Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Det gjorde vi efter 4 mdr ca og beholde min egen lejlighed i ca 2 mdr.. Så sådan helt efter 6 mdr
Det gjorde vi efter 4 mdr ca og beholde min egen lejlighed i ca 2 mdr.. Så sådan helt efter 6 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gjorde vi da jeg var 7 mdr. henne med den store.
Vi begyndte at komme sammen d 6 aug. 2003 blev hurtigt gravid, ved et uheld og 7mdr senere flyttede vi sammen og i maj 2004 fik vi den ældste.
Lone H. skriver: Ja hvornår flyttede i sammen ??
Ja hvornår flyttede i sammen ??
Jeg inviterede ham til middag hjemme hos mig og han gik aldrig igen. Vi har nu været sammen i 15år.
Kofoed. skriver: I flytter ikke sammen før jeg har set ham! Hehe.Vi flyttede officielt sammen 1 december, men vi var stort set samlevende fra to weekender FØR vi blev kærester
I flytter ikke sammen før jeg har set ham! Hehe.Vi flyttede officielt sammen 1 december, men vi var stort set samlevende fra to weekender FØR vi blev kærester
Efter 5 mdr ca.
merethe skriver: Jeg inviterede ham til middag hjemme hos mig og han gik aldrig igen. Vi har nu været sammen i 15år.
Fra første dag var vi sammen hver eneste dag efter. Men vi fik først fælles adresse 10 måneder efter fordi vi ikke kunne blive enige om hvilken by vi skulle bo i. Vi har snart været sammen i 3 år
Lone H. skriver: Hvis vi flytter sammen, så bliver det først i august så der er masser af tid til at du kan nå at se ham
Hvis vi flytter sammen, så bliver det først i august så der er masser af tid til at du kan nå at se ham
Kofoed. skriver: Hvis jeg kan gå
Hvis jeg kan gå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128