Anbefal en løbe cykel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MorDk

Bøllen skriver:

Ej så fin 

Jahh ik? smiler... ( takker)

Han blev bare SÅÅÅÅ glad da han så den!!! Han racer rundt på den nu og er bare blevet så god! Hihi... Godt han har cykelhjelm på med den fart han cykler *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MorDk

Janni. skriver:

Super, så ved vi hvor vi skal kigge når tiden er inde. 1000 tak for dit svar. 

Selv tak. Man kan få den i sort, hvid eller rød... *S* Vi gav 399,- men jeg så de var sat ned... men ved ikke om de stadig er det!

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Jahh ik? smiler... ( takker)

Han blev bare SÅÅÅÅ glad da han så den!!! Han racer rundt på den nu og er bare blevet så god! Hihi... Godt han har cykelhjelm på med den fart han cykler *S*

Han er da sej...

Har fået bestilt en puky til mindste barnet, nu venter vi spændt på den kommer hjem. Han drøner nemlig rundt

Anmeld

19. juni 2012

Janni.

MorDk skriver:

Selv tak. Man kan få den i sort, hvid eller rød... *S* Vi gav 399,- men jeg så de var sat ned... men ved ikke om de stadig er det!

Ellers er jeg sikker på at den er de 399 kr værd.  Han er lige en tand for lille endnu til en løbecykel. 

Godt nok er han 15 mdr, men den unge herre er først lige begyndt at udvise interesse for at gå selv med gåvognen.  

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Janni. skriver:

Ellers er jeg sikker på at den er de 399 kr værd.  Han er lige en tand for lille endnu til en løbecykel. 

Godt nok er han 15 mdr, men den unge herre er først lige begyndt at udvise interesse for at gå selv med gåvognen.  

Oki... jaja men når han er klar.... så er den bare SUPER!!!!

Vores dreng gik stabilt da han var 14 mdr.

Begyndte at gå da han var 12mdr.

Anmeld

19. juni 2012

Janni.

MorDk skriver:

Oki... jaja men når han er klar.... så er den bare SUPER!!!!

Vores dreng gik stabilt da han var 14 mdr.

Begyndte at gå da han var 12mdr.

Silas er bare langsom hvad angår det, men pyt han lærer det med tiden. Vi er ikke bekymret. 

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Silas er bare langsom hvad angår det, men pyt han lærer det med tiden. Vi er ikke bekymret. 

Men lur mig om han ikke er stærk på andre områder *S* ... og selvfølgelig så kommer det!!!

Anmeld

19. juni 2012

Janni.

MorDk skriver:

Men lur mig om han ikke er stærk på andre områder *S* ... og selvfølgelig så kommer det!!!

Det er han. Han skal se tingene 1-2 gange så har han luret dem. Intet går hans snude forbi. 

Hans dagplejer siger også at Silas er meget intelligent og bruger hans energi meget på det område istedet for motorisk. 

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Hvilken løbe cykel er god.

Skal ud og invisterede i en bedre løbecykel , den vi har er købt brugt og ser ud til at være skæv i styret.

På kære børns hjemmeside er der en rød på tilbud til halv pris. Den har Laura haft nu et halvt år og den er bare god og stabil

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Janni. skriver:

Det er han. Han skal se tingene 1-2 gange så har han luret dem. Intet går hans snude forbi. 

Hans dagplejer siger også at Silas er meget intelligent og bruger hans energi meget på det område istedet for motorisk. 

Tænkte det nok *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.