MorDk skriver:
Jeg vil bare liiige høre om I altid bliver siddende ved bordet til jeres barn er færdig med at spise?
Altså herhjemme sidder vi som udgangspunkt og venter på hinanden og hygger os. Men fx. idag var vores søn MEGA lang tid om at spise.
( Altså virkelig..... lang tid vi snakker over 1½ time...)
Vi rejste os og ryddet ud... og satte os tilbage og ventede lidt og hyggede.... men til sidst måtte jeg give op. Jeg gik ud og ryddet op.
Hvad gør I?
Ja, selvfølgelig gør jeg det. Tager det lang tid, så tager det lang tid

Det synes jeg er vigtigt at værne om. Respekt for forskellig spisetempi. Min kæreste kan godt finde på, at han lige skal ind og checke noget på pcen midt i måltidet, men så kan du tro han får en røvfuld

Jeg er opdraget til man bliver siddende til alle er færdige, med mindre den der ikke er færdig selv siger, man bare kan gå fra bordet. Og det gælder også, hvis jeg så skal sidde der i flere timer. Jeg synes, at vi mennesker skal være bedre til at leve i nuet .- Vi har så travlt med hvad vi skal om to minutter, vi skal liiige have ryddet op, vasket op, der var lige den der film vi ville se.. Fuck oprydning, opvask og film. Det vigtigste må være hygge med familien, så må resten vente

Bare min holdning!
Anmeld