Larmende overboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nogle mennesker går bare hårdere end andre...

jeg er en af dem.. tyk eller tynd.. går stadig hårdt..

Jeg gjorde det med vilje da jeg var lille, men kun hvis jeg var rigtig sur

Jeg går næsten på tæer for ikke at larme

Nej jeg bor på første, de på anden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jeg gjorde det med vilje da jeg var lille, men kun hvis jeg var rigtig sur

Jeg går næsten på tæer for ikke at larme

Nej jeg bor på første, de på anden..

har du prøvet at høre dem i stuen om de kan høre dig.. ????

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

ej altså, nu har jeg hørt det med.
Vil du i ramme alvor mene at dine overboer larmer mere pga deres overvægt?
Vil du ikke gøre mig en tjeneste og fortælle mig hvad din udlejer siger til dig når du ringer og beder ham om at sætte dine overboere på slankekur

Hvis du efter kun 4 uger har klaget 6 gange syntes jeg du selv skulle overveje at kigge indad. Måske skulle du acceptere at det kan være lydt i især ældre lejligheder og enten vælge altid at bo øverst eller at finde et hus at leje i stedet.

Anmeld

9. juni 2012

wamse

Baagøe skriver:

Mon ikke du lærer at leve med det over tid? I min gamle lejlighed var der også meget lydt, men det må man jo leve med, når man bor i lejlighed - ellers må man flytte på landet

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

har du prøvet at høre dem i stuen om de kan høre dig.. ????

Nej det har jeg ikke - men omvendt gør jeg også hvad jeg kan, for ikke at larme/trampe..

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke - men omvendt gør jeg også hvad jeg kan, for ikke at larme/trampe..

Ja men hvor ved du fra at de TRAMPER..???. kan da være de går ganske normalt rundt men det bare er højere for dig...

kan jo ikke passe at fordi de bor oven på dig , så skal de LISTE

Anmeld

9. juni 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Årh ja, datteren!!:/ Hun er 20, og løber rundt sammen med sin fede bror , smækker med dørene og giver den også gerne gas ude op trapperne i opgangen - overvejer sku seriøst at flytte herfra igen!

Kan godt se det er super træls for dig.. Men hold da op et sprog du har... Man kan ikke larme hvis man er tynd eller hvad... er forarget...

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

ej altså, nu har jeg hørt det med.
Vil du i ramme alvor mene at dine overboer larmer mere pga deres overvægt?
Vil du ikke gøre mig en tjeneste og fortælle mig hvad din udlejer siger til dig når du ringer og beder ham om at sætte dine overboere på slankekur

Hvis du efter kun 4 uger har klaget 6 gange syntes jeg du selv skulle overveje at kigge indad. Måske skulle du acceptere at det kan være lydt i især ældre lejligheder og enten vælge altid at bo øverst eller at finde et hus at leje i stedet.

No No, jeg nævner bare at de oveni deres hårde tramp, vejer for meget - så det kan høres ekstra meget nede ved mig!

Altså i de 4 uger vi har boet her, har vi hængt 2 hylder op - for da vi borede kl 19 om aftenen efter en lang dag i Ikea, sendte de deres gæst ned for at klage over os! Uanset hvordan man vender og drejer dette, så bliver vi aldrig gode naboer, desværre..

Vi vil ikke leje et hus, har ikke råd til at smide et par mill lige pt og Vi kan ikke bo øverst - men havde jeg vidst hvor meget tramp de laver hver dag, var jeg aldrig flyttet ind...!

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Nogle mennesker tramper ved uheld - ved at de går så afslappet, og særligt rammer med hælene "før" os andre, at de larmer ad sørens til. Det gjorde min ekskæreste. Det var helt vildt. Reolerne rystede når han gik i vores stue!! Men han gik SÅ afslappet, der var ikke den mindste trampen over det.

Overboerne ved min mor larmer for vildt hver weekend når ungerne er hjemme. Hende snakkede min mor om et gulvtæppe med. Det isolerer godt. 

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan godt se det er super træls for dig.. Men hold da op et sprog du har... Man kan ikke larme hvis man er tynd eller hvad... er forarget...

Dårlig skrevet - men sidder bare og koger indeni lige nu, pga dem..

Han er ikke fed som sådan, det er bare min lunte der er meget kort og så kommer der som regl sådan nogle ord ud - beklager!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.