Pyh, så starter vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Risen

HeXeri skriver:

Havde med vilje ikke skrevet noget om børn, vil helst ikke gøre mere ved dit hovede end du selv gør i forvejen

De fik først en dreng ved hjælp af inseminering ( tror jeg det var?) da han var 5 måneder blev hun gravid med tvillinger, de er nu 5 år gamle og hun er gravid igen. Dog kun med 1 denne gang, også en selv-lavet 

Hehe, tak det er sødt af dig. 

Fantastisk dejlig solstråle historie med din veninde og tak for dit gode råd.. Det vil jeg benytte mig af.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Laulund87

Jeg har faktisk for nylig tænkt på hvordan det mon går med dig

jeg har ingen erfaringer, men vi forsøger selv at lave en mere Det er dog kun på 3. månede.

Håber du snart står med to steger og at den bliver der denne gang!

Anmeld

18. juni 2012

mortilnoahogmelina

Risen skriver:

Stort tillykke med graviditeten! Det er så dejligt med nogle solstråle historier  

Kan godt huske vi skrev ja, tak for din støtte, og hvor har det været "dejligt" og "needed" at tage en pause herinde fra.. Har du benyttet dig af æl-teste eller hvordan?

Knus 

Kan godt forstå du synes det har været dejligt med en pause du har os været et hårdt forløb igennem , så forstår dig udemærket ..

Nej jeg har ikke brugt æl test , jeg gættet på at min æl ville falde ca på 14 dagen som den os gjorder da jeg ventede min første . Derfor sexet vi barn på dag 12-13-14 og ja det gav altså resultat . Og jeg sidder her gravid i uge 21.. med en meget aktiv baby i maven ..

Jeg har bevist ikke ville bruge æl da jeg tror man kan stresse kroppen på den måde og det skulle komme naturligt og når kroppen var klar ..

KNus

Anmeld

19. juni 2012

klmf

Risen skriver:

Ja de er ikke sjove desværre.. Det gør mig ondt med din. Hvor langt var du henne? 

Tak det er sødt af dig. Håber virkelig også det er denne gang.. 

Var heldigvis ikke så langt henne, en 6 uger måske. Det gør det nemmere for mig, jeg havde ikke rigtig nået at vænne mig til tanken. Men det gør helt sikkert noget nu, hvor jeg er gravid igen. Vi er ikke blevet scannet endnu, så har ikke set hjerteblinket - holder vejret og håber på det bedste

Anmeld

19. juni 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Jeg har faktisk for nylig tænkt på hvordan det mon går med dig

jeg har ingen erfaringer, men vi forsøger selv at lave en mere Det er dog kun på 3. månede.

Håber du snart står med to steger og at den bliver der denne gang!

Tak søde. Og lige over, det er så spændende! Er i på æl-test osv? Eller slapper i mere af?

Anmeld

19. juni 2012

Laulund87

Risen skriver:

Tak søde. Og lige over, det er så spændende! Er i på æl-test osv? Eller slapper i mere af?

Vi slapper mere af.. Indtil videre

Kunne da være hyggeligt hvis vi kunne følges

Anmeld

19. juni 2012

Risen

Laulund87 skriver:

Vi slapper mere af.. Indtil videre

Kunne da være hyggeligt hvis vi kunne følges

Ja absolut  Hvornår har du test dag?

Anmeld

19. juni 2012

Laulund87

Ja absolut  Hvornår har du test dag?

Uha først den 29.

Anmeld

19. juni 2012

Camillos

Risen skriver:

Efter lang tid pause med 3 meget uheldige graviditeter, er vi klar igen. Og så alligevel ikke.. Jeg føler mig enormt klar og er så forbandet skruk at det gør ondt. Men på den anden side gør det, at jeg har mistet 3 gange nu, mig så usikker. Er absolut klar på en omgang mere, men kun hvis den lille spire bliver derinde.. Jeg kan næsten ikke rumme hvis det skulle ske en gang til. Det har været så hårdt, da vi altid gerne ville havde haft vores yngste meget tæt på den næste, men sådan skulle det desværre ikke gå. Så hvis vi er heldige er der kun 3 år i mellem dem denne gang

Mankan  vel gå og være bange resten af livet indtil man ikke kan blive gravid mere.. I dag fik jeg besøg af frk rød, og når hendes lede fjæs er væk, kan vi atter begynde igen.. Pyhha hver anden dag i en måned, men gider simpelthen ikke bruge penge på æl-test når de altid er positive.. 

Er der nogle som har nogle gode fif i forbindelse med projekt baby start? Har hørt om bogen spis dig gravid etc? - Er den god og hvad står dens principper for? 

Kryds fingre for os.. 

Knus 

Anmeld

19. juni 2012

Risen

Mortil2tiloktober skriver:

Kan godt forstå du synes det har været dejligt med en pause du har os været et hårdt forløb igennem , så forstår dig udemærket ..

Nej jeg har ikke brugt æl test , jeg gættet på at min æl ville falde ca på 14 dagen som den os gjorder da jeg ventede min første . Derfor sexet vi barn på dag 12-13-14 og ja det gav altså resultat . Og jeg sidder her gravid i uge 21.. med en meget aktiv baby i maven ..

Jeg har bevist ikke ville bruge æl da jeg tror man kan stresse kroppen på den måde og det skulle komme naturligt og når kroppen var klar ..

KNus

Sejt! Stort tillykke med det.. det er jo fantastisk !  Håber det snart bliver min tur, så vi derefter kan brokke os over hvor hårdt det er.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.