Frøken J. skriver:
Fordi man involverer sig personligt. For længe siden var der den unge pige, som flere herinde havde mødt.. Jeg skrev med hende og var venner med hende over facebook. Vi havde termin med en dags mellemrum, og vi snakkede sammen HVER dag om tanker, forventninger, symptomer.. Hvilke ting vi ville købe til den lille, osv. Vi blev faktisk ret nære og delte mange følelser. Og så kom det så frem, at hun ikke var gravid - Hun havde faket det for at være en del af fællesskabet. Så kan du TRO, at det betyder noget, fordi man har udviklet et venskab med vedkommende, fortalt personlige ting osv. - Så ikke alle kan være så ligeglade som dig 
Som jeg er lidt inde på, kan jeg godt sætte mig ind i, at det kan handle om personlig indvolverng!
Det har jeg fuld forståelse for. Jeg ville også føle mig snydt, hvis jeg havde invisteret så meget tid i et menneske.
Det jeg ikke forstår, at den store interesse i fakere her inde. Den måde som nogle bliver beskyldt på, uden at der er hold i det. Det er nok det som undrer mig mest! 
Men jeg er jo i sidste ende også sundhedsfaglig og dybt arbejdsskadet - for jeg tænker nok mest på den person, som en der enten er ensom, forstyrret eller på anden måde kunne bruge en skulder at læne sig op ad! Nogle kommer bare ud i ekstremerne før de får hjælp.
Forstå mig ret, det retfærdiggører selvfølgelig ikke deres adfærd, men jeg har nok en smule forståelse trods alt.
Anmeld