Efter lang tid pause med 3 meget uheldige graviditeter, er vi klar igen. Og så alligevel ikke.. Jeg føler mig enormt klar og er så forbandet skruk at det gør ondt. Men på den anden side gør det, at jeg har mistet 3 gange nu, mig så usikker. Er absolut klar på en omgang mere, men kun hvis den lille spire bliver derinde.. Jeg kan næsten ikke rumme hvis det skulle ske en gang til. Det har været så hårdt, da vi altid gerne ville havde haft vores yngste meget tæt på den næste, men sådan skulle det desværre ikke gå. Så hvis vi er heldige er der kun 3 år i mellem dem denne gang 

Mankan vel gå og være bange resten af livet indtil man ikke kan blive gravid mere.. I dag fik jeg besøg af frk rød, og når hendes lede fjæs er væk, kan vi atter begynde igen.. Pyhha hver anden dag i en måned, men gider simpelthen ikke bruge penge på æl-test når de altid er positive..
Er der nogle som har nogle gode fif i forbindelse med projekt baby start? Har hørt om bogen spis dig gravid etc? - Er den god og hvad står dens principper for?
Kryds fingre for os..
Knus
Anmeld