Angående falske profiler!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

ano14316

Det der irritere mig mest væk fakere er hele det efterslæb af dårlig stemning og usikkerhed det giver herinde.

At de lyver, må være deres eget problem.

Jeg synes at det er sørgeligt at der sidder nogen mennesker rundt omkring, som må lyve sig til "venner" og opmærksomhed.
Egenetlig har jeg nok mest ondt af personen bag.

Hvem er blevet beskyldt for at være fake? hvis jeg må spørger?

Hvordan finder man ud af at nogen tror man er fake?

- spørger lidt fordi jeg ikke får så mange svar i mine indlæg som jeg "plejer", og har mest tænkt at det er fordi jeg har være lidt på barrikaderne her på det seneste, men måske der ligger andet bag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Laulund87

Jeg bliver f.eks gal og harm når nogen lyver deres barn syg!

Min datter måtte genoplives efter fødslen. Jeg så hende gå i kramper og 1 døgn gammel gennemgik hun en stor operation. De første døgn vidste vi ikke om hun ville overleve.

Havde jeg en værste fjende ville jeg aldrig ønske h*n blev udsat for det! Og så at udnytte sådan en historie for at få opmærksonhed.. Det er smagløst og sygt. Kan slet ikke have det.. Derfor bliver jeg gal!

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

ano14316 skriver:

Det der irritere mig mest væk fakere er hele det efterslæb af dårlig stemning og usikkerhed det giver herinde.

At de lyver, må være deres eget problem.

Jeg synes at det er sørgeligt at der sidder nogen mennesker rundt omkring, som må lyve sig til "venner" og opmærksomhed.
Egenetlig har jeg nok mest ondt af personen bag.

Hvem er blevet beskyldt for at være fake? hvis jeg må spørger?

Hvordan finder man ud af at nogen tror man er fake?

- spørger lidt fordi jeg ikke får så mange svar i mine indlæg som jeg "plejer", og har mest tænkt at det er fordi jeg har være lidt på barrikaderne her på det seneste, men måske der ligger andet bag

Jeg tror da ikke at nogle tror du er fake??

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg bliver f.eks gal og harm når nogen lyver deres barn syg!

Min datter måtte genoplives efter fødslen. Jeg så hende gå i kramper og 1 døgn gammel gennemgik hun en stor operation. De første døgn vidste vi ikke om hun ville overleve.

Havde jeg en værste fjende ville jeg aldrig ønske h*n blev udsat for det! Og så at udnytte sådan en historie for at få opmærksonhed.. Det er smagløst og sygt. Kan slet ikke have det.. Derfor bliver jeg gal!

Præcis det jeg vil frem til også...

Det er uden omtanke for andre mennesker der faktisk har oplevet disse ting at man så lyver omkring det og opdigter en historie...

Jeg synes også det er så smagløst og sørgeligt...

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Præcis det jeg vil frem til også...

Det er uden omtanke for andre mennesker der faktisk har oplevet disse ting at man så lyver omkring det og opdigter en historie...

Jeg synes også det er så smagløst og sørgeligt...

Fuldstændig uden omtanke! Men det besidder de slet ikke når de kan finde på sådan noget..

Nu fik jeg lige hidset mig selv op, det går ikke når man er på vej i seng

Anmeld

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

Muhmi skriver:

Ikke så meget det at man blotter sig eller sine følelser, men at man bruger tid på at få sin empati helt op og køre og ellers følger med, med tårer, triste miner og tanker omkring denne person som udgiver sig for at have åh så tragisk en historie.. Jeg ville da også blive sur over hvis de hver dag i BT eller Se og Hør, eller hvad de nu end hedder, skrev én usand historie som man ellers sad og brugte sin tid på at læse og og evt. støtte op omkring...

Jeg har på et tidspunkt tilbudt en fakeprofil husly og beskyttelse, fordi hun skulle væk fra sin eks-kæreste, jeg sad og brugte en hel time eller mere på at skrive et brev til hende om det jeg havde oplevet med MIN eks-kæreste fordi min historie mindede så meget om hendes... 

Jeg blev rigtig skuffet og ked af det da jeg fandt ud af at jeg havde lagt så meget i det, fordi, jamen jeg havde jo sådan set ikke lagt noget i noget... Det eneste jeg havde gjort var at have omtanke for et menneske der løj mig "direkte" op i ansigtet og det var ikke sjovt at blive udnyttet på den måde...

Øv en kedelig historie! Følelsen af at blive udnyttet er bestemt ikke rar! Og det er en vinkel jeg så absolut kan forstå. 

Jeg kan også godt sætte mig ind i det, du skriver om at få sine følelser i klemme. Der har været nogle ret så livagtive historier som får følelserne helt op i en. 

Jeg tror jeg har en form for afstand, og det er nok derfor jeg ikke lader mig rive med. Der skal alligevel lidt til, før jeg åbner mig helt op for fremmede. Hvis du forstår hvad jeg mener

Jeg tror at nogle ved hvem jeg er her inde, men jeg tror i bund og grund ikke, at de ved meget om min person - sådan helt inde på livet.

Anmeld

16. juni 2012

Morgensol

For mit vedkommende har det også noget at gøre med at jeg ikke ved hvad disse falske personer vil! Altså jeg aner ik om de sidder og "bruger" de ting jeg fortæller hvis jeg skriver privat med dem.. Det er da SÅ grænseoverskridende at der sidder en man åbner sig for, og så er det bare løgn og latin! 

Jeg er sådan en der lynhurtigt spotter fakere, jeg gør for det meste intet ved det, udover at forhøre mig med andre om de har lagt mærke til noget. Men jeg ku aldrig finde på at udhænge eller konfrontere folk hvis ikke jeg havde konkrete beviser! 

Lige i øjeblikket er der, på et andet babysite som jeg er meget på, en som tydeligvis er fake, men da jeg ikke har håndfaste beviser, gør jeg ikke noget ved det, udover at holde mig fra personen. 

Og det skal lige tilføjes, at alle de gange jeg har haft mistanke, der har jeg haft ret! 

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Fuldstændig uden omtanke! Men det besidder de slet ikke når de kan finde på sådan noget..

Nu fik jeg lige hidset mig selv op, det går ikke når man er på vej i seng

Puha, det skal du passe på med, så må du hellere blive oppe en halv time mere hihi

Anmeld

16. juni 2012

ano14316

Muhmi skriver:

Jeg tror da ikke at nogle tror du er fake??

Det håber jeg da heller ikk.. har også fotogaranti..

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Puha, det skal du passe på med, så må du hellere blive oppe en halv time mere hihi

Ja det er jeg ski da nødt til nu. Ihh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.