Larmende overboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ja men hvor ved du fra at de TRAMPER..???. kan da være de går ganske normalt rundt men det bare er højere for dig...

kan jo ikke passe at fordi de bor oven på dig , så skal de LISTE

De har indrømmet det blankt de når jeg har brokket mig - de ved det godt, men de er ikke vant til til få klager - det er det svar jeg får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Maja88

Anonym skriver:

De har indrømmet det blankt de når jeg har brokket mig - de ved det godt, men de er ikke vant til til få klager - det er det svar jeg får

altså trampen for mig er man løfter sit knæ højt op og hamrer sin fod i gulvet..

sådan tror jeg ikke mange går

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nogle mennesker tramper ved uheld - ved at de går så afslappet, og særligt rammer med hælene "før" os andre, at de larmer ad sørens til. Det gjorde min ekskæreste. Det var helt vildt. Reolerne rystede når han gik i vores stue!! Men han gik SÅ afslappet, der var ikke den mindste trampen over det.

Overboerne ved min mor larmer for vildt hver weekend når ungerne er hjemme. Hende snakkede min mor om et gulvtæppe med. Det isolerer godt. 

Min egen kæreste gik også hårdt en overgang, men har heldigvis fået det pillet af ham igen

Jeg har faktisk tænk på at et gulvtæppe sikkert ville kunne hjælpe virkelig meget - men kan jeg forlange at de skal have gulvtæppe på??
Moren sagde for nogle dage siden at de havde søgt om nyt og mere isolerende gulv, men det kan jo tage evigheder inden det går igennem, hvis det over hovedet gør:/

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Anonym skriver:

Godaften baby folk..

Måske er jeg sippet/sart , men nøøøøj hvor mine overboer larmer... Og med larmer mener jeg faktisk, tramper i gulvet som en flok fede elefanter!

De er en familie på 4 og både mor og far vejer de første kilo for meget.. Drengen på 10 er helt ustyrlig - han løber rundt deroppe og hvad rammer først gulvet? Hans skide hæl

Jeg kan ikke klare det mere , har boet her i sølle 4 uger og jeg har klaget 6 gange , de fatter det bare slet ikke!

Moren bliver ved med at undskylde og sige at de nok skal tænke sig mere om, men det holder max i 5 minutter!

Hvad fanden kan jeg gøre piger?? Jeg går snart helt amok!!

Puha, det lyder da også belastende...

Vi bor også i lejlighed, heldigvis øverst Vi har så en nabo der virkelig går til den når hun dyrker sex.... Og hendes kæreste for den sags skyld Vi kan høre ALT, og her er normalt ikke volsomt lydt igen... Men nøj de larmer... Og det er bare 4-5 gange om dagen når han er på besøg.... (Hun er lige flyttet ind, og vi har altså aldrig hørt de andre naboer på den måde...)

Ikke så charmerende at sidde og spise aftensmad med baggrunds lyd  

Ved ikke lige om jeg skal banke på og høre om de kan dæmpe sig... Det er et lidt "ømt" emne

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nej, jeg ved at jeg aldrig vil komme i nærheden af at acceptere deres trampen i gulvet - det er seriøst ikke små baby skridt de tager!!!

Vi er kun lige flyttet ind og man burde da kunne få bare en smule fred i ørene?!

Jeg kunne også høre overborgmester de to steder, jeg har boet i lejlighed, og min underbo kunne også høre min datter løbe rundt jeg vænnede mig hurtigt til at have overbo, til underboens skænderier og til naboens hund. Man er bare nødt til at være tolerant, når man bor i lejlighed

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså trampen for mig er man løfter sit knæ højt op og hamrer sin fod i gulvet..

sådan tror jeg ikke mange går

Det lyder en smule voldsomt alligevel!!!
Så tramper de nok ikke, nok, i gulvet!!

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Min egen kæreste gik også hårdt en overgang, men har heldigvis fået det pillet af ham igen

Jeg har faktisk tænk på at et gulvtæppe sikkert ville kunne hjælpe virkelig meget - men kan jeg forlange at de skal have gulvtæppe på??
Moren sagde for nogle dage siden at de havde søgt om nyt og mere isolerende gulv, men det kan jo tage evigheder inden det går igennem, hvis det over hovedet gør:/

Så tror jeg ikke han gik sådan - det her er en kropsholdning han bare har, altid har haft, og altid vil have. Det er måden hvorpå han træder - ligesom at nogle træder med tæerne først 

Nej, du kan bestemt ikke forlange at de får lagt det på Men det er da fremskridt.

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Maja88 skriver:

nogle mennesker går bare hårdere end andre...

jeg er en af dem.. tyk eller tynd.. går stadig hårdt..

Samme her

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Puha, det lyder da også belastende...

Vi bor også i lejlighed, heldigvis øverst Vi har så en nabo der virkelig går til den når hun dyrker sex.... Og hendes kæreste for den sags skyld Vi kan høre ALT, og her er normalt ikke volsomt lydt igen... Men nøj de larmer... Og det er bare 4-5 gange om dagen når han er på besøg.... (Hun er lige flyttet ind, og vi har altså aldrig hørt de andre naboer på den måde...)

Ikke så charmerende at sidde og spise aftensmad med baggrunds lyd  

Ved ikke lige om jeg skal banke på og høre om de kan dæmpe sig... Det er et lidt "ømt" emne

Har selv prøvdetager sidde i stuen, mens kærestens mormor og morfar var på besøg og kunne højlydt høre naboens lagengymnastikI

Anmeld

9. juni 2012

fairlady

Anonym skriver:

du kan jo foreslå dem at de ligger et tæppe på, som du betaler. Det kan da være at de gerne vil det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.