Føler mig led - men er jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Jeg synes du skal nøjes med at blive single og så glemme alt om den gamle flamme!

Han er ikke meget værd når han ikke kan finde ud af at tage konsekvensen af sine handlinger og ikke kan finde ud af at behandle hverken sin kone eller dig ordentligt.

Han holder jer begge hen og lige nu har han helst vil ha, 2 på en gang...

Det der har han faktisk også selv sagt

Spurgte om hvad han helst ville og hans svar var at han jo desværre ikke kunne have 2 koner. Men at samvittigheden sagde han skulle blive ved hende og hjertet sagde mig. Hvortil  jeg så sagde til ham at jeg ikke forstod hvordan han kan havde samvittighed ang. at skulle blive ved hende, når han havde samvittighed til at være sammen med mig - hvilket så fik manden til at bryde sammen i tårer fordi jeg havde ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

FruK

Anonym skriver:

Jeg har ikke den mindste dårlig samvittighed overfor min kæreste, vi er mere eller mindre gået fra hinanden og gider ham ikke.

Jeg ved godt jeg ikke burde være sammen med ham min flamme, men det er nu sket og vi har begge mange følelser for hinanden. Ved bare ikke hvad jeg skal stille op da han et eller andet sted beder mig om at skrive til hans kone....

Er sgu ikke stolt

"Mere eller mindre" gået fra hinanden...?! Det begreb kender jeg ikke. 

Hvis du ikke gider din kæreste, så gør det forbi - rigtigt. 

Og så ville jeg sige til ham vatnissen, som er så konfliktsky at han lyver for din kone OG nærmest beder dig om at gøre det forbi for ham , at du ikke gider gifte mænd. Hvis han en dag skulle blive single, er han velkommen til at ringe.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ja selvfølgelig er du led, og det ved du vel også godt selv??

Han er en tøsedreng, der ikke TØR fortælle konen sandheden, men vil have dig til det.

I er begge voksne mennesker, og lige nu kommer i til at såre en masse mennesker omkring jer. Hvis han rigtig gad dig, så havde han nok forladt konen.

Synes da du skal gennemtænke, hvad du tror, der er ved dig, for at han ikke laver samme handlinger overfor dig.......

Stakkels de børn, der kommer til at blive ramt af jeres EGOISTISKE handlinger Stakkels kone, der er helt uvidende om, den røv af en mand hun er gift med

Syntes jo også hun fortjener sandheden, er ikke stolt af den her situation! Har sagt til ham flere gange at vi måske bare aldrig skulle have mødt hinanden igen

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Helt ærligt..

Manden har nu vist hvor uærlig han er, og at han faktisk skider på at han har en kone derhjemme..
Hvis han kan gøre dette med dig overfor sin kone, tror du så ikke også han kan gøre det med en anden hvis han pludselig er sammen med dig??
Jeg ville slet ikke røre den mand med en ildtang, og det var uanset om jeg var nok så meget forelsket i ham..
Men omvendt så er det jo heller ikke sikkert du fortjener andet når du selv kan gå ud og være sammen med en anden imens du har en kæreste derhjemme..

I skulle begge to skamme jer rigtig rigtig meget, og helt ærligt, så skulle i måske begge blive voksne før i starter et forhold igen, så i er sikker på der ikke pludselig dukker flere gamle flammer op som i pludselig får følelser for..

Den sad!!

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

TeamRocket skriver:

OMG ?? Hun har måske fornemmet hvad der forgår ? I er simpelthen nødt til at stoppe eller fortælle hende det inden hun går fra forstanden. I vil vel ikke have på samvittigheden at i for drevet børnenes mor til selvmord? Sikke en situation at stå i- fy føj for en rederlighed. Men tænker lidt, vil du virkelig ha en mand som ham, når det blir hverdag med dig gør han nok det samme med en endnu ældre flamme.

Det synes jeg nu ikke er helt fair skrevet! Hvis hun vælger at tage sit eget liv kan ansvaret ikke lægges over på dem, det er hendes helt eget valg hvis hun vil løse situationen sådan! Og er hun så langt ude kan de alligevel ingen forskel gøre, så har hun brug for professionel hjælp!

(ikke at jeg siger at jeg synes de handler på en acceptabel måde, for det sys jeg ikke )

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Tror da pokker de ikke har det godt sammen, han er jo utro
Men det lyder mere og mere som om han bare vil holde dig hen som elskerinde og så have sin kone også. Han elsker hende nok lidt for højt til at gå. Det kunne også være dig han vil af med, ved at få dig til at sige det til konen kan hun skræmme dig væk og han behøver ikke droppe dig selv han kan bare sige, jeg må ikke se dig for min kone mere og for børnenes skyld bla bla.. Typisk utro mænd style.

Den med at skræmme mig væk tvivler jeg stærkt på.
Han kender mig og ved hvordan jeg er - og ville ikke blive skræmt væk af hende.
Jeg ønsker jo ikke at være ond, selvom jeg jo er det

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Jeg er ret sikker på at det er en af de historier du vil blive præsenteret for ifb med at han ikke "kan" forlade sin kone til fordel for dig....

Han siger hun har det svært!

Aaaaaargh LORT!!

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Det der har han faktisk også selv sagt

Spurgte om hvad han helst ville og hans svar var at han jo desværre ikke kunne have 2 koner. Men at samvittigheden sagde han skulle blive ved hende og hjertet sagde mig. Hvortil  jeg så sagde til ham at jeg ikke forstod hvordan han kan havde samvittighed ang. at skulle blive ved hende, når han havde samvittighed til at være sammen med mig - hvilket så fik manden til at bryde sammen i tårer fordi jeg havde ret

Han er da et rigtigt godt catch hva...?

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Han siger hun har det svært!

Aaaaaargh LORT!!

Og du tror på alt han siger?

Det er lidt naivt når nu han går rundt og lyver for sin kone - hvorfor ikke også for dig?

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Hvorfor er det du synes hun skal vide sandheden?
Er det for at du selv kan få ham?

Hvis hun virkeligt er så skrøbelig at hun taler selvmord (hvilket jeg ikke rigtigt tror på) bare ved snakken omkring skilsmisse, hvad tror du så det vil gøre ved hende hvis du kontakter hende?

Nej det er ikke fordi jeg vil have ham.
Men er ikke stolt af det her, og syntes hun fortjener sandheden og ikke holdes for nar i troen om at han vil prøve at rede deres forhold - for gør han jo ikke på denne måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.