Pyh, så starter vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Risen

Amandas-mor skriver:

Ja det er bare så svært når man har mistet.

Jeg har også mistet før og er nu i gang med pb igen. Vi ventede til 9 mdr efter at vi mistede da vi slet ikke havde kræfter til at skulle igennem det hele en gang til lige bagefter. Sidste måned havde jeg en bio og nu er vi i gang med pb igen. Det er hårdt for man tænker så mange tanker omkring det og om det nu vil gå.

Men, jeg håber meget for jer at det hele går godt og bliver fantastisk

Pyha, det lyder som noget af en omgang.. Jeg tør slet ikke teste før tid, er nemlig så bange for en bio, så her venter vi til en uge efter testdag med at teste, medmindre rød er kommet.. Hvornår har du test dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

klmf

Risen skriver:

Hvordan gik det ? 

Det gik så fint Det er en aktiv lille sprællebasse, der ligger derinde Er så lettet.

Anmeld

27. juni 2012

Risen

lotchen skriver:

Det gik så fint Det er en aktiv lille sprællebasse, der ligger derinde Er så lettet.

STORT TILLYKKE MAMA! Hvor er det dejligt! 

Anmeld

27. juni 2012

Tona

Risen skriver:

Pyha, det lyder som noget af en omgang.. Jeg tør slet ikke teste før tid, er nemlig så bange for en bio, så her venter vi til en uge efter testdag med at teste, medmindre rød er kommet.. Hvornår har du test dag?

Jeg har testdag d. 7 juli  

Jeg kan godt forstå at du venter med at teste til en uge over tid. Det må klart også være det rareste. For mit vedkommende fungerer det dog ikke. For det første er jeg en af dem som bliver temmelig dårlig når jeg er gravid og mine symptomer starter nærmest omgående og bliver så mere og mere markante i dagene op til testdag. Derfor ved jeg faktisk om jeg er gravid eller ej før jeg tester. For det andet er jeg så nysgerrig og utålmodig at det er umuligt for mig at vente med at teste til en uge over tid. Men jeg vil nu nok alligevel sige at efter den her bio sidste gang så vil jeg ikke teste før tid igen.

Hvornår har du testdag?

Anmeld

27. juni 2012

Tona

lotchen skriver:

Fantastisk

Anmeld

27. juni 2012

klmf

Risen skriver:

STORT TILLYKKE MAMA! Hvor er det dejligt! 

Det er skøøøøøøøøønt

Anmeld

27. juni 2012

klmf

Amandas-mor skriver:

Fantastisk

Det er så dejligt Og en kæmpe lettelse at se den i live

Anmeld

28. juni 2012

Tona

lotchen skriver:

Det er så dejligt Og en kæmpe lettelse at se den i live

Ja det kan jeg godt forstå. Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

28. juni 2012

klmf

Amandas-mor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Hvor langt er du henne nu?

Fik en foreløbig termin d. 12.januar, så er 12 uger henne. Så er snart ovre den mest usikre periode, det er dejligt. Håber trætheden fortager sig også

Anmeld

28. juni 2012

Tona

lotchen skriver:

Fik en foreløbig termin d. 12.januar, så er 12 uger henne. Så er snart ovre den mest usikre periode, det er dejligt. Håber trætheden fortager sig også

Hvor skønt

Jeg tror det bliver bedre med trætheden omkring uge 12-16. Det gjorde det i alt fald for mig og har hørt mange sige det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.