MorDk skriver:
Jeg vil bare liiige høre om I altid bliver siddende ved bordet til jeres barn er færdig med at spise?
Altså herhjemme sidder vi som udgangspunkt og venter på hinanden og hygger os. Men fx. idag var vores søn MEGA lang tid om at spise.
( Altså virkelig..... lang tid vi snakker over 1½ time...)
Vi rejste os og ryddet ud... og satte os tilbage og ventede lidt og hyggede.... men til sidst måtte jeg give op. Jeg gik ud og ryddet op.
Hvad gør I?
Herhjemme rejser vi os når vi alle er færdige. Emily er 13 mdr. og jeg synes det er en vigtig regel at lære hende fra start.. der har heller ikke været noget brok, og det går fint.
Vi var en dag oppe og spise hos min svigerfamilie og min kærestes nevø på 5 år, spiste næsten ingenting og gik så fra bordet kort efter, for at lege med legetøjet på gulvet. Det betød så, at Emily også ville ned og lege (forståeligt nok, men hun blev siddende) men vi fik ikke meget mad ned i hende.
Jeg ved godt at vi opdrager på hver vores måde og jeg blander mig ikke i hvad andre gør, men jeg kunne altså alligevel ikke lade være med at bliver småsur over det.
Anmeld