Larmende overboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Fru Hansen

Sally-Slingshot skriver:

Du må tale med store bogstaver.. Har de første mange gange bedt vores overboer om at tage hensyn til os og de andre beboer.. De fattede det ikke før de allesammen fik en gang skældud på den rigtig ufede måde.. Af min kæreste, det holder jeg slet ikke til Det har hjulpet..

Var også meget træt i mit hoved af deres køren på rulleskøjter, spille fodbold, golf, løbehjul, basket, håndbold og hvad de ellers har præsteret Nu har de flyttet boldende udenfor, de ejer intet mindre end 10 fodbolde..

Ej, de er da uden for pædagogisk rækkevidde hvis de ligefrem spiller bold og kører på rulleskøjter indenfor i en lejlighed.

Godt nok er jeg tilhænger at frihed under ansvar, men nogle ejer ikke omtanke. Held og lykke med dem fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Rsa

Alt nyt kræver tilvænning...

Da vi i sin tid, for 3,5 år siden, flyttede ind i vores lejlighed - gamle tørrelofter derblev lavet til lejligheder. Fik vi også klager hele tiden! Da vores underbo aldrig havde haft overboer før.

Det var for os enormt opslidende, da vi jo ikke gjorde andet end at færdes i vores lejlighed.Nogle steder er der meget lydt og det kan man ikke gøre så meget ved.

Min holdning til det at bo i lejebolig, er at man må være tolerant. Der er reglementer der skal holdes og overholdes de ikke, er der belæg for at klage. Er det dagligdags larm, kan man som dydar gjort, henvende sig. Hjælper det ikke, kan jeg ikke se andet for end at I må flytte eller tilpasse jer den larm og de omstændigheder i er i.

Anmeld

9. juni 2012

Savannah

Fru Hansen skriver:

Ej, de er da uden for pædagogisk rækkevidde hvis de ligefrem spiller bold og kører på rulleskøjter indenfor i en lejlighed.

Godt nok er jeg tilhænger at frihed under ansvar, men nogle ejer ikke omtanke. Held og lykke med dem fremover

Det er lige hvad de er! Har aldrig oplevet så megen ligegyldighed hos en hel familie. De forstår ikke, at det er forkert!!!

Da det var værst faldt tingene ned af hylderne og mandens datter kunne ikke sove fordi hun troede der var spøgelser på vej ned gennem loftet.. Så er man seriøst langt ude!!!

Tak for lykønskningerne, håber ikke vi får brug for dem

Mvh Caroline.

Anmeld

10. juni 2012

Happiness

Baagøe skriver:

Har selv prøvdetager sidde i stuen, mens kærestens mormor og morfar var på besøg og kunne højlydt høre naboens lagengymnastikI

Hahaha... Hyggeligt

Man ved ikke helt hvor man skal gøre af sig selv Den ene dag kunne jeg høre at de var igang,da jeg kom ind af gadedøren... Og de bor altså på 3.sal

Det er helt crazy! Men lyder til de har et godt sexliv

Anmeld

10. juni 2012

Happiness

Anonym skriver:

Uhh, ved ikke lige hvordan man dæmper på folk's sex hehe..

Måske skal du smide en lille note i postkassen - hed sex behøver ikke kunne høres på kilometers afstand

Haha en god ide... Tror jeg ville have meget røde ører hvis jeg skulle sige det personligt

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Happiness skriver:

Hahaha... Hyggeligt

Man ved ikke helt hvor man skal gøre af sig selv Den ene dag kunne jeg høre at de var igang,da jeg kom ind af gadedøren... Og de bor altså på 3.sal

Det er helt crazy! Men lyder til de har et godt sexliv

Vi har grinet af det flere gange siden, men Ja man bliver lidt forlegen 

Anmeld

10. juni 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg tror måske bare at boligforeningen vil tænke at jeg er dybt ude at skide Har jo ikke boet her længe..

Jeg vil så gerne flytte i hus, har bare desværre ikke råd til det lige pt

Der hvor vi boede før, var det same shit med overboen, men der kunne politiet som regl hjælpe - men er der noget jeg kan gøre lige nu??

Har skimtet lidt i tråden og synes godt nok folk er lidt hårde ved dig. Jeg ved godt man skal tolerere flere ting når man vælge at bo i en lejlighed, men jeg kan godt forstå du er vild træt af den larm! Har desværre ingen råd, men du skal vide jeg føler med dig

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Har skimtet lidt i tråden og synes godt nok folk er lidt hårde ved dig. Jeg ved godt man skal tolerere flere ting når man vælge at bo i en lejlighed, men jeg kan godt forstå du er vild træt af den larm! Har desværre ingen råd, men du skal vide jeg føler med dig

Sådan er det jo altid her på baby.dk - man kan ikke åbne munden i et hedt øjeblik uden at skulle dunkes i hovedet

Overskriften er ikke just "pæn", men alligevel skal man virkelig snakke ordenligt:/

Selvfølgelig skal man kunne acceptere at her også bor andre mennesker, men måden alt dette forgår på, er ko kun min kæreste og jeg der kender til - og vi kan bare ikke leve med deres "dagligdag's" støj..!

Tak for en smule forståelse, dejligt at jeg ikke er helt alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.