Ferie på kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Sporty tænkte ikk lige på man ikk optjente ferie penge på su...

Anmeld

12. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg kan ikke åbne dit link :b

jeg ved ikke hvorfor det ikke virker, men hvis du klikker videre på google søg, så kommer siden øverst så klik på den, så kommer du ind på siden

Anmeld

12. juni 2012

Muhmi

Altså hvis du har feriepenge til gode, så kan du bruge dem mens du holder ferie... Ellers, hvad så med bare at klare dig med et par forlængede weekender? Det måtte jeg gøre når jeg ville have ferie og så holde en fridag om mandagen og/eller fredagen så man fik en dejlig lang weekend...?

Man behøver jo som sådan ikke ferie, det er jo noget vi er blevet indrettet til at have.. Og ja, et år uden tre ugers sammenhængende ferie det burde man da kunne klare

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså hvis du har feriepenge til gode, så kan du bruge dem mens du holder ferie... Ellers, hvad så med bare at klre dig med et par forlængede weekender? Det måtte jeg gøre når jeg ville have ferie og så holde en fridag om mandagen og/eller fredagen så man fik en dejlig lang weekend...?

Man behøver jo som sådan ikke ferie, det er jo noget vi er blevet indrettet til at have.. Og ja, et år uden tre ugers sammenhængende ferie det burde man da kunne klare

Vil jo gerne holde ferie med mit barn Vi har allerede meldt ferie i vuggestuen, havde jo troet at jeg ville have skoleferie nu her

Og jeg har ingen optjente feriepenge

Anmeld

12. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Roskilde, men kan kun finde noget for sfo'er

Ja det ser ud som om at det kun gælder for SFO, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til Roskilde kommune og spørge dem, for at få et svar på, hvorfor det ikke gælder vuggestue/børnehave hvis det altså ikke gør ?

Anmeld

12. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Vil jo gerne holde ferie med mit barn Vi har allerede meldt ferie i vuggestuen, havde jo troet at jeg ville have skoleferie nu her

Og jeg har ingen optjente feriepenge

Åh ja, det er træls... Men kan i evt. have en gæstevuggestue i baghånden sådan at du jo kan holde de der forlængede weekender og så at dit barn bliver afleveret tre gange i løbet af ugen i stedet for?

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Åh ja, det er træls... Men kan i evt. have en gæstevuggestue i baghånden sådan at du jo kan holde de der forlængede weekender og så at dit barn bliver afleveret tre gange i løbet af ugen i stedet for?

Synes bare det er synd Hun er jo ikke gammel nok til at forstå det, men jeg havde sådan glædet mig til at vi bare skulle hygge

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Ja det ser ud som om at det kun gælder for SFO, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til Roskilde kommune og spørge dem, for at få et svar på, hvorfor det ikke gælder vuggestue/børnehave hvis det altså ikke gør ?

Det må jeg gøre, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.