Får stress og spat af vores hund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

morethanperfect

Åhh hvor er det synd ..
I (din kæreste) skulle nok ha tænkt på at opdrage den fra den var lille , så ville der ikke være det store problem !  

Syns det er rigtig synd , for en hund er hvad man gør den til .. De skal opdrages hårdt og konsekvent , men kærligt , og det lyder det ikke til i har formået og gjort
Jeg ville skille den af med mig inden den gør jeres søn noget ..
Han er den der kommer i første række .. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

Jeg ved godt at det er folks mening men hør nu her:

JEG er ikke en hunde person overhovedet! Jeg har prøvet hvad der skal prøves, jeg har været SÅ sød ved hende, at du tror det er løgn, faktisk måske alt for sukkersød, og prøvet at give hende alt opmærksomhed, luftning og kæleri der kan gives for at hun måske ville blive mere blødsød, Men det endte med en dag hun markerede sig på mig, og siden den dag har jeg været rædselslagen, og nægter at arbejde med hende, være omkring hende og lade hende være omkring min søn. Jeg har ikke været med til at opdrage hende, jeg har prøvet mit for at være god og kærlig ved hende for at hun måske kunne blive en mere rolig familiehund, MED BAGSLAG. De siger at lange gåture og masse motion virker - ikke for hende, selv efter alt krudt er brændt af er hun stadig ulydig og gøer og er røvhamrende irriterende! Jeg kan ikke mere, jeg VIL ikke mere, og spørger herinde for at få lidt visdom, jeg nægetr at gå til hundetæning med en hund jeg ikke gider, og som før har set sig sur på mig, og jeg vil ikke have min barsel skal dreje sig om hende, da den skal bruges sammen med min søn. Jeg har ikke ville andet end at være sød ved hende og gjrt mit, men hun er stadig skide irriterende.

Luftning og gåture er ikk nok. Fysisk bliver hun måske træt men hjernen gør ikke.

Svaret er hjerne gymnastik og hjerne gymnastik og det får man bla.a med hundetræning. Men det forsent nu hvor den ikk har gået til det og i ikk ønsker det.

Hvad med din mand kan han ikk tage den til hunde træning om aftenen?

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Åhh hvor er det synd ..
I (din kæreste) skulle nok ha tænkt på at opdrage den fra den var lille , så ville der ikke være det store problem !  

Syns det er rigtig synd , for en hund er hvad man gør den til .. De skal opdrages hårdt og konsekvent , men kærligt , og det lyder det ikke til i har formået og gjort
Jeg ville skille den af med mig inden den gør jeres søn noget ..
Han er den der kommer i første række .. !

Så vidt jeg kunne læse mig til... så har TS ikke haft den fra hvalp af...

Anmeld

14. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er synd for hunden og for dig - I har aldrig ønsket hinanden. Din kæreste skal have et ultimatum: enten får han den aflivet, eller også tager han det ansvar på sig at få den trænet. Du bliver nødt til at sætte hårdt mod hårdt, før det går galt - og det er din kærestes forbandede pligt at sørge for, den enten får et godt liv eller bliver aflivet. 

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Så vidt jeg kunne læse mig til... så har TS ikke haft den fra hvalp af...

Nå for pokker . Har ik lige læst det hele ..

Anmeld

14. juni 2012

L&V

HeXeri skriver:

Erhm, tag nu det her på den sødeste måde muligt. Men det der er I altså selv ude om. Hundeloven er skabt pga der er nogen der ikke magter opgaven. En muskelhund er ikke et legetøj, det er til erfarne hundejere der kan og vil træne deres hunde i især lydighed og intelligenstræning. Det der ender galt en dag, den hund kan så absolut mærke at du ikke tror på dig selv som leder, det skal du have styr på.
Få meldt jer til hundetræning, hvis der er nogen i området der vil arbejde med muskelhunde. Hvis ikke skal I have taget jer en hård beslutning inden det ender helt galt. Tag endeligt ikke fejl, jeres hund lider også under de forhold. Hunden har bare ikke et afløb. Hvorfor i alverden man anskaffer sig dyr af den størrelse og kapacitet uden at sætte sig ind i hvordan de fungerer som race, er ud over min fatteevne. Synd for hunden? Det er synd for hunden nu.

Enig..

Ts. Din hund er understimuleret så det halve ku være nok og derfor den opføre sig som den gør også har den umidlbart ingen leder, dvs ingen respect for jer.. Det bedste i ku gøre var at finde et internat eller lignende til den så den kommer et sted hen hvor folk har forstand på den slags for jo det er en familie hund hvis man kan finde ud af at træne, motivere og aktivere den.. Det der ar absolut ikke hundens skyld

Anmeld

14. juni 2012

anja89

Må jeg spøger hvor i landet du bor henne.? 

Jeg har gået med mange forskellige hunde ( også amstaff) og har altid fået afvide at jeg har en helt særlig måde at takle hunde på  Svisits evt i bor i nærheden af mig vil jeg da gerne prøve at hjælpe med hende..

Jeg går hjemme i øjeblikket så ville kunne gøre det midt på dagen vis det var noget.

Du er velkommen til at sende mig en pb vis det er

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

anja89 skriver:

Må jeg spøger hvor i landet du bor henne.? 

Jeg har gået med mange forskellige hunde ( også amstaff) og har altid fået afvide at jeg har en helt særlig måde at takle hunde på  Svisits evt i bor i nærheden af mig vil jeg da gerne prøve at hjælpe med hende..

Jeg går hjemme i øjeblikket så ville kunne gøre det midt på dagen vis det var noget.

Du er velkommen til at sende mig en pb vis det er

Anmeld

14. juni 2012

Bebsen

Wow, sig mig lige, vidste I hvilken slags hund I gik ind til?

Jeg har en 9 år gammel tæve, der er en god rundkørsel af de forbudte racer... Jeg har haft hende fra hvalp, og denne slags hunde skal have en anden slags opdragelse end 'normale' hunde. Man må aldrig lægge en hånd på dem, men det er enormt vigtigt at hun ved du er den dominerende, den der har magten.

Hun er min søns bedste ven, han siger altid godnat og godmorgen til hende...

Når du siger hun er uopdragen, jamen hvem faen er det der har fejlet så?

Mit bedste råd er at søge hjælp på et forum for muskelhunde.

Tro mig, når hun først er opdraget har du endnu et helt fantastisk væsen i dit liv

Anmeld

14. juni 2012

mth1987

Anonym skriver:

Vil jeg også. mit største ønske var hun kom hen til nogen der kunne opdrage hende, må hun må ikke gives væk. Og den måde hun er på herhjemme går vi og skælder hende ud konstant, og det er hun i hvert fald ikke godt tjent med og heller ikke godt for hende. Hun tror det er hende der bestemmer og siger 'fuck you' til os andre, og synes virkelig en ordentlig familiehund burde høre efter, så man ikke behøves at være vred og stresset konstant, men at elske og synes ens hund er en fantastisk skabning..

Jeg har selv to muskelhunde så ved hvordan de er at opdrage. Vi er selv meget glade for vores og syntes ikk der findes en bedre familie hund en den race vi har. Vi har dog også altid gået til hundetræning med vores og har heldigvis fundet en til muskelhunde efter den latterlige hundelov. Der også gør at man ikk kan give hunden videre men må aflive den. Hvis du har lyst må du gerne skrive en privat besked til mig måske jeg kan hjælpe med noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.