Angående falske profiler!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, de fleste kan da skrive et "tak" og det er vel ikke for meget forlangt, hvis man har brugt sin energi på at skrive et privat/personligt og velformulerende svar

Næ...det er jo så nemt idag, man kan være lige den man ønske at være på nettet. Og jeg tror ikke, at de alle sammen har det skidt, nogle har det måske bare sjovt på andres bekostning. Der findes mange mærkelige mennesker

Tror du vi har nogle af dem?  Jeg håber da i hvert fald ikke at voksne mennesker, ser det sjovt i at røvrende andre på den måde,.

Men ja, verden er jo fuld af diversitet! Det giver unægteligt også sine gnidninger her inde til tider. Det + en oooordenligt spand østrogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Tror du vi har nogle af dem?  Jeg håber da i hvert fald ikke at voksne mennesker, ser det sjovt i at røvrende andre på den måde,.

Men ja, verden er jo fuld af diversitet! Det giver unægteligt også sine gnidninger her inde til tider. Det + en oooordenligt spand østrogen

Ja jeg tror der sidder mennesker ude bag skærmene, som gør det for at få tiden til at gå og nogle finder det nok også meget sjovt, desværre...og tror ikke alle er "voksne".

Og ja det er nogle gange en værre hønsegård

Jeg vil sige godtnat og smutte i seng...bettepigen sover desværre ikke længe fordi det er søndag hehe

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja jeg tror der sidder mennesker ude bag skærmene, som gør det for at få tiden til at gå og nogle finder det nok også meget sjovt, desværre...og tror ikke alle er "voksne".

Og ja det er nogle gange en værre hønsegård

Jeg vil sige godtnat og smutte i seng...bettepigen sover desværre ikke længe fordi det er søndag hehe

Tja, det er der måske nok  Efter sidste runde med drama tror jeg også, at nogle synes det var sjovt at komme brænde på bålet.

Guud ja!  Jeg skal også i seng, for min dreng sover bestemt heller ikke længe Desværre....

Godnat 

Anmeld

17. juni 2012

banana3

rikkeregnbue skriver:

Nu er jeg ikke en der beskylder folk for at være fake. Men jeg indrømmer da, at jeg nogengange godt kan mistænke.

Jeg tror at man bliver gal fordi man sidder og bruger tid på, at hjælpe en med hans/hendes problemer - og man så derfor egentlig ikke ved om det problem overhovedet eksisterer.

Nu har jeg selv været så uheldig, at de sidste mange fake profiler der er blevet opdaget har jeg skrevet med privat. Så det synes jeg er skide nederen!

Jeg bliver ikke sur.... men jeg synes sgu det er træls, at folk som dem ikke kan finde på noget bedre at give sig til.

Jeg er bare HELT enig med dig Rikke !!!

De mennesker der sidder derude bag skærmen og opdigter "opmærksomhed" er personer med brug for hjælp.. 

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg så godt, at du også blev beskyldt - på trods af, at de fleste af os har luret hvem du er!  

Men hvorfor er det "ubehageligt"? Hvorfor er det vigtigt for dig, at folk tror på, at du er den du udgiver dig for?

Det er ubehageligt at blive beskyldt for at være fake når man ikke er det... med så lukket en profil jeg har uden noget, er det nok det første man tænker "Denne profil er fake" Jeg kunne aldrig drømme om at udgive mig som en fake person... Aldrig... 

Det er da bestemt rareste at folk tror på hvem man er når man kommer frem end at der bliver tænkt og luret om det nu også er en ægte profil.. 

Anmeld

17. juni 2012

Laulund87

Ka+Ma=Be skriver:

Det er jeg rigtig ked af at læse! Som du selv skriver, er det ikke en situation man ønsker andre at havne i.

Min konklussion er nok, at det oftest bunder sig i de helt dybe følelser. Der er din historie også et "godt" eksempel. For det er noget som sidder så dybt i dig og kan få følelserne helt op og ringe! 

Det er nemlig sindssygt smagsløst at digte sådan nogle tragiske historier, som andre muligvis har relationer til. (Det kan vel følels som en indirekte form for latterliggørelse?!  Jeg tænker bare højt)

Jeg er nok nemmere at påvirke med min datters historie og ja det er netop en latterliggørelse! Rigtig trist

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Ka+Ma=Be skriver:

Er det fordi, du føler, at din hjælp går tabt? Eller hvad tænker du om det?

Jeg føler bare at jeg har siddet og brugt tid på det .. Og ja at min hjælp går tabt .. Men har sådan tænkt over det siden igår.. Og jeg tænker ikke over det når jeg slukker computeren.. Men jeg har svært ved at forstå at man er nødt til at opdigte et andet liv .. Men det er en anden snak

Anmeld

17. juni 2012

Pixi-pigen

Frøken J. skriver:

Jeg har ingen forståelse - Og jeg læser psykologi Der er så mange måder at finde output, jeg har selv været derude. Man behøver ikke udnytte andre mennesker. Det synes jeg er smagløst uanset hvor ensom man er. Igen: Jeg HAR været så ensom, jeg kunne ikke drømme om at fake en profil.

Jeg kan godt forstå folk begynder at blive paranoide - Der har været SÅ mange fake på det seneste, og folk vil jo gerne undgå fejlagtigt at involvere sig personligt med en faker, og derfor er folk nok på vagt

Anmeld

19. juni 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Det er ubehageligt at blive beskyldt for at være fake når man ikke er det... med så lukket en profil jeg har uden noget, er det nok det første man tænker "Denne profil er fake" Jeg kunne aldrig drømme om at udgive mig som en fake person... Aldrig... 

Det er da bestemt rareste at folk tror på hvem man er når man kommer frem end at der bliver tænkt og luret om det nu også er en ægte profil.. 

Tja, men du har jo ikke givet nogen grund til at tvivle! Du digter ikke vilde historier eller skriver andet som kunne virke mistænktsomt. Og hvis man ikke skriver for opmærksomhed, jamen så er der vel ikke noget "fake" over en Hvis du forstår

Så længe du har dit på det rene med staff! (hvilket jeg ved du har) Det er jo vigtigst, trods alt.

Anmeld

19. juni 2012

Ka+Ma=Be

AalborgPigen skriver:

Jeg føler bare at jeg har siddet og brugt tid på det .. Og ja at min hjælp går tabt .. Men har sådan tænkt over det siden igår.. Og jeg tænker ikke over det når jeg slukker computeren.. Men jeg har svært ved at forstå at man er nødt til at opdigte et andet liv .. Men det er en anden snak

Det kan du så have ret i! Jeg tror desværre, at nogen ikke får den opmærksomhed de søger i livet. Og her kan man hurtigt skabe en masse røre og opmærksomhed, ved at have en helt vanvittig historie at fortælle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.