Larmende overboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.842 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Godaften baby folk..

Måske er jeg sippet/sart , men nøøøøj hvor mine overboer larmer... Og med larmer mener jeg faktisk, tramper i gulvet som en flok fede elefanter!

De er en familie på 4 og både mor og far vejer de første kilo for meget.. Drengen på 10 er helt ustyrlig - han løber rundt deroppe og hvad rammer først gulvet? Hans skide hæl

Jeg kan ikke klare det mere , har boet her i sølle 4 uger og jeg har klaget 6 gange , de fatter det bare slet ikke!

Moren bliver ved med at undskylde og sige at de nok skal tænke sig mere om, men det holder max i 5 minutter!

Hvad fanden kan jeg gøre piger?? Jeg går snart helt amok!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Årh ja, datteren!!:/ Hun er 20, og løber rundt sammen med sin fede bror , smækker med dørene og giver den også gerne gas ude op trapperne i opgangen - overvejer sku seriøst at flytte herfra igen!

Anmeld

9. juni 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Godaften baby folk..

Måske er jeg sippet/sart , men nøøøøj hvor mine overboer larmer... Og med larmer mener jeg faktisk, tramper i gulvet som en flok fede elefanter!

De er en familie på 4 og både mor og far vejer de første kilo for meget.. Drengen på 10 er helt ustyrlig - han løber rundt deroppe og hvad rammer først gulvet? Hans skide hæl

Jeg kan ikke klare det mere , har boet her i sølle 4 uger og jeg har klaget 6 gange , de fatter det bare slet ikke!

Moren bliver ved med at undskylde og sige at de nok skal tænke sig mere om, men det holder max i 5 minutter!

Hvad fanden kan jeg gøre piger?? Jeg går snart helt amok!!

Ej hvor jeg føler med dig! Har selv haft en overbo som larmede konstant.. Måske du skulle kontakte din udlejer?

Mit problem blev desværre først løst da vi flyttet i hus

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Mon ikke du lærer at leve med det over tid? I min gamle lejlighed var der også meget lydt, men det må man jo leve med, når man bor i lejlighed - ellers må man flytte på landet

Anmeld

9. juni 2012

fairlady

hvad med at flytte et sted hen, hvor der ikke er overboer?

Det er jo lidt svært at ungå støj, når man bor i en lejlighed, så jeg har den holdning at enten må man finde sig i larmen, eller også må man flytte.

Det er selvfølgelig ikke i orden hvis de hele tiden hører høj musik, hamre med en hammer ned i gulvet eller noget andet vildt larmende, men de skal jo have lov til at bevæge sig rundt i deres lejlighed, overvægtige eller ej.

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Ej hvor jeg føler med dig! Har selv haft en overbo som larmede konstant.. Måske du skulle kontakte din udlejer?

Mit problem blev desværre først løst da vi flyttet i hus

Jeg tror måske bare at boligforeningen vil tænke at jeg er dybt ude at skide Har jo ikke boet her længe..

Jeg vil så gerne flytte i hus, har bare desværre ikke råd til det lige pt

Der hvor vi boede før, var det same shit med overboen, men der kunne politiet som regl hjælpe - men er der noget jeg kan gøre lige nu??

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Mon ikke du lærer at leve med det over tid? I min gamle lejlighed var der også meget lydt, men det må man jo leve med, når man bor i lejlighed - ellers må man flytte på landet

Nej, jeg ved at jeg aldrig vil komme i nærheden af at acceptere deres trampen i gulvet - det er seriøst ikke små baby skridt de tager!!!

Vi er kun lige flyttet ind og man burde da kunne få bare en smule fred i ørene?!

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

hvad med at flytte et sted hen, hvor der ikke er overboer?

Det er jo lidt svært at ungå støj, når man bor i en lejlighed, så jeg har den holdning at enten må man finde sig i larmen, eller også må man flytte.

Det er selvfølgelig ikke i orden hvis de hele tiden hører høj musik, hamre med en hammer ned i gulvet eller noget andet vildt larmende, men de skal jo have lov til at bevæge sig rundt i deres lejlighed, overvægtige eller ej.

Vi er kun lige flyttet ind for 4 uger siden - det kan ikke være rigtigt at vi allerede skal flytte ud af lejligheden!:/

Jeg har det sådan her - alle skal have ret til tg være i deres hjem, men at gang på gang, at skulle smadre sine fødder ned i gulvet, det kan fandeme heller ikke være rigtigt..!
Det starter kl 6.30 og stopper ca kl 23-00 - skal jeg bare være glad fordi de er i live???

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Anonym skriver:

Vi er kun lige flyttet ind for 4 uger siden - det kan ikke være rigtigt at vi allerede skal flytte ud af lejligheden!:/

Jeg har det sådan her - alle skal have ret til tg være i deres hjem, men at gang på gang, at skulle smadre sine fødder ned i gulvet, det kan fandeme heller ikke være rigtigt..!
Det starter kl 6.30 og stopper ca kl 23-00 - skal jeg bare være glad fordi de er i live???

nogle mennesker går bare hårdere end andre...

jeg er en af dem.. tyk eller tynd.. går stadig hårdt..

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

bor du i stuen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.