Pyh, så starter vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Risen

lotchen skriver:

Var heldigvis ikke så langt henne, en 6 uger måske. Det gør det nemmere for mig, jeg havde ikke rigtig nået at vænne mig til tanken. Men det gør helt sikkert noget nu, hvor jeg er gravid igen. Vi er ikke blevet scannet endnu, så har ikke set hjerteblinket - holder vejret og håber på det bedste

Ej hvor spændende  Hvornår skal i scannes og hvordan har du kunne holde ventetiden ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Uha først den 29.

Anmeld

19. juni 2012

Laulund87

Risen skriver:

Tak

også for at der snart er en spire på vej til jer

Anmeld

19. juni 2012

klmf

Risen skriver:

Ej hvor spændende  Hvornår skal i scannes og hvordan har du kunne holde ventetiden ud?

Vi har ikke fået indkaldelse endnu, så er lige ved at GÅ TIL af spænding - og ikke kun den gode slags... Min hjerne siger, at selvfølgelig er det hele ok og der er hjerteblink og det hele. Resten af kroppen husker bare skuffelsen og nu har jeg allerede sagt det både på arbejde og til venner, så nu er det VIRKELIGT. Men hvorfor skulle det ikke være fint? Kroppen opfører sig i hvert fald helt normalt gravid

Anmeld

21. juni 2012

mortilnoahogmelina

Risen skriver:

Sejt! Stort tillykke med det.. det er jo fantastisk !  Håber det snart bliver min tur, så vi derefter kan brokke os over hvor hårdt det er.. hehe

Tusind tak ..

Jeg håber os alt hvad jeg kan for at det snart er jeres tur .. - det fortjener i sku ..

Anmeld

24. juni 2012

Risen

lotchen skriver:

Vi har ikke fået indkaldelse endnu, så er lige ved at GÅ TIL af spænding - og ikke kun den gode slags... Min hjerne siger, at selvfølgelig er det hele ok og der er hjerteblink og det hele. Resten af kroppen husker bare skuffelsen og nu har jeg allerede sagt det både på arbejde og til venner, så nu er det VIRKELIGT. Men hvorfor skulle det ikke være fint? Kroppen opfører sig i hvert fald helt normalt gravid

Ja selvfølgelig er alting okay! : ) Du er godt nok sej, sådan at kunne holde vente tiden ud.. Jeg vil ikke kunne klare det.. Har i offentligtgjort det for andre så eller holder i det hemmeligt til du har været til scanning? 

Anmeld

24. juni 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Tak

også for at der snart er en spire på vej til jer

Tak søde, der er dog laang tid til endnu.. Er kun først færdig med frk rød.. Så mener det er helt indtil d. 15 at jeg først kan teste 

Anmeld

24. juni 2012

Laulund87

Risen skriver:

Tak søde, der er dog laang tid til endnu.. Er kun først færdig med frk rød.. Så mener det er helt indtil d. 15 at jeg først kan teste 

Det er da også lige om hjørnet Krydser

Anmeld

24. juni 2012

l.kjoeller

Risen skriver:

Efter lang tid pause med 3 meget uheldige graviditeter, er vi klar igen. Og så alligevel ikke.. Jeg føler mig enormt klar og er så forbandet skruk at det gør ondt. Men på den anden side gør det, at jeg har mistet 3 gange nu, mig så usikker. Er absolut klar på en omgang mere, men kun hvis den lille spire bliver derinde.. Jeg kan næsten ikke rumme hvis det skulle ske en gang til. Det har været så hårdt, da vi altid gerne ville havde haft vores yngste meget tæt på den næste, men sådan skulle det desværre ikke gå. Så hvis vi er heldige er der kun 3 år i mellem dem denne gang

Mankan  vel gå og være bange resten af livet indtil man ikke kan blive gravid mere.. I dag fik jeg besøg af frk rød, og når hendes lede fjæs er væk, kan vi atter begynde igen.. Pyhha hver anden dag i en måned, men gider simpelthen ikke bruge penge på æl-test når de altid er positive.. 

Er der nogle som har nogle gode fif i forbindelse med projekt baby start? Har hørt om bogen spis dig gravid etc? - Er den god og hvad står dens principper for? 

Kryds fingre for os.. 

Knus 

har du prøvet crinone gel (mener jeg det hedder)? er en gel der bruges i forbindelse med fertilitetsbehandling, og til folk der har tendens til at abortere, som giver ægget bedre mulighed for at sætte sig godt fast, og blive der. Krydser fingre for det lykkes denne gang ingen fortjener at miste så mange gange

Anmeld

24. juni 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Det er da også lige om hjørnet Krydser

Tak! Og i lige måde.. Husk at give en opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.