Bliver I siddende ved bordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Malene

Ja vi bliver siddende til børnene er færdig, med mindre vi skal på toilettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Jeg vil bare liiige høre om I altid bliver siddende ved bordet til jeres barn er færdig med at spise?

Altså herhjemme sidder vi som udgangspunkt og venter på hinanden og hygger os. Men fx. idag var vores søn MEGA lang tid om at spise.

( Altså virkelig..... lang tid vi snakker over 1½ time...)

Vi rejste os og ryddet ud... og satte os tilbage og ventede lidt og hyggede.... men til sidst måtte jeg give op. Jeg gik ud og ryddet op.

Hvad gør I?

ja jeg gør det samme, når min søn os er 1 ½ om at spise, hvilket han virkelig er, så må jeg os forlade bordet og rydde op osv, for jeg hR VIRKELIG ik tålmodighden til at blive siddende. men når han engang imellem spiser ret hurtigt, hvis vi får hans livret, så er han hurtig og forlader bordet før os..

Anmeld

17. juni 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

ja jeg gør det samme, når min søn os er 1 ½ om at spise, hvilket han virkelig er, så må jeg os forlade bordet og rydde op osv, for jeg hR VIRKELIG ik tålmodighden til at blive siddende. men når han engang imellem spiser ret hurtigt, hvis vi får hans livret, så er han hurtig og forlader bordet før os..

nu læste jeg lige lidt vidre, det lyder som om din søn er noget ældre, hvis hn spiser tre voksen pationer, hehe, grunden til min søn er så langsom , han er 5½, det er fordi han ikke rigtig gider spise aftensmad med mindre vi skal ha hans livretter, og faren tvinger ham til at spise mere og mere, han spiser ikke rigtig noget nemlig og så tager det 1½ time.... glæder mig til den dag vi alle spiser almindeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.