Føler mig led - men er jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har ikke andet at sige end: JA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Jeg har ikke andet at sige end: JA!

JA !!  

Det er sku ikke OK !! Stakkels hans kone .. 

Anmeld

18. juni 2012

JanetBJ

Dum dum situation, du har sat dig selv i ..

du burde droppe din kæreste, for han fortjener helt klart bedre end at blive holdt for nar .. og ham den anden fyr burde du også droppe, come on, han har kone og børn

Find ud af hvad du vil

Anmeld

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

JA !!  

Det er sku ikke OK !! Stakkels hans kone .. 

Og hendes "kæreste"

Anmeld

18. juni 2012

Sukkermåsen

B&J skriver:

ja undskyld håber du skammer dig..

du har en kæreste hvorfor er du sammen med ham????

og du har kysset på en anden mand der har en kone HALLO STOP. hvordan tror du at hun ville have det hvis du siger det eller du stod i det sted...

stop og ødelæg ikke det ægteskab du skal bare stoppe ja undskyld min mening.

Anmeld

18. juni 2012

TeamRocket

Men for lige at sige noget helt andet. Min eks- var jo ikke mand nok til at sige det selv, det gjorde hun, og selv om jeg i lang tid ikke forstod hvorfor han ikke selv fortalte det (og kogte mig selv dagligt fordi vi jo stadig havde sex, hvilket han havde sagt til hende at vi ikke havde, altså i mine øjne var forholdet ikke dødt, bare lidt trist?), så er jeg da glad for at jeg ikke bare blev holdt hen endnu længere. Forstår du hvad jeg mener, jeg hader hende ikke, jeg forstår hende så heller ikke men det er en anden snak, jeg var glad for der idet mindste var en der sagde det, selv om hun nu nok sagde det mest fordi hun var bange for han ville blive ved mig og hun nok vidste han ville ryge ud hvis jeg fandt ud af det. Hvis du beslutter dig for at sige det kan jeg måske hjælpe med et eller andet? Jeg ved ikke, hvis du får lyst til at snakke kan du ihvertfald bare skrive. Livet er en spøjs størrelse

Anmeld

18. juni 2012

DitteFisk

Læn dig lige lidt tilbage og dan dig et panoramablik over dit liv lige nu.. 

Er det sådan du ønsker det skal være?

Har du i virkeligheden ikke fundet endnu en vatnisse, som måske endda også ender med at være dig utro?

Er du lykkelig?

Er du glad for hvordan du er som menneske?

Det kan godt være vi ikke selv styrer hvor vores følelser vil have os hen, men vi træffer selv vore valg - det handler om vilje. 
Du kan sagtens træffe det valg der hedder at tage ansvar for din egen lykke - den skal du ikke lægge i hænderne på ham fyren. Han må have et valg - du er ikke sådan én man bare har på sidelinjen! Og du synes egentlig ikke spor om hans måde at være i forhold på! Men du vil give ham valget lige nu og her - konen eller dig!
Og så vil han sansynligvis vælge konen.. det er for svært for ham at komme ud af det, han ER en vatnisse.. de har for meget sammen og bla bla.

Nej, tag din lykke under armen og sig til dig selv "nå... sikke noget lort.. han var en fuser, så nu må jeg videre for ikke at blive ødelagt af det her.." Du kan sagtens ryste ham af dig - men så skal du være konsekvent, for han vil med garanti forsøge at "vinde" dig tilbage med en masse løfter. Og så skal du være den, der er ovenpå og vide at du fortjener bedre. Du skal lære at passe på dit hjerte, ellers løber det afsted med dig og du ender i situationer som dette, hvor DU også er skurken.

Hvad angår manden, så er det hans og hans kones sag at rode sig ud af deres giftige forhold. Han må jo vokse op. 

