Føler mig led - men er jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Den sad!!

Det var sådan set også meningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Det er overhovedet ikke dig der skal stå ked lorten! Det skal han selv, og kan han ikke det så vil jeg tolke det som om du ikke er vigtig nok for ham, og så synes jeg personligt at du kan finde bedre!

Nej syntes jeg heller ikke jeg burde.

Men for helved hvor er jeg ked af alt det her lort og alt det mine lorte følelser har kunne fucke op

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej det er ikke fordi jeg vil have ham.
Men er ikke stolt af det her, og syntes hun fortjener sandheden og ikke holdes for nar i troen om at han vil prøve at rede deres forhold - for gør han jo ikke på denne måde

Jeg tror bare du skal passe dig selv i det her og droppe ham - og tanken om hans kone og deres forhold!
- Det er jo ikke sikkert hun vil falde dig om halsen og takke dig for de oplysninger vel?

Jeg personligt ville vide hvis min mand gik bag min ryg på den måde, men ville nok ikke være den anden kvindes største fan, heller ikke hvis det var hende der fortalte mig det.

Jeg synes virkeligt du skal granske dit indre for hvad din motivation for at fortælle hende det her, er i virkeligheden

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du skal da ikke have ondt af hende. Jeg var hende engang- og det bedste min eks nogensinde har gjort mod mig, var dette, det kunne jeg ikke se da jeg stod i det. Men nu, hvor jeg ved at ham og hende har det elendigt sammen, at de virkelig fortjener hinanden og er dårlige mennesker som intet vil lykkedes for- og han er blevet arbejdsløs og hun halvfed- og jeg sidder her så meget stærkere, lykkerligere og meget mere MIG end jeg nogensinde var i det forhold. Ja, hav ikke ondt af konen, hun er så meget bedre tjent uden ham. Og det er bare med at få sagt det så hun kan komme videre og få et fantastisk liv og i kan få hvad end karma byder jer

Jeg har ondt af hende ved at hun går uvidende om hvad der foregår. At hun tror det er dem osv. Det er dét jeg har ondt af hende med.

Anmeld

18. juni 2012

Troldemommi

Du går efter en mand der er gift og har børn, puhaaa hvis det var min mand du kom efter så ville du sgu få en røvfuld af mig.

Fy

Tag lige og tænk på alt det du ødelægger, fordi du tror at græsset er grønnere på den anden side af hegnet

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

"Mere eller mindre" gået fra hinanden...?! Det begreb kender jeg ikke. 

Hvis du ikke gider din kæreste, så gør det forbi - rigtigt. 

Og så ville jeg sige til ham vatnissen, som er så konfliktsky at han lyver for din kone OG nærmest beder dig om at gøre det forbi for ham , at du ikke gider gifte mænd. Hvis han en dag skulle blive single, er han velkommen til at ringe.

Vi ER færdige med hinanden, han bor her endnu fordi han mangler en lejlighed. Går og tripper for at han gider flytte!!

Du har så meget ret i det du skriver.......
Jeg er jo selv en vatnisse i det her... Jeg er jo skylden i det hele

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Og du tror på alt han siger?

Det er lidt naivt når nu han går rundt og lyver for sin kone - hvorfor ikke også for dig?

Har også sagt til ham at jeg har svært ved at tro på ham når han f.eks. fortæller hvad jeg betyder osv. for gjorde jeg det - så var han vel mand nok til at stå ved det???

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Har også sagt til ham at jeg har svært ved at tro på ham når han f.eks. fortæller hvad jeg betyder osv. for gjorde jeg det - så var han vel mand nok til at stå ved det???

Du skal ikke spørge mig men gøre op med dig selv om du stoler på ham - jeg ville dog ikke

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Jeg tror bare du skal passe dig selv i det her og droppe ham - og tanken om hans kone og deres forhold!
- Det er jo ikke sikkert hun vil falde dig om halsen og takke dig for de oplysninger vel?

Jeg personligt ville vide hvis min mand gik bag min ryg på den måde, men ville nok ikke være den anden kvindes største fan, heller ikke hvis det var hende der fortalte mig det.

Jeg synes virkeligt du skal granske dit indre for hvad din motivation for at fortælle hende det her, er i virkeligheden

Nej er da godt klar over at hun vil hade mig som pesten, og er hun også i sin gode ret til! Det er jo ligeså meget mig der er lorten!

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Du går efter en mand der er gift og har børn, puhaaa hvis det var min mand du kom efter så ville du sgu få en røvfuld af mig.

Fy

Tag lige og tænk på alt det du ødelægger, fordi du tror at græsset er grønnere på den anden side af hegnet

Jeg tror ikke noget!!!
Og jeg går heller ikke efter ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.