Føler mig led - men er jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Og det har han fortalt dig, ikke?

- Det er en af de helt klassiske måder nogle mænd kan holde deres elskerinder hen på...

Du bliver ved med at skrive at det er "mere eller mindre" slut mellem din kæreste og dig - hvad med at du nosser dig sammen og afslutter det HELT inden du begynder at spekulere på et nyt forhold (til en der ikke selv kan finde ud af at afslutte sit eget forhold!)

Jo det har HAN fortalt - men det tror jeg egentlig på. Han har fortalt mig meget om dem og hende.

Jeg HAR afsluttet det med min "kæreste" (gåseøjnene fordi vi ikke er sammen, han bor her bare endnu indtil han finder noget selv.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Jeg har sagt til ham jeg syntes han skulle sige det da det jo er at holde hende for nar. Men han tør ikke gøre det, nok derfor han "lægger den over på mig".

Tror jeg er den af ham og jeg der mest ønsker at hun skal vide det...

Børnene er ikke så store endnu, så de forstår ikke rigtig noget. Men han siger dog at de kan mærke at ham og konen ikke har det super sammen.

Tror da pokker de ikke har det godt sammen, han er jo utro
Men det lyder mere og mere som om han bare vil holde dig hen som elskerinde og så have sin kone også. Han elsker hende nok lidt for højt til at gå. Det kunne også være dig han vil af med, ved at få dig til at sige det til konen kan hun skræmme dig væk og han behøver ikke droppe dig selv han kan bare sige, jeg må ikke se dig for min kone mere og for børnenes skyld bla bla.. Typisk utro mænd style.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen når du kan tænke sådan er det så ikke med at stoppe det hele.... så må han jo finde ud af om det er slut mellem dem eller ej... han er sku da en mand så han må sku da tage sig sammen....

hold op hvor har jeg virkelig ondt af hans kone....

Selvom det lyder dumt, så har jeg faktisk også ondt af hende!!

Anmeld

18. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

håber bare du får en ende på det for det her er bare ikke okay

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Jo det har HAN fortalt - men det tror jeg egentlig på. Han har fortalt mig meget om dem og hende.

Jeg HAR afsluttet det med min "kæreste" (gåseøjnene fordi vi ikke er sammen, han bor her bare endnu indtil han finder noget selv.)

Jeg er ret sikker på at det er en af de historier du vil blive præsenteret for ifb med at han ikke "kan" forlade sin kone til fordel for dig....

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

OMG ?? Hun har måske fornemmet hvad der forgår ? I er simpelthen nødt til at stoppe eller fortælle hende det inden hun går fra forstanden. I vil vel ikke have på samvittigheden at i for drevet børnenes mor til selvmord? Sikke en situation at stå i- fy føj for en rederlighed. Men tænker lidt, vil du virkelig ha en mand som ham, når det blir hverdag med dig gør han nok det samme med en endnu ældre flamme.

Jeg er selv fuldstændig lost i alt det her.

Jeg ønsker jo ikke at skade hende eller at hun skal skade sig selv - men for fanden hvor hun fortjener sandheden og ikke holdes for nar

Nej hun ved intet overhovedet, det var fordi de havde et skænderi hvor de begge talte om skilsmisse at hun så gik amok.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg synes ærligtalt i begge er nogle id**ter

Tænk at DU kan være sammen med en mand, som du ved har kone og børn, jeg synes virkelig det er at splitte en hel familie af.

Ikke nok med det er det kun" mere eller mindre" slut med din kæreste.

Jeg synes i begge skulle tage jer sammen! det er sku mangel på respekt.

Tak for dit svar - er heller ikke stolt

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Jeg er selv fuldstændig lost i alt det her.

Jeg ønsker jo ikke at skade hende eller at hun skal skade sig selv - men for fanden hvor hun fortjener sandheden og ikke holdes for nar

Nej hun ved intet overhovedet, det var fordi de havde et skænderi hvor de begge talte om skilsmisse at hun så gik amok.

Hvorfor er det du synes hun skal vide sandheden?
Er det for at du selv kan få ham?

Hvis hun virkeligt er så skrøbelig at hun taler selvmord (hvilket jeg ikke rigtigt tror på) bare ved snakken omkring skilsmisse, hvad tror du så det vil gøre ved hende hvis du kontakter hende?

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

Anonym skriver:

Syntes jo heller ikke det burde være mig der stod med lorten.
Tror ærligt at han er bange for hende. Her forleden ville hun tage sit liv og han måtte gemme alle knive i huset.... Aaaaargh...

Det er overhovedet ikke dig der skal stå ked lorten! Det skal han selv, og kan han ikke det så vil jeg tolke det som om du ikke er vigtig nok for ham, og så synes jeg personligt at du kan finde bedre!

Anmeld

18. juni 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Du skal da ikke have ondt af hende. Jeg var hende engang- og det bedste min eks nogensinde har gjort mod mig, var dette, det kunne jeg ikke se da jeg stod i det. Men nu, hvor jeg ved at ham og hende har det elendigt sammen, at de virkelig fortjener hinanden og er dårlige mennesker som intet vil lykkedes for- og han er blevet arbejdsløs og hun halvfed- og jeg sidder her så meget stærkere, lykkerligere og meget mere MIG end jeg nogensinde var i det forhold. Ja, hav ikke ondt af konen, hun er så meget bedre tjent uden ham. Og det er bare med at få sagt det så hun kan komme videre og få et fantastisk liv og i kan få hvad end karma byder jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.