Hvornår flyttede i sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

ønskebørn74

Lone H. skriver:

Ja hvornår flyttede i sammen ??

efter 1½ mener jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Thalia

Vi startede som langdistancekærester, jeg boede i København og han i Aalborg.

Da jeg efter nogle måneder flyttede til Aalborg for at komme nærmere min egen familie og samtidig fortsætte mine studier på universitetet, valgt vi i første omgang at bevare hver vores lejlighed.

Jeg havde en søn i forvejen og det var en stor prioritet for os at han ikke skulle kastes ud i nye rammer, men derimod have god tid til at vænne sig til ny kæreste og nyt hjem.

Som tiden gik opholdt vi os primært i min lejlighed, men der var en stor tryghed i at det var fordi vi gerne ville være så meget sammen - ikke fordi vi ikke havde andre steder at flytte hen. Og efter 1 års tid på den måde flyttede vi så endeligt sammen for alvor.

Anmeld

16. juni 2012

Bonde-liv

Kofoed. skriver:

Den kræver forklaring

det blir historien kun værre afbelive me

min fars kammerat skulle flytte men manglede en lejer til det gamle hus... jeg stod boligløs, 18 år gammel.. da min far og ham var gode venner afsluttede vi alle 3 "handlen" med en bålaften.. senere så var vi kun 2 ved bålet... ja rent ud sagt så knaldede jeg min fars bedste ven der var 13 år ældre end mig han blev lige et par dage... og han flyttede så aldrig ud. kun da jeg tog med

her den 27 juni skal vi giftes på vores 8 års "bål"dag  

Anmeld

16. juni 2012

chael

Mødtes i maj 05, blev kærester i juli 05 og flyttede sammen omkring september 05.

Anmeld

16. juni 2012

mpr

Lone H. skriver:

Uofficielt  fra dag 1 og officielt  fra 1 maj i år vi var meget meget sammen og han sov her meget tit men fordi jeg havde en sambo og fordi jeg ikke skulle lære hans datter at kende før vi vidste at det ville holde / at det var rigtig seriøst så så jeg først hende efter et halvt år og skulle lige lære hende lidt at kende og han skulle opsige sit værelse så efter 9 måneder så boede vi rigtig sammen

Anmeld

16. juni 2012

MKuhr

Lone H. skriver:

vi så hinanden første gang samme weekend vi tilbragte sammen i kbh og fire dage efter hentede han mig i kbh og så flyttede jeg ind hos ham (nordjylland)

vi har været sammen i over tre år nu og kan ikke undvære hinanden

Anmeld

16. juni 2012

Lunae

Vi blev kærester i juni 04. Og flyttede sammen i feb 08. Vi var henholdvis 16 og 17 år da vi blev kærester og boede derfor begge hjemme

Anmeld

16. juni 2012

Kofoed.

Bonde-liv skriver:

det blir historien kun værre afbelive me

min fars kammerat skulle flytte men manglede en lejer til det gamle hus... jeg stod boligløs, 18 år gammel.. da min far og ham var gode venner afsluttede vi alle 3 "handlen" med en bålaften.. senere så var vi kun 2 ved bålet... ja rent ud sagt så knaldede jeg min fars bedste ven der var 13 år ældre end mig han blev lige et par dage... og han flyttede så aldrig ud. kun da jeg tog med

her den 27 juni skal vi giftes på vores 8 års "bål"dag  

Det er da en sød historie og nogle gange er ældre mænd bare bedre

Anmeld

16. juni 2012

JH12

Han boede hjemme hos forældrene og jeg i lejlighed da vi mødtes..
Så han boede mere eller mindre hos mig inden vi officelt blev kærester
Men samme adresse fik vi efter 2-3 måneder

Anmeld

16. juni 2012

AMtrier

Vi flyttede sammen inden vi blev kærester !

det er lidt en underlig historie Han var min chef og boede en hel time fra vores arbejdsplads. Så efter han havde sovet på en af vores fælles veninders sofa længe nok, flyttede han hjem til mig sådan lidt uofficielt efter nogle dage blev vi enige om at vi nok måtte være kærester nu hvor vi var sammen, og boede sammen

I dag er vi gift og det hele er bare skønt! (dog arbejder vi ikke sammen længere ) Så jeg synes bestemt ikke det var for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.