Larmende overboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Miss Church

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan godt se det er super træls for dig.. Men hold da op et sprog du har... Man kan ikke larme hvis man er tynd eller hvad... er forarget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Puha, det lyder da også belastende...

Vi bor også i lejlighed, heldigvis øverst Vi har så en nabo der virkelig går til den når hun dyrker sex.... Og hendes kæreste for den sags skyld Vi kan høre ALT, og her er normalt ikke volsomt lydt igen... Men nøj de larmer... Og det er bare 4-5 gange om dagen når han er på besøg.... (Hun er lige flyttet ind, og vi har altså aldrig hørt de andre naboer på den måde...)

Ikke så charmerende at sidde og spise aftensmad med baggrunds lyd  

Ved ikke lige om jeg skal banke på og høre om de kan dæmpe sig... Det er et lidt "ømt" emne

Uhh, ved ikke lige hvordan man dæmper på folk's sex hehe..

Måske skal du smide en lille note i postkassen - hed sex behøver ikke kunne høres på kilometers afstand

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

du kan jo foreslå dem at de ligger et tæppe på, som du betaler. Det kan da være at de gerne vil det?

Jeg har haft tanken om at give dem et tæppe, men det er jo også bare møg dyrt at skulle ligge tæppe på:/

Og hvis de så bare siger ja ja, men ikke ligger det på - så har jeg jo spildt penge og problemet er der stadig

Anmeld

9. juni 2012

DitteFisk

Jeg boede engang i en etage-bygning på 1. sal med min dreng - dengang 3 år. Nedenunder os boede en ældre, meget gnaven dame. Hun kom ofte op til os og skældte os huden fuld fordi min dreng gik hen over gulvet eller -gud forbyde det- løb. Vi var meget uvenner og jeg var meget ked af at bo der pga hende - hun klagede højlydt over mig til de andre beboere mens jeg hørte på det osv. Jeg tænkte meget ofte over hvordan vi bevægede os rundt, men jeg kunne jo ikke bede min dreng sidde stille! Til sidst flyttede vi. 

Det jeg vil sige er, at bor man i etage-byggeri, så bor der mennesker meget tæt på en. Og man er ikke herre over hvem. Men alle har lov at være der, og de skal have lov at bevæge sig rundt. Det er ikke deres skyld at bygningen er lydt.

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

Anonym skriver:

No No, jeg nævner bare at de oveni deres hårde tramp, vejer for meget - så det kan høres ekstra meget nede ved mig!

Altså i de 4 uger vi har boet her, har vi hængt 2 hylder op - for da vi borede kl 19 om aftenen efter en lang dag i Ikea, sendte de deres gæst ned for at klage over os! Uanset hvordan man vender og drejer dette, så bliver vi aldrig gode naboer, desværre..

Vi vil ikke leje et hus, har ikke råd til at smide et par mill lige pt og Vi kan ikke bo øverst - men havde jeg vidst hvor meget tramp de laver hver dag, var jeg aldrig flyttet ind...!

hmm. altså umiddelbart ville jeg da også synes at det er lige på grænsen at bore huller kl 19. Det er da ikke overboernes skyld at du har haft en lang dag i ikea
Men derfra, og så til at klage ville aldrig falde mig ind.

Jeg ville faktisk forvente at i borede lidt mere og lidt senere end man ellers ville acceptere fordi i lige er flyttet ind. 

Men samtidig synes jeg også at det er i overkanten at du har klaget allerede efter kun 4 uger, oven i købet 6 gange. Måske mener díne naboer at det er en anelse dobbeltmoralsk at forlange at de lister i deres egen lejlighed når du gerne må bore huller sent.

Lige som du vil have plads til at bore en aften, så vil de måske bare have plads til at bevæge sig rundt i deres egen bolig.

Omkring det der med vægten så skriver du om den der 10 årige dreng der tramper ret hårdt med hælene først. Hvordan går du selv fristes jeg til at spørge... på tæer?
Skal han i en alder af 10 ikke have lov til at løbe og lege ? og siden du selv nævner vægten undres jeg over at du kan høre hans hæle så tydeligt idet jeg regner med at han vejer mindre end sine forældre...

