Ferie på kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
61 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Nogle kan måske gætte hvem jeg er, men lad lige være med at skrive det, vil ikke kunne googles til det her indlæg

Jeg er på kh, da jeg var nødt til at stoppe i skolen fordi jeg havde for meget barn syg.

Jeg startede på su i januar og fik kh første gang i slutningen af maj. Derfor har jeg jo kun været på kh i 1 måneds tid.

Hvis man har været på kh i over 12 måneder, må man holde ferie. Men jeg har jo kun været på su, inden jeg kom på su var jeg på kh under hele min barsel.

Jeg har nu fået besked på at jeg ikke må holde ferie - Eller jo, det må jeg gerne, men jeg skal så selv betale. Synes det er SÅ strengt at jeg bliver "straffet" for at forsøge at få en uddannelse. Fortryder sgu at jeg startede i skole. Skulle have ventet til efter sommerferien

ØV, måtte bare ud med min frustration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

B&J

ja men skal desværre været på KH i et år før man må få ferie

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men skal desværre været på KH i et år før man må få ferie

Synes bare ikke det er fair, jeg har jo ikke haft chance for at optjene feriepenge på su :/

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

ER DER NOGLE SOM VED HVOR MAN KAN SE, OM DER ER BETALINGSFRI MÅNED I VUGGESTUEN?

Anmeld

12. juni 2012

Glad Giraf

Synes jeg lyder meget underligt... Jeg havde nogle ferie penge tilbage som skulle bruges, der havde jeg ikk været på kh i et år... Jeg oplyste bare kommunen om hvor mange dage det drejede sig om og det antal trak de fra min kh hvor jeg fik ferie penge i stedet...

Anmeld

12. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

ER DER NOGLE SOM VED HVOR MAN KAN SE, OM DER ER BETALINGSFRI MÅNED I VUGGESTUEN?

Kommer an på hvilken kommune du bor i

Anmeld

12. juni 2012

Glad Giraf

Sporty tænkte ikk lige på man ikk optjente ferie penge på su...

Anmeld

12. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Hej piger

Nogle kan måske gætte hvem jeg er, men lad lige være med at skrive det, vil ikke kunne googles til det her indlæg

Jeg er på kh, da jeg var nødt til at stoppe i skolen fordi jeg havde for meget barn syg.

Jeg startede på su i januar og fik kh første gang i slutningen af maj. Derfor har jeg jo kun været på kh i 1 måneds tid.

Hvis man har været på kh i over 12 måneder, må man holde ferie. Men jeg har jo kun været på su, inden jeg kom på su var jeg på kh under hele min barsel.

Jeg har nu fået besked på at jeg ikke må holde ferie - Eller jo, det må jeg gerne, men jeg skal så selv betale. Synes det er SÅ strengt at jeg bliver "straffet" for at forsøge at få en uddannelse. Fortryder sgu at jeg startede i skole. Skulle have ventet til efter sommerferien

ØV, måtte bare ud med min frustration!

der står om reglerne her

https://info.jobnet.dk/mit+jobcenter/sj%C3%A6lland +og+hovedstaden/hovedstaden/t%C3%A5rnby/til+borger e/ferie+for+kontanthj%C3%A6lpsmodtagere

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Synes jeg lyder meget underligt... Jeg havde nogle ferie penge tilbage som skulle bruges, der havde jeg ikk været på kh i et år... Jeg oplyste bare kommunen om hvor mange dage det drejede sig om og det antal trak de fra min kh hvor jeg fik ferie penge i stedet...

Jamen jeg har ingen optjente penge. Har i de sidste 2½ år (næsten) været på enten kh eller su

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Kommer an på hvilken kommune du bor i

Roskilde, men kan kun finde noget for sfo'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.