Er du bloddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

AnneBJ

Ja, jeg er bloddonor, dog pt. i karantæne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ayasmor skriver:

Jeg kan desværre ikke blive bloddoner. Ville ellers frygtelig gerne, specielt da jeg er AB. Men desværre sætter min sygdom, medicinske behandling og min vægt en stopper for det.

Ja, det sætter desværre stop når man tager medicin. Kender flere der gerne vil være det, men desværre heller ikke kan.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Laulund87 skriver:

Flot

Jeg kan ikke pga medicin og næsten altid for lav blodprocent.

Øv, at du har lav blodprocent - har du altid det?

Anmeld

11. juni 2012

Pige2009

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Jeg har været bloddonor siden jeg var 18 år, men må ikke længere donere pga. konstateret migræne. Jeg har ellers en sjælden blodtype, så det er lidt ærgerligt 

Anmeld

11. juni 2012

JulieE

Jeg er bloddonor  "Indsatte" min 7. portion i Hvidovre blodbank lige før kristi himmelfarts ferien 

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

pemiro skriver:

Jeg ville vildt gerne være bloddonor, også fordi jeg har en speciel blodtype. Men fik i tidernes morgen at vide jeg ikke måtte fordi jeg har haft kraftig blodmangel med indlæggelse osv.

Har dog alligevel overvejet om jeg skulle snakke med sygehuset når jeg har født og kommet ovenpå igen.
Synes det er vigtigt at hjælpe med sådan noget hvis man kan, og specielt når man som jeg har en specielt type

Det er da et forsøg værd, men hvis du ligefrem har været indlagt kan du nok ikke blive det.

Jeg er A RhD Neg som kun 7% har.

Anmeld

11. juni 2012

K&S

Jeg er reelt bloddonor, men har kun nået at donere 3 gange blod - efterfølgende har jeg haft karantæne pga. vacciner, udenlandsrejser og medicin  men når jeg må igen, er jeg helt sikkert klar

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Tulle28 skriver:

Jeg er bloddonor, når jeg altså ikke lige er gravid:-) Synes det er ens pligt, hvis man ikke fejler noget - har til dato ikke set nålen de stikker ind, for kan ikke lide nåle, så den med at man er bange for nåle køber jeg ikke! Det er verdens dårligste undskyldning i mine øjne (den har jeg nemlig mødt såååååå mange der bruger).

Det lyder ligesom mig - kigger altid væk og ser ingenting. Ja, der er rigtig mange der bruger den undskyldning, men det er ikke slemt og man kan vel sætte de 20 min af som det tager.

Anmeld

11. juni 2012

UnderCover37

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Jeg har været donor fra jeg var 18 og nogle år frem men må desværre ikke give blod mere pga noget medicin jeg tager fast.

Jeg nåede at give 16-17 gange og SAVNER at give blod, jeg havde det simpelthen SÅ godt efterfølgende

Anmeld

11. juni 2012

Ayasmor

MoarHvidovre skriver:

Ja, det sætter desværre stop når man tager medicin. Kender flere der gerne vil være det, men desværre heller ikke kan.

Ja det er bare rigtig ærgeligt.. Men der er desværre ikke så meget andet at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.