Anonym skriver:
No No, jeg nævner bare at de oveni deres hårde tramp, vejer for meget - så det kan høres ekstra meget nede ved mig!
Altså i de 4 uger vi har boet her, har vi hængt 2 hylder op - for da vi borede kl 19 om aftenen efter en lang dag i Ikea, sendte de deres gæst ned for at klage over os! Uanset hvordan man vender og drejer dette, så bliver vi aldrig gode naboer, desværre..
Vi vil ikke leje et hus, har ikke råd til at smide et par mill lige pt og Vi kan ikke bo øverst - men havde jeg vidst hvor meget tramp de laver hver dag, var jeg aldrig flyttet ind...!
hmm. altså umiddelbart ville jeg da også synes at det er lige på grænsen at bore huller kl 19. Det er da ikke overboernes skyld at du har haft en lang dag i ikea
Men derfra, og så til at klage ville aldrig falde mig ind.
Jeg ville faktisk forvente at i borede lidt mere og lidt senere end man ellers ville acceptere fordi i lige er flyttet ind.
Men samtidig synes jeg også at det er i overkanten at du har klaget allerede efter kun 4 uger, oven i købet 6 gange. Måske mener díne naboer at det er en anelse dobbeltmoralsk at forlange at de lister i deres egen lejlighed når du gerne må bore huller sent.
Lige som du vil have plads til at bore en aften, så vil de måske bare have plads til at bevæge sig rundt i deres egen bolig.
Omkring det der med vægten så skriver du om den der 10 årige dreng der tramper ret hårdt med hælene først. Hvordan går du selv fristes jeg til at spørge... på tæer?
Skal han i en alder af 10 ikke have lov til at løbe og lege ? og siden du selv nævner vægten undres jeg over at du kan høre hans hæle så tydeligt idet jeg regner med at han vejer mindre end sine forældre...
Du fortæller også selv hvordan du trampede i gulvet da du som barn var sur. Har du selv børn der leger og laver helt almindelig børne-larm?
Det behøver jo ikke koste en bondegård at bo til leje i hus. Og når du hverken mener at det er en mulighed og ej heller kan bo øverst kan jeg ikke se anden mulighed end at du lære at leve med dine overboer og accepterer at der er mennesker der træder hårdere i gulvet end andre og at nogle lejligheder er mere lydte end andre. Alternativet er at du flytter og så undersøger GRUNDIGT hvilke mennesker du render ind i næste gang.
Anmeld