Pyh, så starter vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Risen

l.kjoeller skriver:

har du prøvet crinone gel (mener jeg det hedder)? er en gel der bruges i forbindelse med fertilitetsbehandling, og til folk der har tendens til at abortere, som giver ægget bedre mulighed for at sætte sig godt fast, og blive der. Krydser fingre for det lykkes denne gang ingen fortjener at miste så mange gange

Hej, det lyder spændende, har jeg aldrig hørt om.. Jeg har desværre haft mola graviditeter og en enkelt hvor moderkagen rev sig løs, så ægget har vist ikke været et problem i at sætte sig fast.. Men hvor skaffer man det henne? Og har du erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

l.kjoeller

Risen skriver:

Hej, det lyder spændende, har jeg aldrig hørt om.. Jeg har desværre haft mola graviditeter og en enkelt hvor moderkagen rev sig løs, så ægget har vist ikke været et problem i at sætte sig fast.. Men hvor skaffer man det henne? Og har du erfaringer med det?

Jeg skulle have det i forbindelse med icsi behandling. effekten tør jeg ikke sige noget om men har en vidunderlig datter efter et forsøg. har også hørt fra en der har mistet mange gange af uforklarlige årsager, og hun er nu halvvejs i sin graviditet efter hun brugte det.. du kan jo altid høre din læge om det vil kunne gavne dig - havde ikke nogen bivirkninger ved det så det ville jeg ikke bekymre mig så meget om

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

Risen skriver:

Efter lang tid pause med 3 meget uheldige graviditeter, er vi klar igen. Og så alligevel ikke.. Jeg føler mig enormt klar og er så forbandet skruk at det gør ondt. Men på den anden side gør det, at jeg har mistet 3 gange nu, mig så usikker. Er absolut klar på en omgang mere, men kun hvis den lille spire bliver derinde.. Jeg kan næsten ikke rumme hvis det skulle ske en gang til. Det har været så hårdt, da vi altid gerne ville havde haft vores yngste meget tæt på den næste, men sådan skulle det desværre ikke gå. Så hvis vi er heldige er der kun 3 år i mellem dem denne gang

Mankan  vel gå og være bange resten af livet indtil man ikke kan blive gravid mere.. I dag fik jeg besøg af frk rød, og når hendes lede fjæs er væk, kan vi atter begynde igen.. Pyhha hver anden dag i en måned, men gider simpelthen ikke bruge penge på æl-test når de altid er positive.. 

Er der nogle som har nogle gode fif i forbindelse med projekt baby start? Har hørt om bogen spis dig gravid etc? - Er den god og hvad står dens principper for? 

Kryds fingre for os.. 

Knus 

Kydser alt hvad jeg har , og håber inderligt for jer det lykkedes denne gang søde ! 

Anmeld

25. juni 2012

Risen

l.kjoeller skriver:

Jeg skulle have det i forbindelse med icsi behandling. effekten tør jeg ikke sige noget om men har en vidunderlig datter efter et forsøg. har også hørt fra en der har mistet mange gange af uforklarlige årsager, og hun er nu halvvejs i sin graviditet efter hun brugte det.. du kan jo altid høre din læge om det vil kunne gavne dig - havde ikke nogen bivirkninger ved det så det ville jeg ikke bekymre mig så meget om

Det vil jeg i hvert fald spørge om.. Tusinde tak

Anmeld

25. juni 2012

Risen

morethanperfect skriver:

Kydser alt hvad jeg har , og håber inderligt for jer det lykkedes denne gang søde ! 

Taak søde.. Håber det går godt med din graviditet : )

Anmeld

25. juni 2012

l.kjoeller

Risen skriver:

Det vil jeg i hvert fald spørge om.. Tusinde tak

held og lykke

Anmeld

25. juni 2012

morethanperfect

Risen skriver:

Taak søde.. Håber det går godt med din graviditet : )

Det gør det . Tak 

Anmeld

25. juni 2012

klmf

Risen skriver:

Ja selvfølgelig er alting okay! : ) Du er godt nok sej, sådan at kunne holde vente tiden ud.. Jeg vil ikke kunne klare det.. Har i offentligtgjort det for andre så eller holder i det hemmeligt til du har været til scanning? 

Jeg vil gerne være åben om det - for hvis det går galt igen, så kan man bare sige tre ord så ved folk hvad der er sket. Sidst vidste ingen det og det var så mærkeligt at skulle fortælle det bagefter.. Sådan lidt, nå ja jeg har forresten lige været gravid 

Men har fået tid, så i MORGEN skal vi afsted og se lille spire

Anmeld

26. juni 2012

Risen

lotchen skriver:

Jeg vil gerne være åben om det - for hvis det går galt igen, så kan man bare sige tre ord så ved folk hvad der er sket. Sidst vidste ingen det og det var så mærkeligt at skulle fortælle det bagefter.. Sådan lidt, nå ja jeg har forresten lige været gravid 

Men har fået tid, så i MORGEN skal vi afsted og se lille spire

Hvordan gik det ? 

Anmeld

26. juni 2012

Tona

Risen skriver:

Efter lang tid pause med 3 meget uheldige graviditeter, er vi klar igen. Og så alligevel ikke.. Jeg føler mig enormt klar og er så forbandet skruk at det gør ondt. Men på den anden side gør det, at jeg har mistet 3 gange nu, mig så usikker. Er absolut klar på en omgang mere, men kun hvis den lille spire bliver derinde.. Jeg kan næsten ikke rumme hvis det skulle ske en gang til. Det har været så hårdt, da vi altid gerne ville havde haft vores yngste meget tæt på den næste, men sådan skulle det desværre ikke gå. Så hvis vi er heldige er der kun 3 år i mellem dem denne gang

Mankan  vel gå og være bange resten af livet indtil man ikke kan blive gravid mere.. I dag fik jeg besøg af frk rød, og når hendes lede fjæs er væk, kan vi atter begynde igen.. Pyhha hver anden dag i en måned, men gider simpelthen ikke bruge penge på æl-test når de altid er positive.. 

Er der nogle som har nogle gode fif i forbindelse med projekt baby start? Har hørt om bogen spis dig gravid etc? - Er den god og hvad står dens principper for? 

Kryds fingre for os.. 

Knus 

Ja det er bare så svært når man har mistet.

Jeg har også mistet før og er nu i gang med pb igen. Vi ventede til 9 mdr efter at vi mistede da vi slet ikke havde kræfter til at skulle igennem det hele en gang til lige bagefter. Sidste måned havde jeg en bio og nu er vi i gang med pb igen. Det er hårdt for man tænker så mange tanker omkring det og om det nu vil gå.

Men, jeg håber meget for jer at det hele går godt og bliver fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.