefra ofte tænker " Jamen hvordan er det de snakker til hinanden! "

Har et par eksempler...

da vi købte vores hus var der en lille fiskedam i haven. Vi havde set huset sammen med ejendomsmægleren og havde nævnt at vi ville fjerne dammen hvis vi skulle få børn, for det turde vi ikke...
Godt, da mine forældre så var med oppe og se huset, står min mor og ejendomsmægleren ude i haven og mægleren nævner at vi jo ville have fjernet dammen hvis vi skulle få børn.. Mor kigger på ham og siger " Hvorfor?! De lærere vel af det at falde i en gang" Ejendomsmægleren så fuldstændig forkert ud i hovedet!!

Det skal siges at min mor er kæmpe fortaler for at dammen skulle fjernes!! Det var bare SÅ sjovt i øjeblikket!

Forleden står jeg og Thomas i køen i A-Z, de har graviditetsteste på tilbud, og ligger en på båndet.. Thomas kigger på mig og så HVAD FANDEN SKAL DET BETYDE?!! Kassemanden så fuldstændig forkert ud i hovedet, og jeg siger bare.. Hov skat har jeg slet ikke sagt det??!

(Vi er i gang med projekt baby nr 2 og det var bare fordi de var på tilbud)

Vi skreg af grin da vi gik ud derfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Muffin_girl

HeXeri skriver:

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Så var der debatten om den døde dildo (Stakkels ejer)
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Kan godt se her på skrift det måske virker lidt groft..

Af ren nysgerrighed, hvordan er din humor? Driver du gæk med dine kære?

Jeg syntes sku det er god humor ! Nogle af tingene kunne jeg dog ikke finde på, men det meste syntes jeg sku er ret sjovt  

Anmeld

20. juni 2012

Troldemommi

Grov humor er sjov humor :-)

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Håber I allesammen ser det her, sidder her og klukler ved tanken om jer og jeres familie der åbenbart har en ligeså underlig humor som vi har herhjemme

Anmeld

20. juni 2012

twinny

Herhjemme var vi grov sort humor. og vi elsker det.

Altså når min mormor dør, skal hun strøes ud i øresund, så hun kan komme ud og svømme med delfinerne. Det elsker hun.  Men så joker vi med, hvis hun ikke opfører sig ordentlig kommer hun ud i fuglebadet i baghaven. Bare et eks. Grov, men alle synes det er sjovt også hende.

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

Vi har også en ret grov humor, kæresten og jeg imellem. Vi er ikke særlig selvhøjtidelige og kan godt grine af os selv og som regel er humoren ret sarkastisk og det sker flere gange dagligt.

Min mor, søs og jeg har også en meget mærkelig humor, men er helt sikker på, at der skal latter til for at komme igennem livet. Vi ser bare forskelligt på det. Nogle mennesker kan heller ikke se, hvornår der er kommet for meget salt i suppen, og så går det sjove af. Det skal være en god blanding og nogle gange er humor godt, for at holde gråden tilbage

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

HeXeri skriver:

Igår var der en bruger der havde brug for noget nyt tøj og hvem bedre at tjene penge på end sin mand.
Og jeg selv har lavet: https://www.baby.dk/debat/170809pi1/parforhold/lettere-brugt-kaereste-byttes.aspx

Der er nogen der reagerer en smule negativt og vi kom så herhjemme til at snakke om humor. Herhjemme har vi en ret grov humor, har flere gange end jeg kan tælle lavet grove løjer med mine kæreste. Sat ham til bytte herinde, sendt ham i byen med et til salg skilt på ryggen. Dagen efter min operation, spurgte han inde på venteværelset om jeg var klar til at cykle ham hjem (Sygeplejersken tog ham gravalvorligt og sagde meget bestemt nej) han havde intentionen om at få mig solgt til kammeraten der skulle til afghanistan (noget med mit røde hår og frygten hos terrorister når jeg foldede mig ud) og lige pt pønser han på at få byttet mine p-piller, så han kan få baby nummer 2.

Vi har grov og rådden humor herhjemme Jeg elsker at læse de indlæg der, kan sagtens se humoren med det samme.

Derudover har jeg meget selvironi.. mener verden blir et nemmere sted hvis vi kan ta lidt pis på kæreste, familie venner og ikke mindst os selv!

Meeeen det er jo tit det kan være lidt svært at forstå i tekst, medmindre man laver usandsynligt mange blinkesmileys!

Heldigvis er Danmark et land hvor ironi står øverst på manges lister

Anmeld

20. juni 2012

Wimmie

HeXeri skriver:

Jeg har en meget sort og ironisk humor, og det kan man let komme galt afsted med...især i et forum som dette 

Anmeld

20. juni 2012

K&S

MorDk skriver:

Vi har sindssyg sort/dårlig humor herhjemme... MEN vi elsker det... ♥ Vi er også "GROVE" overfor hinanden men tro mig... det er REN kærlighed *S*

helt enig....!

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Fenja09 skriver:

Vi har også en ret grov humor, kæresten og jeg imellem. Vi er ikke særlig selvhøjtidelige og kan godt grine af os selv og som regel er humoren ret sarkastisk og det sker flere gange dagligt.

Min mor, søs og jeg har også en meget mærkelig humor, men er helt sikker på, at der skal latter til for at komme igennem livet. Vi ser bare forskelligt på det. Nogle mennesker kan heller ikke se, hvornår der er kommet for meget salt i suppen, og så går det sjove af. Det skal være en god blanding og nogle gange er humor godt, for at holde gråden tilbage

/Fenja

Dit indlæg minder mig om den dag vi begravede min morfar, jeg var vel 15 år eller sådan. Han døde efter meget kort tids sygdom, tror ikke rigtigt jeg egentligt havde forstået at han nu var sådan helt væk. Vi sidder i kapellet, i dyb tavshed og bare sådan ud af det blå udbryder jeg at nu mangler vi bare at han begynder at snorke.
Især min mormors ret stramme, russiske familie sendte mig blikke der kunne dræbe.
Men havde bare sådan brug for et eller andet .... normalt i den der ret uvante situation.

Humor skal man have, der er vel en grund til vi har hospitalsklovne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.