organdonation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Lærke & Lucas

Jeg er organdoner. Jeg donere alt bortset fra nethinder og hud. Og dog med familiens tilladelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Natascha

Jeg er organdoner... Og donere det hele fordi jeg har den holdning at kan jeg rede nogle liv ved deet ville det glæde mig...
Og mine efterladte skal overhovedet ikke tag stilling for mig den dag jeg skal herfra.

Knus fra Natascha

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Natascha skriver:

Jeg er organdoner... Og donere det hele fordi jeg har den holdning at kan jeg rede nogle liv ved deet ville det glæde mig...
Og mine efterladte skal overhovedet ikke tag stilling for mig den dag jeg skal herfra.

Knus fra Natascha

fuldstændig enig

Anmeld

28. april 2009

Mor.sander

Jeg er organdoner og donere det hele væk.. Heller at nogen for glæde af det, end at det bliver brænd, uden at være til gav for andre..

Både min mand og mine forældre kender til min holdning og respektere den, men hvem ved hva der ville ske hvis de lige pludselig stod i den situation, hvor de skulle tage den svære beslutning.. ville de så gøre det?
Derfor har jeg taget beslutningen for dem på forhånd, så de ikke skal udsættes for dette!

Jeg ville også donere mine ungers organer væk, men ved at ihvertfald min søns far ville gå imod..

Har i øvrigt svært ved at forstå dobbel moralen, ved at man gerne vil modtage organer, men ikke selv donere.. Men respektere folks valg!!!

Anmeld

28. april 2009

Becks

Jeg er tilmeldt mig som organdonor, de må tage alt hvad de vil have, undtagen min hud og mine hornhinder...

Jeg har valgt, at min familie ikke skal være med til og bestemme det, jeg har snakket med dem om det og fortalt, at det er mit valg... Og jeg vil slet ikke sætte min familie i sådan en situation...

Knus

Anmeld

29. april 2009

Miamaja

charlottekri skriver:

jeg har selv valgt en begrænset donation med forbehold for familiens beslutning, da jeg også synes at der skal tages hensyn til dem. Jeg bryder mig ikke lige om at de skal tage øjnene...

enig. begraenset. jeg vil gerne tage hensyn til at familiemedlemmer kan se mig og sige farvel i kisten uden mit ansigt er flaaet af, eller mangler store huddele

og saa ville jeg egentlig gerne have mit at sige hvem jeg donerer til. har ikke lyst til at give mine organer til en faengsel domt paa livstid f.eks

Anmeld

29. april 2009

wamse

ja selvfølgelig jeg donerer det hele.
Det er mange år siden jeg har taget stilling til dette.

Anmeld

1. maj 2009

Sesse89

Nej, er jeg ikke. Ved ikk helt hvorfor. Men måske fordi jeg har så mange ting der ikk er ok med min krop/organer så jeg ikk syns det er oki.

Anmeld

1. maj 2009

karina1980

jeg har valgt at donere det hele trods, det at jeg arbejder indenfor det sociale væsen og at sådan en omgang ikke bliver gjort med nogen former for respekt for den døde,

men kan jeg bruges som organdoner så vil jeg gerne have de udsætter mig for ekstrem dårlig behandling, når jeg er død, hvis det kan rede en anden persons liv

Anmeld

2. maj 2009

Moar'en

Jeg er organ doner og doner alt væk, det har jeg valgt for år tilbage. Jeg har også sagt at det er min beslutning og min familie ikke kan ændre det. det tror jeg nu heller ikke de vil idag, da vi selv har fået et lille hjerte barn og det jo kan blive aktuel med et nyt hjerte når han bliver ældre hvis ikke de andre operationer går som de skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.