Ka+Ma=Be skriver:
Godaften de damer 
Jeg synes der har været en del røre omkring falske profiler her på det sidste. Og jeg har da også bemærket, at det kan få manges pis helt i kog!
Men hvorfor?
Selvfølgelig er det irriterende at bruge tid og energi på at hjælpe, rådgive og lytte til mennesker som lyver, men hvorfor tage sig af dem? Hvad er det, der gør at "i" beskylder andre for at være fake?
Jeg er nok bare en af dem der er lidt ligeglad
Jeg kan ikke se hvad personen får ud af det. Jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle beskylde andre for at være falske - for hvorfor skulle de være det? Kan i følge, hvad jeg mener?
I bund og grund rager det mig nok om folk er hvem de udgiver sig for at være, og det rager mig egentlig også, om folk tror at jeg er fake!
hehe.
Kram fra en undrende Katja 
Fordi man involverer sig personligt. For længe siden var der den unge pige, som flere herinde havde mødt.. Jeg skrev med hende og var venner med hende over facebook. Vi havde termin med en dags mellemrum, og vi snakkede sammen HVER dag om tanker, forventninger, symptomer.. Hvilke ting vi ville købe til den lille, osv. Vi blev faktisk ret nære og delte mange følelser. Og så kom det så frem, at hun ikke var gravid - Hun havde faket det for at være en del af fællesskabet. Så kan du TRO, at det betyder noget, fordi man har udviklet et venskab med vedkommende, fortalt personlige ting osv. - Så ikke alle kan være så ligeglade som dig
Anmeld