Hvornår flyttede i sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Moar2011

Lone H. skriver:

Ja hvornår flyttede i sammen ??

vi flyttede forholdvis hurtig sammen i min lejlighed

boet sammen siden og har nu en dreng på 14mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

K&S

Vi mødtes i oktober 2004 og flyttede sammen i september 2005  men forinden havde Søren stort set boet hos mig, siden vi mødtes

Anmeld

22. juni 2012

2børn2

Mødte hinanden i 1997 (jeg var 17, han blev 20), flyttede sammen i januar 1998 og har boet sammen siden..

Anmeld

22. juni 2012

MissTas

Lone H. skriver:

mødte hinanden november 2010, blev gravid maj 2011 og flyttede sammen i juni 2011

Anmeld

22. juni 2012

HeXeri

Lone H. skriver:

Der gik godt og vel 6 år. Jeg gad egentligt ikke rigtigt hans rod og totalt uorganiserede livsstil, men synes han var totalt dejlig. Og han gad ikke rigtigt mine korrekt hylder og nips der stod fint til pynt, men synes min røv var for god til at lade sig gå forbi

Vi flyttede sammen fordi vi efterhånden fandt en rutine i hans rod og mit orden. Og som vi så fik vores første hund, første kat og han fandt den anden på gaden, var der ligesom ingen grund til han beholdte sin lejlighed. Kan absolut anbefale at man venter indtil man kender hinanden rigtigt godt, nok ikke lige 6 år, men vi har nu været sammen i 10, snart 11 år - så vi må da gøre et eller andet rigtigt..

Anmeld

22. juni 2012

maryjane

Dagen før vores etårsdag

Anmeld

22. juni 2012

FrkT

Uhh det gjorde vi reelt set fra den dag vi blev kærester. Så fra dag 1 af jo  Det var dog kun et lille værelse med bad og gang på i alt 27 kvm, så vi flyttede efter 1½ måned i noget større

Anmeld

25. juni 2012

TrineMine86

Lone H. skriver:

- vi mødte hinanden første gang i 2005,
- blev kærester i januar 2006,
- flyttede sammen 1½ år efter i august 2007,
- vi købte hus sammen et år efter dette i august 2008, da vi  begge var 21 år gamle.

- idag er vi begge 25 år har været kærester i 6½ år og har den skønneste søn sammen på snart 9 måneder

Anmeld

28. juni 2012

Doffie

Silas&Mille skriver:

Vi flyttede sammen samme dag vi mødte hinanden.

kæresten er i hvert fald aldrig taget hjem igen 

til august har vi været sammen i 6 år

Anmeld

28. juni 2012

Miss-86

Lone H. skriver:

Min kæreste var i USA ½ år og da han så kom hjem (der havde vi været sammen i 2 ½ år) flyttede vi i en lille lejlighed, men han gik så på skole på Fyn og var kun hjemme i weekenderne, sådan gik det i 1 år.

Da vi begge var færdiguddannede, flyttede vi i vores nuværende lejlighed ..
Det skal dertil siges, at vi kun var 17 & 18 år, da vi lærte hinanden at kende.

Vi har 8 års dag i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.