Anbefal en løbe cykel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

bøllen

Pylle3 skriver:

Okay - det kommer selvfølgelig også an på hvor i landet du bor om der lige er nogen til salg i det område

Du har ikke overvejet at købe en 12" i stedet for med støtte hjul? hvis dit barn har været vant til at køre på løbecykel så bliver det andet ikke noget problem

Er lige startet med at køre på den i sidste uge, så en alm cykel er for tidligt endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Oki for hvis dit barn var på min søns alder ville helt sikker anbefale ToGoMini.... den er SÅ go. Den er fra 18 mdr +

Men er den kun til mindre børn ? for det skal nok være en som kan bruges et stykke tid endnu. Ved ikke helt hvor længe de kører på løbe cykel

Anmeld

19. juni 2012

Mussen2

Puky

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Men er den kun til mindre børn ? for det skal nok være en som kan bruges et stykke tid endnu. Ved ikke helt hvor længe de kører på løbe cykel

Altså den ER ret lille... *S* Så tænker at en dreng på 3 ikke har gavn af den... faktisk tænker jeg at når vores dreng fylder 3 år så får han en rigtig cykel. MEN der kommer ikke støttehjul på. Hans balance nu er allerede meget god så han kommer til at gå direkte fra balancecykel til rigtig cykel... og så tager vi den derfra!

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Mussen2 skriver:

Puky

Kan se flere skriver netop denne - Er den meget bedre end andre ?

Kan se på nettet at den findes i 2 str , hvilken skal jeg så vælge til en som bliver 3 til okt. Er lige startet med at køre på løbe cykel for en uge siden

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Altså den ER ret lille... *S* Så tænker at en dreng på 3 ikke har gavn af den... faktisk tænker jeg at når vores dreng fylder 3 år så får han en rigtig cykel. MEN der kommer ikke støttehjul på. Hans balance nu er allerede meget god så han kommer til at gå direkte fra balancecykel til rigtig cykel... og så tager vi den derfra!

Er ikke helt 3 endnu, først til okt. Og er først lige startet med at køre i sidste uge på løbe cykel. Så tænker en alm cykel er lige tidlig nok endnu

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Bøllen skriver:

Er ikke helt 3 endnu, først til okt. Og er først lige startet med at køre i sidste uge på løbe cykel. Så tænker en alm cykel er lige tidlig nok endnu

Oki... *S*

Vores dreng fik sin Løbecykel da han var 20 mdr. Så han har snart været gang i 1 måned... HAN er så sej til det *S* Ser så søødøt ud!!!

Held & Lykke med det *S*

Anmeld

19. juni 2012

Valle81

Livsmor skriver:

Vil helt klart sige Puky, den får i flere str og farver. Min datters har været et hit.

Enig:0) fantastiske løbecykler:0)

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Oki... *S*

Vores dreng fik sin Løbecykel da han var 20 mdr. Så han har snart været gang i 1 måned... HAN er så sej til det *S* Ser så søødøt ud!!!

Held & Lykke med det *S*

Købte den også for sidste sommer men den model vi har var desværre for stor så først nu han kan nå jorden

Ja han er da sej  

Tak tak må på jagt efter en ordenlig en

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Livsmor skriver:

Vil helt klart sige Puky, den får i flere str og farver. Min datters har været et hit.

Har lige tjekket på nettet og den ser jo fin ud, men hvilken str ville jeg skulle købe mon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.