Anbefal en løbe cykel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.801 visninger
60 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

bøllen

Hvilken løbe cykel er god.

Skal ud og invisterede i en bedre løbecykel , den vi har er købt brugt og ser ud til at være skæv i styret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Livsmor

Vil helt klart sige Puky, den får i flere str og farver. Min datters har været et hit.

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Hvor gammelt er dit barn?

Anmeld

19. juni 2012

De3Guldklumper

Bøllen skriver:

Hvilken løbe cykel er god.

Skal ud og invisterede i en bedre løbecykel , den vi har er købt brugt og ser ud til at være skæv i styret.

Helt klar Puky..

Alt efter hvor gammelt dit barn er så vil jeg finde en brugt Der findes mange på nettet og de er oftest som nye og holder prisen hjemme når du skal af med den igen

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

MorDk skriver:

Hvor gammelt er dit barn?

Bliver 3 til okt - kan sagtens køre på den vi har med den er ikke helt god

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Pylle3 skriver:

Helt klar Puky..

Alt efter hvor gammelt dit barn er så vil jeg finde en brugt Der findes mange på nettet og de er oftest som nye og holder prisen hjemme når du skal af med den igen

bliver 3 til okt - kan sagtens køre på den vi har med den er bare ikke godt har kikket på dba og kunne slet ikke finde nogle brugte rigtig

Anmeld

19. juni 2012

bøllen

Livsmor skriver:

Vil helt klart sige Puky, den får i flere str og farver. Min datters har været et hit.

Her er løbe cykel endelig blevet et hit, men det virker bare ikke helt ok, den vi har. Derfor tænkte jeg de sidste julegave penge skulle bruges til en ny. Men en ordenlig en

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Bøllen skriver:

Bliver 3 til okt - kan sagtens køre på den vi har med den er ikke helt god

Oki for hvis dit barn var på min søns alder ville helt sikker anbefale ToGoMini.... den er SÅ go. Den er fra 18 mdr +

Anmeld

19. juni 2012

De3Guldklumper

Bøllen skriver:

bliver 3 til okt - kan sagtens køre på den vi har med den er bare ikke godt har kikket på dba og kunne slet ikke finde nogle brugte rigtig

Okay - det kommer selvfølgelig også an på hvor i landet du bor om der lige er nogen til salg i det område

Du har ikke overvejet at købe en 12" i stedet for med støtte hjul? hvis dit barn har været vant til at køre på løbecykel så bliver det andet ikke noget problem

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Okay - det kommer selvfølgelig også an på hvor i landet du bor om der lige er nogen til salg i det område

Du har ikke overvejet at købe en 12" i stedet for med støtte hjul? hvis dit barn har været vant til at køre på løbecykel så bliver det andet ikke noget problem

Hvorfor med støttehjul???

Det gavner overhovedet ikke selve balancen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.