Anbefal en løbe cykel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

bøllen

Valle81 skriver:

Enig:0) fantastiske løbecykler:0)

kan se flere skriver netop denne, så det ender det nok med.

Men hvad gør det bedre ?? for havde nok lidt tænkt en løbe cykel er en løbe cykel  men ville alligevel lige undersøger standarden. Så det bliver en ordenlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Valle81

Bøllen skriver:

kan se flere skriver netop denne, så det ender det nok med.

Men hvad gør det bedre ?? for havde nok lidt tænkt en løbe cykel er en løbe cykel  men ville alligevel lige undersøger standarden. Så det bliver en ordenlig

Ved ikke om den er bedre, men det er den vi har og vi er såmglade for den.

Den er smart, nem at bære(man kan faktisk få sådan en sele man lige kan klippe på og så have den over skulderen, hvis barnet ikke vil cykle mere.

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Valle81 skriver:

Ved ikke om den er bedre, men det er den vi har og vi er såmglade for den.

Den er smart, nem at bære(man kan faktisk få sådan en sele man lige kan klippe på og så have den over skulderen, hvis barnet ikke vil cykle mere.

Den ser også super fin ud, ender nok med denne - da mange anbefaler netop den. Vil jo gerne den er ordenlig denne gange.

Så godt den sele  smart. Men hvilken str ville være den bedste ? lille / stor

Anmeld

19. juni 2012

Mussen2

Den er let og alligevel robust. Har hørt om flere som først er blevet rigtig glade for løbecyklrn når de har fået puky. Du skal vælge den store den lille bliver for lille til ham for hurtig plus der er støtte en på den store. Det går de store børn meget op i

Anmeld

19. juni 2012

Janni.

MorDk skriver:

Oki for hvis dit barn var på min søns alder ville helt sikker anbefale ToGoMini.... den er SÅ go. Den er fra 18 mdr +

Undskyld jeg blander mig. Men hvor kan man købe den?

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Undskyld jeg blander mig. Men hvor kan man købe den?

Du må gerne blande dig søde

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Mussen2 skriver:

Den er let og alligevel robust. Har hørt om flere som først er blevet rigtig glade for løbecyklrn når de har fået puky. Du skal vælge den store den lille bliver for lille til ham for hurtig plus der er støtte en på den store. Det går de store børn meget op i

Har bestluttet mig for puky cykel, nu er så bare den svære beslutning hvilken str. Må lige måle den anden han har ..

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Mussen2 skriver:

Er det denne str du tænker , som den store

http://swingcar.dk/loebecykel-40/puky-loebecykel-lr1-eva-hjul-kiwi-824.html?from=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Puky%20PUKY%20L�becykel%20LR1%20EVA%20Hjul%20Kiwi%20[4

Anmeld

19. juni 2012

helle85

Bøllen skriver:

Hvilken løbe cykel er god.

Skal ud og invisterede i en bedre løbecykel , den vi har er købt brugt og ser ud til at være skæv i styret.

min børn har puky løbe cykel og der er rigtig gode

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

helle85 skriver:

min børn har puky løbe cykel og der er rigtig gode

Kan se flereanbefaler denne så har besluttet det er den vi skal have . Skal bare have fundet den rigtige str , tror de bliver den store .  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.