Held og lykke.. 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Men for lige at sige noget helt andet. Min eks- var jo ikke mand nok til at sige det selv, det gjorde hun, og selv om jeg i lang tid ikke forstod hvorfor han ikke selv fortalte det (og kogte mig selv dagligt fordi vi jo stadig havde sex, hvilket han havde sagt til hende at vi ikke havde, altså i mine øjne var forholdet ikke dødt, bare lidt trist?), så er jeg da glad for at jeg ikke bare blev holdt hen endnu længere. Forstår du hvad jeg mener, jeg hader hende ikke, jeg forstår hende så heller ikke men det er en anden snak, jeg var glad for der idet mindste var en der sagde det, selv om hun nu nok sagde det mest fordi hun var bange for han ville blive ved mig og hun nok vidste han ville ryge ud hvis jeg fandt ud af det. Hvis du beslutter dig for at sige det kan jeg måske hjælpe med et eller andet? Jeg ved ikke, hvis du får lyst til at snakke kan du ihvertfald bare skrive. Livet er en spøjs størrelse

Et eller andet sted har jeg jo faktisk ikke lyst til at være sammen med ham. For han er jo ikke en god mand når han kan behandle sin KONE på den måde.
Jeg ved godt jeg selv er en del af skylden, men det er ikke mig som er GIFT! Forstår du?
Jeg ved godt det vil skabe drama og ballade derhjemme og had til mig - men jeg syntes bare hun fortjener at vide hvem hun er gift med.

Ved ikke rigtig om jeg tør stå frem efter alt det her - er SÅ flov over at være så usselt et menneske 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Læn dig lige lidt tilbage og dan dig et panoramablik over dit liv lige nu.. 

Er det sådan du ønsker det skal være?

Har du i virkeligheden ikke fundet endnu en vatnisse, som måske endda også ender med at være dig utro?

Er du lykkelig?

Er du glad for hvordan du er som menneske?

Det kan godt være vi ikke selv styrer hvor vores følelser vil have os hen, men vi træffer selv vore valg - det handler om vilje. 
Du kan sagtens træffe det valg der hedder at tage ansvar for din egen lykke - den skal du ikke lægge i hænderne på ham fyren. Han må have et valg - du er ikke sådan én man bare har på sidelinjen! Og du synes egentlig ikke spor om hans måde at være i forhold på! Men du vil give ham valget lige nu og her - konen eller dig!
Og så vil han sansynligvis vælge konen.. det er for svært for ham at komme ud af det, han ER en vatnisse.. de har for meget sammen og bla bla.

Nej, tag din lykke under armen og sig til dig selv "nå... sikke noget lort.. han var en fuser, så nu må jeg videre for ikke at blive ødelagt af det her.." Du kan sagtens ryste ham af dig - men så skal du være konsekvent, for han vil med garanti forsøge at "vinde" dig tilbage med en masse løfter. Og så skal du være den, der er ovenpå og vide at du fortjener bedre. Du skal lære at passe på dit hjerte, ellers løber det afsted med dig og du ender i situationer som dette, hvor DU også er skurken.

Hvad angår manden, så er det hans og hans kones sag at rode sig ud af deres giftige forhold. Han må jo vokse op. 

Held og lykke.. 

Det kunne ikke være mere korrekt skrevet.

Jeg kan kun give dig ret i det du skriver.

Jeg ønsker jo ikke at være i det her og være lorten der har ødelagt deres ægteskab. Jeg fortryder at jeg overhovedet kontaktede ham og at vi mødtes - det har jo ikke båret noget godt med sig andet en problemer og tonsvis af tårer

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Jeg sys simpelthen I er nogle R*vhuller begge to! Sorry to say!

Du har ikke afsluttet dit forhold og ER faktisk din kæreste utro. Din flamme er en gift mand... og han er simpelthen en NAR at være sin kone utro. Seriøst.... tænk hvis det var dig der var gift med ham og han gjorde det mod dig? Hvordan ville du have det? Hvis han kan gøre det mod hende så kan han også gøre det mod dig!

Jeg har selv været gift med en mand som ikke kunne holde fingrene for sig selv. Og hende han var sammen med kunne heller ikke lade ham være selvom hun vidste at han var gift med mig!!! SÅ GRIMT!

Jeg sys virkelig det er lavt! Så har ikke rigtig noget godt at sige eller er heller ikke til nogen hjælp.

Du føler dig LED.... og det KAN jeg godt forstå ... for det ER du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.