Du fortæller også selv hvordan du trampede i gulvet da du som barn var sur. Har du selv børn der leger og laver helt almindelig børne-larm?

Det behøver jo ikke koste en bondegård at bo til leje i hus. Og når du hverken mener at det er en mulighed og ej heller kan bo øverst kan jeg ikke se anden mulighed end at du lære at leve med dine overboer og accepterer at der er mennesker der træder hårdere i gulvet end andre og at nogle lejligheder er mere lydte end andre. Alternativet er at du flytter og så undersøger GRUNDIGT hvilke mennesker du render ind i næste gang.

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg boede engang i en etage-bygning på 1. sal med min dreng - dengang 3 år. Nedenunder os boede en ældre, meget gnaven dame. Hun kom ofte op til os og skældte os huden fuld fordi min dreng gik hen over gulvet eller -gud forbyde det- løb. Vi var meget uvenner og jeg var meget ked af at bo der pga hende - hun klagede højlydt over mig til de andre beboere mens jeg hørte på det osv. Jeg tænkte meget ofte over hvordan vi bevægede os rundt, men jeg kunne jo ikke bede min dreng sidde stille! Til sidst flyttede vi. 

Det jeg vil sige er, at bor man i etage-byggeri, så bor der mennesker meget tæt på en. Og man er ikke herre over hvem. Men alle har lov at være der, og de skal have lov at bevæge sig rundt. Det er ikke deres skyld at bygningen er lydt.

Kan sagtens forstå dit svar og er da også ganske enig - men det kan da heller ikke være rigtigt at jeg efter så kort tid er træt af at bo her, fordi de træder så hårdt i gulvet ( eller at her er lydt, kartoffel kartoffel.. )

Anmeld

9. juni 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Kan sagtens forstå dit svar og er da også ganske enig - men det kan da heller ikke være rigtigt at jeg efter så kort tid er træt af at bo her, fordi de træder så hårdt i gulvet ( eller at her er lydt, kartoffel kartoffel.. )

Altså jo, det kan jo være ganske rigtigt. Du kan jo ikke vide på forhånd hvordan det er at bo der. Men det er jo sådan en "risiko" man løber når man flytter i etage-bolig. Der er overboer, og de kan larme, hvis der ikke er ordentligt isoleret, osv..

Anmeld

9. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Godaften baby folk..

Måske er jeg sippet/sart , men nøøøøj hvor mine overboer larmer... Og med larmer mener jeg faktisk, tramper i gulvet som en flok fede elefanter!

De er en familie på 4 og både mor og far vejer de første kilo for meget.. Drengen på 10 er helt ustyrlig - han løber rundt deroppe og hvad rammer først gulvet? Hans skide hæl

Jeg kan ikke klare det mere , har boet her i sølle 4 uger og jeg har klaget 6 gange , de fatter det bare slet ikke!

Moren bliver ved med at undskylde og sige at de nok skal tænke sig mere om, men det holder max i 5 minutter!

Hvad fanden kan jeg gøre piger?? Jeg går snart helt amok!!

Først og fremmest vil jeg du taler meget grimt. Jeg forstår ikke hvordan man kan kalde andres børn for fede

Dernæst kan jeg godt forstå det er træls. Men der er altså bare generelt støj i sådan nogle etage byggerier.

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Først og fremmest vil jeg du taler meget grimt. Jeg forstår ikke hvordan man kan kalde andres børn for fede

Dernæst kan jeg godt forstå det er træls. Men der er altså bare generelt støj i sådan nogle etage byggerier.

Læs hele tråden igennem så - jeg skriver som jeg skriver fordi at jeg sidder midt i "orkanen" ..

Anmeld

9. juni 2012

Savannah

Du må tale med store bogstaver.. Har de første mange gange bedt vores overboer om at tage hensyn til os og de andre beboer.. De fattede det ikke før de allesammen fik en gang skældud på den rigtig ufede måde.. Af min kæreste, det holder jeg slet ikke til Det har hjulpet..

Var også meget træt i mit hoved af deres køren på rulleskøjter, spille fodbold, golf, løbehjul, basket, håndbold og hvad de ellers har præsteret Nu har de flyttet boldende udenfor, de ejer intet mindre end 10 fodbolde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.