Angående falske profiler!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

Er der ingen med et andet syn på falske profiler?

Anmeld

16. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ka+Ma=Be skriver:

Det var egentlig lidt som jeg tænkte! At dem som bliver mest generede, også er dem som bruger mest tid på disse mennesker. Det er sq også øv!

Hvordan kan det være, at i havde skrevet sammen privat? Om man må spørge!  

Grunden til min undren, bunder nok også i, at flere "ikke-fake-profiler" er blevet beskyldt. Det undrer mig bare, hvor folk får ideerne fra!

Jamen... Jeg ved ikke hvad det er jeg gør. De fleste af dem skriver bare en privat besked til mig - og høflig som jeg er, så svarer jeg jo!

Og så skriver vi jo frem og tilbage. Og pludselig ud i det blå, så finder man ud af at personen var fake...

Så ja, jeg er bare uheldig

Anmeld

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Jamen... Jeg ved ikke hvad det er jeg gør. De fleste af dem skriver bare en privat besked til mig - og høflig som jeg er, så svarer jeg jo!

Og så skriver vi jo frem og tilbage. Og pludselig ud i det blå, så finder man ud af at personen var fake...

Så ja, jeg er bare uheldig

Haha jamen altså! Det er da også tarveligt!

Og godt du er så høflig, Rikke! hihi

Anmeld

16. juni 2012

Frøken J.

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer 

Jeg synes der har været en del røre omkring falske profiler her på det sidste. Og jeg har da også bemærket, at det kan få manges pis helt i kog!

Men hvorfor?

Selvfølgelig er det irriterende at bruge tid og energi på at hjælpe, rådgive og lytte til mennesker som lyver, men hvorfor tage sig af dem? Hvad er det, der gør at "i" beskylder andre for at være fake?

Jeg er nok bare en af dem der er lidt ligeglad Jeg kan ikke se hvad personen får ud af det. Jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle beskylde andre for at være falske - for hvorfor skulle de være det? Kan i følge, hvad jeg mener?

I bund og grund rager det mig nok om folk er hvem de udgiver sig for at være, og det rager mig egentlig også, om folk tror at jeg er fake! hehe.

Kram fra en undrende Katja 

Fordi man involverer sig personligt. For længe siden var der den unge pige, som flere herinde havde mødt.. Jeg skrev med hende og var venner med hende over facebook. Vi havde termin med en dags mellemrum, og vi snakkede sammen HVER dag om tanker, forventninger, symptomer.. Hvilke ting vi ville købe til den lille, osv. Vi blev faktisk ret nære og delte mange følelser. Og så kom det så frem, at hun ikke var gravid - Hun havde faket det for at være en del af fællesskabet. Så kan du TRO, at det betyder noget, fordi man har udviklet et venskab med vedkommende, fortalt personlige ting osv. - Så ikke alle kan være så ligeglade som dig

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Jeg synes det er voldirriterende at bruge tid og ressourcer på at hjælpe en fakeprofil... Og jeg synes at det er grov udnyttelse af folk som faktisk har rigtige problemer som lægger deres følelser i deres svar fordi de har en ligende historie, ud over det så kan jeg heller ikke forstå at folk vælger at bruge deres tid på at opdigte historier som de ikke kan holde styr på...

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Frøken J. skriver:

Fordi man involverer sig personligt. For længe siden var der den unge pige, som flere herinde havde mødt.. Jeg skrev med hende og var venner med hende over facebook. Vi havde termin med en dags mellemrum, og vi snakkede sammen HVER dag om tanker, forventninger, symptomer.. Hvilke ting vi ville købe til den lille, osv. Vi blev faktisk ret nære og delte mange følelser. Og så kom det så frem, at hun ikke var gravid - Hun havde faket det for at være en del af fællesskabet. Så kan du TRO, at det betyder noget, fordi man har udviklet et venskab med vedkommende, fortalt personlige ting osv. - Så ikke alle kan være så ligeglade som dig

Anmeld

16. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ka+Ma=Be skriver:

Haha jamen altså! Det er da også tarveligt!

Og godt du er så høflig, Rikke! hihi

Ja for f*nden  Tænk hvis jeg bare var den der arrogante snob, som ingen kunne lide

Anmeld

16. juni 2012

Solstrålebørn

Det er faktisk ikke rart at blive beskyldt for at være fake!!! 

Jeg opdager aldrig når der er nogle fake profiler - Bruger heller ikke tid på det... Det orker jeg ikke... 

Det er groft når de begynder at stjæle andres billeder!

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ramte også mig dengang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.