Hvornår flyttede i sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

pemiro

Lone H. skriver:

Ja hvornår flyttede i sammen ??

Officielt flyttede vi sammen i vores fælles lejlighed efter et År. Men før det boede han hos mig, faktisk fra da vi kaldte os kærester overfor hinanden. Så her har det været siden dag et, og vi har det stadig godt sammen, og endnu bedre nu med lille baby <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

DKTiha

vi boede sammen inden vi blev kærester ! dog boede vi ved en ven, og jeg ville ikke rigtig lytte til mine følelser, det var først da han selv virkede interesseret at jeg blev mere åben overfor det !
siden ja den dag har vi boet sammen sådan bare mig og ham ..

Anmeld

17. juni 2012

MelikkazMoar

efter ca 14 dage

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

Vi havde kysset i to dage, da han tog på ferie i 14 dage... Fra han kom hjem til mig første gang og til han rejste var han kun hjemme og pakke sit tøj da han kom hjem fra ferie flyttede han uofficielt ind til mig, eller han var i hvert fald ikke hjemme

Da vihavde været kærester i små to måneder udløb hans fremleje og så kunne han midlertidig lige bo hos mig.... Den midlertidige flytning er nu blevet til næsten 3 år men allerede efter en uge, sagde jeg til ham at jeg slet ikke kunne forestille mig at han flyttede igen!

Vi havde kendt hinanden fra folkeskolen, det vil sige ca. 20 år inden vi blev kærester, så jeg vidste hvad han var for en person, inden han flyttede ind og han er lige så fantastisk i dag som han var for 3 år siden

Anmeld

17. juni 2012

ano14316

Nærmest med det samme, da jeg kun havde været hjemme for at hente tøj et par gange i løbet af de første 14 dage, blev vi enige om at jeg rykkede ind, og det blev så officielt efter en måned..

Anmeld

17. juni 2012

KM78

Vi havde kendt hinanden som venner i 2-3 år, blev kærester d. 10. juli 2005, blev forlovet 9. august 2006 i Tyrkiet, blev gravid februar 2007, flyttede sammen den 15. april 2007 og blev så endelig gift den 10. juli 2010 og venter nu 2. barn når som helst i næste uge.

Så ja, vi tog os god tid, men fordi jeg boede i Århus og han i Odense, han havde et arbejde og jeg studerede.

Anmeld

17. juni 2012

Holbæktrunten

Lone H. skriver:

Reelt set på første date---teknisk set efter 4 mdr

Anmeld

17. juni 2012

hekran

Vi flyttede sammen da vi blev gift Totalt gammeldags, men det var rigtigt for os. 2. juli har vi 7 års bryllupsdag og vi har tre små børn sammen 

Anmeld

17. juni 2012

metski83

Lone H. skriver:

Vi blev kærester i November og flyttede sammen 8 måneder efter.Måneden inden var viblevet forlovet, så det gik stærkt. 

Anmeld

17. juni 2012

TineA

På vores 1 års dag - i 2006.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.