Hvornår flyttede i sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.166 visninger
93 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

LRJ

Ja hvornår flyttede i sammen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

MorDk

Vi mødtes i Oktober 2009 og flyttede sammen i April 2010

Anmeld

16. juni 2012

Mor til L&S

Det gjorde vi efter 4 mdr ca og beholde min egen lejlighed i ca 2 mdr.. Så sådan helt efter 6 mdr

Anmeld

16. juni 2012

Silas&Mille

Vi flyttede sammen samme dag vi mødte hinanden.

kæresten er i hvert fald aldrig taget hjem igen 

til august har vi været sammen i 6 år

Anmeld

16. juni 2012

JanetBJ

For tidligt ville nogle mene, men han manglede et sted og bo, og jeg manglede et sted at bo, så vi fandt en lejlighed sammen og flyttede sammen 1 uge efter vi begyndte at komme sammen (vi havde været sammen lidt on/off i et par måneder forinden.) og vi bor stadig sammen.

Anmeld

16. juni 2012

LilleChelle

Vi lærte hinanden at kende i Juli 2010. Og officielt flyttede vi sammen d. 1. Dec. 2010. 

- Vi var dog sammen altid fra Juli  

Anmeld

16. juni 2012

UnderCover37

Det besluttede vi at gøre den dag vi blev kærester - da havde vi kendt hinanden i små to måneder og bare hygget os sammen

Her 4 år senere er vi gift

Anmeld

16. juni 2012

Christabelle

Han flyttede fra sin ex og havde derfor ikke noget sted at bo (bortset fra hos sine forældre) så han har sådan set boet hos mig fra dag ét, men officielt først efter halvandet år. Han var der bare altid inden :-)

Anmeld

16. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi begyndte at komme sammen i sep og havde købt lejlighed og flyttet sammen i feb. Har nu været sammen i 10 år og venter nr 2 om 14 dage. Vh stine

Anmeld

16. juni 2012

Brams

Ja hvornår flyttede i sammen ??

Vi mødte hinanden i november 1995 og flyttede sammen i januar 1996, så to måneder gik der kun, i april 1996 blev vi forlovet, men så gik der også en del år inden vi blev gift - 2003, der var så meget andet vi gerne ville bruge penge på. Vi er stadig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.