Anbefal en løbe cykel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

bøllen

Baagøe skriver:

På kære børns hjemmeside er der en rød på tilbud til halv pris. Den har Laura haft nu et halvt år og den er bare god og stabil

Har lige bestilt sådan en puky løbe cykel. Nu glæder jeg mig til den kommer. 

Kikker lige hvad det er for en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Hvorfor med støttehjul???

Det gavner overhovedet ikke selve balancen...

Nej det er jeg som udemærket klar over at det ikke gør. Men jeg synes bare at i en alder af 3 år så var det måske unødvendigt at invitere i en Sprit ny løbecykel.

Så var det måske bedre at købe en med støtte hjul og så lade drengen køre på den han har og samtidig vænne sig til den anden om 2-3 måneder kunne man så pille støttehjulebe af og så drøner han da hurtigt rundt uden når han er så gammel.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Har lige bestilt sådan en puky løbe cykel. Nu glæder jeg mig til den kommer. 

Kikker lige hvad det er for en

Løbecykler er bare gode!

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Pylle3 skriver:

Nej det er jeg som udemærket klar over at det ikke gør. Men jeg synes bare at i en alder af 3 år så var det måske unødvendigt at invitere i en Sprit ny løbecykel.

Så var det måske bedre at købe en med støtte hjul og så lade drengen køre på den han har og samtidig vænne sig til den anden om 2-3 måneder kunne man så pille støttehjulebe af og så drøner han da hurtigt rundt uden når han er så gammel.

Han er ikke 3 endnu ( men snart ) men han har først lige lært at køre på cyklen . Men ja det er da rigtigt men håber han kan køre på den et stykke tid . Ved fra mit arbejde i børnehave , at selv de større børn kører på løbe cyklen . Så tænker ikke det er helt spildt

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Løbecykler er bare gode!

Ja de er geniale , dog har han først ville prøve nu og nu hitter den bare. 

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Ja de er geniale , dog har han først ville prøve nu og nu hitter den bare. 

Laura har kørt på sin siden marts og i starten var det en gåcykel, men nu har hun fået lidt mere blod på tanden

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Laura har kørt på sin siden marts og i starten var det en gåcykel, men nu har hun fået lidt mere blod på tanden

Har haft den stående siden sidste sommer og haft den fremme mange gange ( den gamle jeg købte brugt ) men han har bare ikke ville prøve . Men i sidste uge var der bid og nu tonser han der ud af . Derfor syntes jeg han skal have en ordenlig en . Der er jo megen fornøjelse af den , idag drønede han hele vejen i Brugsen 

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Har haft den stående siden sidste sommer og haft den fremme mange gange ( den gamle jeg købte brugt ) men han har bare ikke ville prøve . Men i sidste uge var der bid og nu tonser han der ud af . Derfor syntes jeg han skal have en ordenlig en . Der er jo megen fornøjelse af den , idag drønede han hele vejen i Brugsen 

Det er bare skønt, når de får sådan et break-through!

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Ja... ok men jeg havde nok valgt anderledes... evt. købt en brugt løbecykel...

Anmeld

20. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Ja... ok men jeg havde nok valgt anderledes... evt. købt en brugt løbecykel...

Havde også købt en brugt men den kører ikke ordenligt

Og der er ingen puky løbecykler til salg brugte her hvor vi bor

Så derfor køber vi en ny, da jeg tror han får megen glæde af den endnu. Og bagefter bliver den jo bare solgt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.