Hvornår flyttede i sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

BabyHL

Han "flyttede ind" hos mig nærmest med det samme. 5 mdr senere flyttede vi officielt sammen i en anden lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

-Sigrid-

Vores er lidt anderledes, for vi lærte hinanden rigtig at kende fordi vi skulle flytte sammen 2 uger inden vi skulle flytte sammen kyssede vi, en uge inden vi flyttede sammen fortalte han sin mor at nu var vi kærester - og glemte helt at spørge mig i farten

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Lone H. skriver:

Ja hvornår flyttede i sammen ??

Vi blev kærester i september.. og boede halvt sammen i januar .. Og flyttede sammen i vores egen lejlighed i februar.. Og kan nu sige vi har boet sammen i 3 ½ år

Anmeld

16. juni 2012

Louisesam

Der gik ca. 6 mdr. før vi flyttede sammen, min kæreste og jeg. Han havde ikke noget sted at bo, og jeg skulle flytte så... Vi har været sammen i 4½ år!

Anmeld

16. juni 2012

FamilenStorm

Lone H. skriver:

Vi flyttede sammen efter 6 mdr, da vi boede i hver sin bo, og jeg alligevel stod til at skulle flytte.. Så vi kunne jo lige så godt få det prøvet af... Det er 6 år siden...

Anmeld

16. juni 2012

Hvem?

Lone H. skriver:

Vi startede så omvendt, boede sammen fra efteråret 07 og begyndte at date i foråret 08

Anmeld

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

Vi flyttede sammen efter 1½ år Hvorfor?

Anmeld

16. juni 2012

Bellas Mor

Vi var sammen i ca. ½ år, så flyttede vi sammen i fælles lejlighed.

Det er 7 år siden, og venter nu barn nr. 2 sammen

Vi er dog stadig "kun" kærester...

Anmeld

16. juni 2012

LRJ

Ka+Ma=Be skriver:

Vi flyttede sammen efter 1½ år Hvorfor?

Fordi mig og min eks flyttede sammen fra dag 1 og vi havde et lorte forhold og er bange for at jeg skal flytte for tidligt sammen med min nuværende kæreste, og det skulle blive ligesådan

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

Vi havde kendt hinanden i ca 10 år inden og begyndte at komme fast sammen i maj 08 - okt. 10 flyttede han ind i min lejlighed 3 uger inden vi blev forældre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.